Het Coronalied

maandag 30 maart 2020 om 23:40
Wat vind je er verschrikkelijk aan?Zazamaenade schreef: ↑30-03-2020 23:33Verschrikkelijk.
Genoeg om mij het ziekenhuis uit te jagen mocht ik daar terechtkomen.
maandag 30 maart 2020 om 23:53
ik weet niet om welk lied het gaat, ik kwam alleen deze tegen. vond m wel grappig
https://www.rtlnieuws.nl/editienl/artik ... ok-brabant
https://www.rtlnieuws.nl/editienl/artik ... ok-brabant
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
maandag 30 maart 2020 om 23:57
Ik moet bekennen dat ik alleen het eerste deel heb gehoord en de tekst heb gelezen maar wat een stompzinnige oppervlakkige tekst.
Iemand heeft blijkbaar gedacht corona ==> lichtkrans ==> zon

Laten we schijnen als de zon!!!!
Het heeft de diepte van een volgescheten pierebadje.
Het is als het koningslied maar dan met een knalroze suikerzoete stroop om een doodsrochel te verbloemen.
Wat vind jij er mooi aan?
nounou

dinsdag 31 maart 2020 om 00:23
OhZazamaenade schreef: ↑30-03-2020 23:57Ik moet bekennen dat ik alleen het eerste deel heb gehoord en de tekst heb gelezen maar wat een stompzinnige oppervlakkige tekst.
Iemand heeft blijkbaar gedacht corona ==> lichtkrans ==> zonLaten we een opbeurend lied maken!!!!!
Laten we schijnen als de zon!!!!
Het heeft de diepte van een volgescheten pierebadje.
Het is als het koningslied maar dan met een knalroze suikerzoete stroop om een doodsrochel te verbloemen.
Wat vind jij er mooi aan?

Ik vind de artiesten leuk behalve Gordon, die paste er niet bij.
Maar niet die bekende gladde koppen, dit waren echte artiesten. Het klonk mooi, en het was hoopvol. Ik vind ook dat Elly de politieagente het met veel gevoel naar buiten heeft gebracht bij Jinek.
Ik zit veel thuis, werk in de horeca. Flatten the curve, dus ga niet veel weg. De tv wordt erg belangrijk en ik vind het echt mooi wat ik voorbij zie komen.
dinsdag 31 maart 2020 om 00:28
Eens met Selassie van GS (ja echt
)
Ik quote:
Dag, mevrouw in het verzorgingshuis.
Hoi, opa en oma.
Hé, meisje aan ’t infuus
Je bent al bijna dood
En niemand mag op bezoek komen
Maar schijn als de zon
Toe maar, schijn als de zon.
Selassie | 29-03-20 | 20:07
Bron:
https://www.geenstijl.nl/5152674/zon-derliggend-lijden/

Ik quote:
Dag, mevrouw in het verzorgingshuis.
Hoi, opa en oma.
Hé, meisje aan ’t infuus
Je bent al bijna dood
En niemand mag op bezoek komen
Maar schijn als de zon
Toe maar, schijn als de zon.
Selassie | 29-03-20 | 20:07
Bron:
https://www.geenstijl.nl/5152674/zon-derliggend-lijden/
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 31 maart 2020 om 00:31

dinsdag 31 maart 2020 om 01:25
Inderdaad, even een vrolijke noot, die hebben we ook nodig, allemaal. Ik ben nog steeds hoopvol, ik vind dat we hier heel goed bezig zijn.

woensdag 1 april 2020 om 13:23
Ik vind het dubbel. Aan de ene kant vind ik het echt verschrikkelijk en denk ik: mensen, ga wat nuttigs doen in plaats van weer zo nodig je kop in het nieuws te hebben. Want ik heb het gevoel dat veel influencers en BN'ers ook meedoen uit een schrijnend gebrek aan aandacht. Bovendien vind ik het echt een verschrikkelijk slecht nummer.
Maar aan de andere kant: als mensen hier nou kracht en hoop uit putten, wie ben ik dan om er wat van de vinden? Dan ben ik dus gewoon niet de doelgroep. Ik vind wel meer dingen op de radio en tv verschrikkelijk, die andere mensen wel fantastisch vinden. En andersom is dat natuurlijk ook: ik vind dingen prachtig die anderen verschrikkelijk vinden.
Dus tja, leuk voor de mensen die het leuk vinden. En niet voor mij. Dat is mijn eindmening, denk ik. Voor nu
Maar aan de andere kant: als mensen hier nou kracht en hoop uit putten, wie ben ik dan om er wat van de vinden? Dan ben ik dus gewoon niet de doelgroep. Ik vind wel meer dingen op de radio en tv verschrikkelijk, die andere mensen wel fantastisch vinden. En andersom is dat natuurlijk ook: ik vind dingen prachtig die anderen verschrikkelijk vinden.
Dus tja, leuk voor de mensen die het leuk vinden. En niet voor mij. Dat is mijn eindmening, denk ik. Voor nu