Je man is een domme egoïst door mensen zoals hij blijft het in stand dus nee je zeurt niet.
Anoniem_676439a9cf5f4
vrijdag 10 april 2020 om 18:09
Wat doet je man voor werk?
Wat doet hij als hij met anderen afspreekt?
Is je man gezond?
Zijn ‘die’ anderen gezond?
Anoniem_655bb3a5270cd
vrijdag 10 april 2020 om 18:11
Afspreken mag als je maar niet met teveel mensen afspreekt en afstand houdt (liever niet natuurlijk, maar te streng isolement houden we niet lang vol met ons allen). Handen wassen weet je niet.
Ik snap dat het je dwarszit, maar heb je niet stiekem een beetje last van nesteldrang en daardoor extra neiging tot smetvrees?
Maar laat ons eerlijk zijn, die regels zijn ook gewoon niet voldoende. Het kan toch niet dat het in Nederland als enige land wel veilig is om met mensen af te spreken waar het in de meeste landen verboden is.
Anoniem_228107
vrijdag 10 april 2020 om 18:53
Mijn man moet het niet in zijn hoofd halen om met anderen af te spreken.
Hier in Belgie mag dat zelfs niet trouwens!
Verder: wanneer hij naar de supermarkt geweest is wast hij uit zichzelf zijn handen. Dat hoef ik hem zelfs niet te zeggen.
Ik vind dat je met man eens serieus in gesprek moet gaan want hij lijkt geen besef te hebben van de risico's die hij neemt. En dit zeker ook voor jou en je ongeboren baby.
Met afspreken kun je nog 1,5 meter afstand bewaren maar als ik thuis kom is het eerste wat ik doe mijn handen wassen. Dat deed ik altijd al maar dat moet nu echt heel grondig gebeuren - vind ik.