Werk & Studie alle pijlers

Tips laptop werk

02-04-2020 17:12 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Hopelijk plaats ik dit bij de goeie rubriek. Nu de meesten waarschijnlijk ook thuis werken, vroeg ik mij af of jullie tips hebben voor een goede, niet al te dure laptop. Ik heb nu 1 van Lenovo, maar hij is ontzettend langzaam en crasht om de zoveel uur. Deze heb ik ongeveer drie jaar.
Ik zat te twijfelen of ik misschien toch een Macbook moest kopen, maar ik weet niet of dit het geld waard is? Deze die ik nu heb was best goedkoop, maar gaat dus niet erg lang mee als ik er veel bestanden op heb. Daarnaast zou een goeie camera ook fijn zijn op de laptop, maar dat is niet het belangrijkste.
Ben al lang aan het rondkijken op internet, maar ik ben een beetje verdwaald geraakt tussen alle laptops..

Hoor graag of jullie tips hebben!
Alle reacties Link kopieren
Ik werk op een Lenovo Legion Y520 erg prettige laptop lekker snel wel duurder segment. Maar de Adobe programma's zoals Photoshop en Indesign kan ik prima beide gebruiken en nog een Word oid zonder problemen.

Prive heb ik ook een Lenovo, de G50 die was stukken goedkoper en dat merk je ook wel, stukken trager maar de voornaamste zaken werker er prima op. M'n zoontje gebruik hem nu dagelijks voor z'n schoolwerk. Na opschoning en updates werk die prima. Je zou eens bij een lokale computerzaak na kunnen vragen of ze hem voor je kunnen upgraden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven