UD november 2020

04-03-2020 21:11 631 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er ook uitgerekend in november 2020 en vindt het gezellig om mee te schrijven?

NicknameLeeftijdKindjeUitgerekend opJ/MBijzonderheden/aankomende echo's
Tealey311e 2 novemberMeisje
Chamaedorea281e3 novemberJongen zwanger na KID
Nokie331e3 novemberMeisje
Sha1988??7 novemberJongen 09-06 20weken echo
Babygroot281e 7 novemberMeisje
Rieta123332e7 novemberJongen
LenteGroen281e9 novemberJongen
Eendje-01281e12 novemberMeisje
Seaofdreams???Meisje
Poosje81383e 18 novemberMeisje
Salvabo271e18 novemberJongenzwanger na ICSI
Heytan32 en 332e22 november?? 11-06 volgende echo
Alanna311e23 november??zwanger na eiceldonatie
Karzou?2e25 novemberMeisje
Tisookwat352e 26 november??cryo van icsi

Helaas niet meer zwanger of al een tijd niets meer geschreven:
Vicky, Sneeuwwitje, Bloemmetje2, andijviestamppot, Gember1
anoniem_396232 wijzigde dit bericht op 24-10-2020 20:02
69.80% gewijzigd
@Babygroot: aaah wat fijn te horen dat de echo mooi en goed was! En ik snap wel dat het jammer was van je man, toch anders met videobellen..

@Noki: haha jazeker... ik kan me irriteren alleen al als ik iemand aankijk. Oh en mijn pakket was niet bezorgd omdat ik ‘niet thuis was’ ... ik heb een random postbezorger op straat aangesproken om even verhaal te halen omdat ik wel thuis was :-$
@babygroot ah super 😍

En ook proficiat aan iedereen die zich ondertussen erbij gevoegd heeft!

Dankjewel voor de felicitaties! Was nog niet terug in het topic beland omdat ik het nog heel moeilijk vind te geloven dat ik echt zwanger ben haha!

Verder intussen wel regelmatig misselijk, snel een vol gevoel ook als ik eet, en mijn maag draait om van een omelet wat ik normaal heel graag heb!

Grappig om te lezen dat dat bij iedereen toch een beetje anders is!

Facebook heb ik niet maar als er een appgroepje komt wil ik daar wel bij ik zal mijn nummer pb'en :)
Hahahahaha ik ga helemaal stuk om jullie verhalen, ik had van de week een internet storing... en niemand wou me helpen naar mijn idee. Ik kon wel janken hahaha! Zo overdreven ook.

Zo Gember dat is nog wel even geduld hebben inderdaad, spannend hoor! Ik heb het idee dat het ook pas echt is als je de echo hebt gehad. En inderdaad door de Corona heb ik heel weinig smoesjes nodig terwijl ik normaal gesproken echt binnen een week overal door de mand zou vallen.

Ik wil inderdaad ook wachten tot na de echo hoor moet het echt even zeker weten. Ik heb het tot nu toe aan 1 vriendin verteld verder weet niemand het nog...
Wij wachten ook tot na de echo. Helaas wel pas bij 11,5 weken ingepland... Mogelijk dat we het onze ouders eerder vertellen want die hebben het zwaar met de Corona maatregelen en voelen zich angstig en eenzaam. Zou ze iets anders geven om over na te denken! Maar voorlopig nog even ons geheimpje!
@ BabyGroot fijn zo'n goede echo! Het is wel echt vervelend dat je er alleen naartoe moet.. Helaas. Hopen dat het snel voorbij is en de echo's weer samen mogen.

@ gember gefeliciteerd met je zwangerschap!

Grappig inderdaad dat iedereen momenteel zo wisselend is met voeding. Ik heb zojuist in een opwelling verschillende soorten muesli gekocht.. Is een van de weinige dingen die ik nog wel gemakkelijk weg krijg. Avondeten is wel hetgeen waar ik het meest tegenaan zie wat betreft eten.

Sporten doe ik niet momenteel. Ik deed thuis nog wel eens wat maar ben echt niet vooruit te branden. Misschien dat het juist daarom ook wel goed zou zijn ;-)
Haha ik moest vanmiddag vitamines bij de drogist halen en ik baalde zo erg dat er geen schepsnoep was. Beter voor m’n dijen dat wel... maar echt alles wat slecht is heb ik zin in!
@Tealey van dat sporten herken ik ook
Seaofdreams schreef:
27-03-2020 18:14
Haha ik moest vanmiddag vitamines bij de drogist halen en ik baalde zo erg dat er geen schepsnoep was. Beter voor m’n dijen dat wel... maar echt alles wat slecht is heb ik zin in!
@Tealey van dat sporten herken ik ook
Oooooooh zo lekker dat schepsnoep 🤩🤩🤩🤩🤩
Poosje81 schreef:
27-03-2020 19:57
Oooooooh zo lekker dat schepsnoep 🤩🤩🤩🤩🤩
😂 PRECIES!
Hebben jullie trouwens al wat leuks bedacht om het te gaan vertellen?
Hier willen we het na de echo gaan vertellen aan beide ouders. 1 schoonzusje is al de hoogte verder nog niemand. Maar hoe we het gaan vertellen nog geen idee!
Mijn schoonouders vallen niet in de risicogroep (zijn beide nog erg jong) en mijn man wil daar dan ook gewoon langs gaan na de echo.

Ik ben wat terughoudender met bezoekjes in deze tijd, dus moeten nog maar even zien hoe we dat gaan doen.
(komt ook door mijn beroep, geen zorgverlener maar heb, laten we het maar zo zeggen, wel veel te maken met het laten naleven van de 'corona-regels' :) )
Wij hebben het via videobellen aan iedereen verteld. Allesbehalve wat we hadden gewild, maar het was helaas niet anders. Zeker omdat het bij beide families de eerste baby wordt hadden we er echt wat leuks van willen maken. Maar ik was al een hele tijd zó ziek, en de familie begon zich echt zorgen te maken omdat ze natuurlijk niet wisten waarom ik ziek was en wij er maar vaag over bleven doen ("gewoon een griepje"). Daarbij hadden wij ook al direct het vermoeden dat de corona maatregelen echt wel langer van kracht zouden blijven dan tot 6 april, wij dachten tenminste tot mei. Zo lang wilden we gewoon echt niet wachten met vertellen.
En achteraf maar goed ook, want omdat al onze naasten in risicogroepen vallen of met risicogroepen werken, zullen we ze waarschijnlijk geen van allen zien tot juni. Dan ben ik gewoon al 18 weken!
Hier zal er geen bijzondere aankondiging komen, gewoon een appje en that is it denk ik 😉
Langsgaan is nu toch sowieso voor ons niet mogelijk en aangezien wederhelft dat ook zeker geen goede reden vindt voor een bezoekje aan NL zouden we dat toch al niet gedaan hebben.
Lastige situatie idd.. Je wilt er iets leuks van maken, maar door deze corona tijd nu wordt dat haast onmogelijk gemaakt.
Het enige voordeel is dat ik het zelf nu nog wel even goed verborgen kan houden voor mijn omgeving. Na de 8 weken echo willen we het op zn vroegst pas vertellen... Doordat we nu bijna niemand zien is het wel iets makkelijker te verbergen...

Hopelijk is snel alles weer normaal en kunnen we familie en vrienden op de hoogte brengen van ons derde wondertje.

Hoe is het met jullie dames?
Pfff ik heb een stressvol weekend. Gisterochtend opeens wat druppels oud bloed. Vandaag ook weer. Gelukkig bruin oud bloed en echt maar beetje. Weet dat het onschuldig kan zijn, maar stress er enorm van! Morgen telefonische intake met de verloskundige en dan bespreken. Hoop echt dat ik toch een echo krijg met 8 weken!
Limbogirly dat is zeker stressvol, morgen hopelijk meer bericht en alsnog die echo!
He bah, Limbogirly! Dat is wel heel spannend ja. Hopelijk toch niks ernstigs. Zal, voor je duimen :redrose:

@over dat vertellen, ja dat lijkt me weer leuk en spannend. Vorige keer een voorleesboekje aan opa's en oma's gegeven. De rest gewoon tijdens bezoek of gebeld. We hadden als ze hier kwamen cakjes met wat muisjes blauw en roze.
Maar nu met corona wel lastiger! Misschien dat we iets leuks bedenken wat we voor het raam kunnen laten zien. We hebben nog even om erover na te denken.

@hier, ik merk dat ik al lekker labiel begin te worden. Voel me niet heel top. En toen we net op teddyberenjacht gingen moest ik zelfs huilen omdat er een lief oud mevrouwtje heel enthousiast naar haar beer zat te wijzen. Bedankt hormonen :hamer:
Hahaha fijn he die hormonen, wij ook o0 berenjacht geweest vandaag. Erg schattig en de kindjes vinden het toch wel erg leuk.

@Limbogirly jeetje dat is schrikken zeg. Ik duim voor je dat het niks ernstigs is. En hopelijk krijg je snel een echo met de bevestiging dat alles oké is.
Limbogirly hopelijk niks aan de hand. Vind het ook wel spannend hoor om te wachten tot de eerste echo omdat je gewoon geen idee hebt dat het goed zit.
Hahaha heytan, eigenlijk hilarisch wat hormonen met je doen toch. Ik ben vooral een valse heks geloof ik tegen mn vriend, heel onredelijk ook gewoon. :clown:
Is berenjacht iets speciaals van nu of toeval?

Ik probeer bijna gemaakt lief en vriendelijk te zijn, want anders knettert het hier de toko uit.
Probeer vooral véél geduld te hebben.

Vanmiddag voor 2e echo, sneeuwt het hier, gebeurt zelden tot nooit en vandaag toevallig wel 😱
Spannend vanmiddag Poosje81, zal vanmiddag wel weg zijn toch.

Vind het wel echt balen dat je alleen naar de echo moet hoor, vind dat je dat echt samen hoort te doen... :-(

Zou trouwens wel weer kunnen slapen, jeetje! :zzz: :zzz:
Sneeuw nog niet echt weg, maar wegen waren goed begaanbaar, dus niets te klagen.

Ik vind alleen naar echo niet zo erg, helemaal deze vroege niet, krijg ook genoeg beeldmateriaal mee, scheelt.
Spannend Poosje!
Hier geen sneeuw trouwens, klein zonnetje zelfs...

Slapen niet echt maar even lui op de bank... jaaaa
Helaas slecht nieuws. Gisteravond toch wat helder rood bloedverlies en vanmorgen een miskraam. Krijg vrijdag ter controle een echo, hopelijk is mijn baarmoeder dan schoon. Zie er als een berg tegenop. We zijn super verdrietig. Hoop dat ik nog eens zwanger mag worden.

Dames, ik wens jullie allen een mooie gezonde zwangerschap toe met over een 7 maanden prachtige gezonde kindjes. Dankjewel dat ik de afgelopen weken met jullie mocht mee schrijven, vond het erg fijn.
Och Limbo, wat ontzettend jammer en verdrietig voor jullie. Ik had gehoopt dat het toch zou meevallen. Heel veel sterkte samen!
Ohh jeetje Limbogirly, wat onwijs vervelend zeg! Heel veel sterkte gewenst voor jullie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven