Whatsapp vraagje

19-04-2020 15:20 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik wil net een foto openen in een app gesprek van een vriendin. Echter, als ik op de foto klik, staat er "downloaden mislukt: sorry dit mediabestand ontbreekt, vraag *naam vriendin* het opnieuw te sturen".

Weet iemand misschien hoe het komt dat ik de foto niet kan openen? Er staat niet bij dat de foto verwijderd is door mijn vriendin..(normaal staat er namelijk "bericht verwijderd" als een bericht wordt verwijderd in whatsapp..

Bedankt!
Dan heb je de foto zelf verwijderd uit je gedownloade bestanden.
Jij of zij heeft de foto/media verwijderd.

Maakt dat wat uit verder?
Trotter schreef:
19-04-2020 15:22
Dan heb je de foto zelf verwijderd uit je gedownloade bestanden.
Ok, dat zou kunnen. Ik heb vorige week inderdaad mijn telefoon grondig opgeruimd, dus dat is waarschijnlijk de oorzaak?
Ik kan dit niet herstellen neem ik aan..?
Dan vraag je toch of ze 'm opnieuw stuurt omdat je hem per ongeluk hebt verwijderd?
Dan heb je m zelf verwijderd.

Wat voor telefoon heb je? Als je een Samsung/Android telefoon hebt, dan staat ie nog in de prullenbak van je galerij (waar WhatsApp foto's en filmpjes worden opgeslagen.

Als je de galerij opent, dan zie je rechts 3 puntjes en als je daar op klikt, zie je een mapje "prullenbak".
Bij Android kun je eventueel nog kijken bij Mijn Bestanden onder het whatsapp mapje inderdaad, bij iPhone word het iets lastiger.... ik zou gewoon vragen hem opnieuw te sturen.
"Het is niet de buitenkant die telt, maar de binnenkant"
Het is gelukt om de foto terug te krijgen, bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven