Arg! Google Family Link
vrijdag 3 april 2020 om 16:14
Het leek zo handig. Google Family Link op mijn dochters telefoon maar in de praktijk vind ik het helemaal niet handig.
Grootste probleem is dat ze YouTube niet kan gebruiken en dat is deze situatie met thuisonderwijs heel erg onhandig. Ze kan de filmpjes van haar eigen meester alleen bekijken op een ander apparaat. Maar buiten dat, van mij mag ze gewoon op YouTube.
Nu wil ik graag dat ze dat wel kan bekijken maar ik kan alleen maar vinden dat je dan het hele account moet verwijderen
. Dat is natuurlijk helemaal onhandig omdat inmiddels alles aan haar account is gekoppeld.
Wie weet de oplossing?
(Geboortedatum kan ik niet aanpassen in familylink, geeft dan aan dat ze jonger dan 13 moet zijn).
Grootste probleem is dat ze YouTube niet kan gebruiken en dat is deze situatie met thuisonderwijs heel erg onhandig. Ze kan de filmpjes van haar eigen meester alleen bekijken op een ander apparaat. Maar buiten dat, van mij mag ze gewoon op YouTube.
Nu wil ik graag dat ze dat wel kan bekijken maar ik kan alleen maar vinden dat je dan het hele account moet verwijderen
Wie weet de oplossing?
(Geboortedatum kan ik niet aanpassen in familylink, geeft dan aan dat ze jonger dan 13 moet zijn).
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
vrijdag 3 april 2020 om 18:11
Moet je dan ook alle apps ed weer downloaden en whatsapp opnieuw instellen of hoeft dat niet? Ze heeft voor haar tablet een ander account, dat zou ze dan kunnen gebruiken.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
zaterdag 4 april 2020 om 09:28
Nee, op de telefoon wil dan niet, hij opent dan YouTube Kids
zaterdag 4 april 2020 om 09:33
Geen idee, op een iPhone had ik alleen last van de programma’s waar ik dat Google account voor gebruikte en kreeg ik er een tweede account bij. Oplossing was wisselen naar dat andere account. Apps zitten bij iPhone aan het Apple account gekoppeld.