UD november 2020

04-03-2020 21:11 631 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er ook uitgerekend in november 2020 en vindt het gezellig om mee te schrijven?

NicknameLeeftijdKindjeUitgerekend opJ/MBijzonderheden/aankomende echo's
Tealey311e 2 novemberMeisje
Chamaedorea281e3 novemberJongen zwanger na KID
Nokie331e3 novemberMeisje
Sha1988??7 novemberJongen 09-06 20weken echo
Babygroot281e 7 novemberMeisje
Rieta123332e7 novemberJongen
LenteGroen281e9 novemberJongen
Eendje-01281e12 novemberMeisje
Seaofdreams???Meisje
Poosje81383e 18 novemberMeisje
Salvabo271e18 novemberJongenzwanger na ICSI
Heytan32 en 332e22 november?? 11-06 volgende echo
Alanna311e23 november??zwanger na eiceldonatie
Karzou?2e25 novemberMeisje
Tisookwat352e 26 november??cryo van icsi

Helaas niet meer zwanger of al een tijd niets meer geschreven:
Vicky, Sneeuwwitje, Bloemmetje2, andijviestamppot, Gember1
anoniem_396232 wijzigde dit bericht op 24-10-2020 20:02
69.80% gewijzigd
Die app ken ik ook niet, zal eens gaan kijken.

In onze omgeving heeft iedereen kinderen, wij zijn echt zo ongeveer de allerlaatste. Goede tips zijn welkom, verder doen we het op onze eigen manier. We hebben allerlei voorbeelden gezien qua opvoeding en ik denk dat we daar zelf een goede mix van kunnen maken hoe wij denken dat we het goed doen. Hoop juist door al die anderen in de omgeving op afdankertjes qua spullen of kleertjes ;)

Morgen echo, ik vind het spannend en ben heel erg benieuwd! Ben ook wel bang dat je dan ineens een bekende tegenkomt in de wachtkamer :whistle:
Spannend morgen Gember!
Als je een bekende tegenkomt snappen ze heus wel dat het even een geheimpje is toch...

Ik ben ook de laatste van mn vriendinnen, dus ik ga er vanuit dat adviezen en tips goed bedoelt zijn. En bepaal natuurlijk zelf wat ik ermee doe! En qua spullen overnemen heel handig inderdaad haha
Ah spannend Gember!

Ja ik doe ook zeker wat ik wil, maar ik weet ook dat er een aantal echt hun mening proberen door te drukken. We hebben het wel al eens gehad over borstvoeding geven. En toen gaf ik aan dat dat voor mij geen optie is, want ik heb 12 jaar geleden een borstverkleining gehad en toen zijn alle melkklieren doorgesneden.
Kleine kans dat alles weer is aangegroeid en dan nog komt er te weinig uit en moet je bijvoeden. Plus erge borstontstekingen omdat alles lekt in de borst. En geen blije mama is geen blije baby. Maar man, iedereen ging toen al stijgeren haha.
Vandaag de termijn echo gehad voor mij de eerste echo omdat de 8 weken echo niet doorging. Er is een mooi kloppend hartje alles zag er goed uit. Beweegt ook al lekker veel.
Fijn Sha!

Hier ook goede echo! :heart:
Datum is waarschijnlijk wat later maar ze kon het niet met zekerheid zeggen, dus over 2 weken nog een echo en dan ook de nipt.
Het hartje zag je kloppen en armpjes en beentjes gewoon ook al flink bewegen, dat had ik niet verwacht.

Voelt nu wel heel echt! :flirting:
Fijn Sha en Gember met allebei een goede echo!! :hello: Heerlijk nieuws!
Gefeliciteerd met de mooie echo's! Heel fijn. Hier heb ik gisteren ook een goeie echo gehad. De datum is iets terug gezet naar 28 november. Morgen ben ik dus 8 weken. Alles zag er goed uit verder en een kloppend hartje ook.
Wat een goed nieuws allemaal! Allemaal kloppende hartjes en bewegende baby's. Gefeliciteerd dames!
BabyGroot schreef:
17-04-2020 09:56
Ah spannend Gember!

Ja ik doe ook zeker wat ik wil, maar ik weet ook dat er een aantal echt hun mening proberen door te drukken. We hebben het wel al eens gehad over borstvoeding geven. En toen gaf ik aan dat dat voor mij geen optie is, want ik heb 12 jaar geleden een borstverkleining gehad en toen zijn alle melkklieren doorgesneden.
Kleine kans dat alles weer is aangegroeid en dan nog komt er te weinig uit en moet je bijvoeden. Plus erge borstontstekingen omdat alles lekt in de borst. En geen blije mama is geen blije baby. Maar man, iedereen ging toen al stijgeren haha.
Nou zulke mensen snap ik dan echt niet. We kunnen er allemaal vanuit gaan dat we deze kindjes met alle liefde en goede bedoelingen gaan verzorgen en grootbrengen toch. Ieder zn eigen keuzes daarin! Lekker fles er in babygroot ;-)
Aaah zo leuk al die goede echo’s :heart:

@heytan dan lopen we bijna gelijk, ik 27-11
Ja super fijn die goede echo's. Ik denk echt al al de hele dag aan die beentjes, dat spartelt nu dus ergens in mijn buik. Heel raar idee!!

Wat stom als mensen hun mening zo opdringen he! Ik wil graag borstvoeding proberen maar als dat niet lukt, of ik word er te onzeker van, dan is dat jammer voor andere 'volwassenen' mensen om ons heen die dat willen dat ik dat doe. We doen allemaal ons best toch. Fijn weekend dames!
Wat fijn al die goede echo's!!

En inderdaad hoor, wat kan dat kan, wat niet kan, kan niet.
Ik weet dat ik het kan, BV, maar dat het niet altijd over rozen gaat, het is ook vooral dat het na een tijdje zo makkelijk is (overal bij je, in nacht doorslapen en tegelijk voeden etc), maar ik ben een redelijk makkelijke (lees luie) moeder 😂
Ja dat is heel leuk Sea of dreams! Gezellig ;)
Mensen zullen altijd hun mening hebben, zo hebben wij toch ook onze mening over anderen? Maar dat kan nu wel extra gevoelig liggen. En zeker na de bevalling was dat bij mij in ieder geval zo. Dus het ligt er ook maar aan hoe het gebracht wordt.
Borstvoeding vond ik in het begin echt ellendig. Heel pijnkijk en het lukte allemaal niet goed. Het was echt een paar weken doorzetten, maar uiteindelijk 10 maanden gedaan en ben blij dat ik heb volgehouden toen. Maar het is wel echt doorbijten en heel begrijpelijk als je daar geen zin in hebt net na een bevalling. Je kan het toch niet plannen, een bevalling niet en ook je kraamtijd niet. Maar het komt goed :)
Wat leuk om iedereens verhalen en belevenissen te mogen lezen!

Zelf weet ik nog niet wat ik ga doen qua borstvoeding. Ik zie het bijvoorbeeld niet zitten om te moeten kolven als ik weer aan het werk ga. Dus dat is voor mij wel een dingetje. Aan de andere kant zou ik het wel willen proberen om op zn minst de eerste weken borstvoeding te geven.. Maarja iets waar we hier dus nog geen keuze in hebben gemaakt.

Qua opvoeding zie ik vooral in mijn omgeving hoe ik het niet wil. Maarja dat is makkelijk gezegd natuurlijk! Voor ons beide is dit gewoon nieuw dus we gaan het zien!

Meningen van anderen trek ik me hierin niet zoveel aan. Wij doen het op onze manier :)

Verder afgelopen donderdag de termijnecho gehad. Ik verliefd :flirting:
Echt een super beweeglijk en trappelend kindje mogen zien, het was zich echt even aan het uitsloven!
De complete echo gefilmd voor de man en stiekem ook wel leuk om dat zelf nog weer helemaal terug te kunnen zien :lol:
Zo leuk al die goeie echo's!!! Gefeliciteerd :cheer:
Zijn er hier dames zwanger van de 3de? Ik was benieuwd groeien bij jullie de buik ook zo enorm snel?
mommy2014 schreef:
21-04-2020 17:54
Zijn er hier dames zwanger van de 3de? Ik was benieuwd groeien bij jullie de buik ook zo enorm snel?
Check!! Echt absurd !
Ah eendje wat leuk! Hopelijk mogen onze mannen snel weer mee naar de echo's!

Hier een eerste kindje en het is dat ik weet dat ik zwanger ben en zelf een hele lichte bolling zie. Maar andere mensen zien echt nog niets. Heb van de week toevallig yoga gegeven en toen zeiden collega's nog dat ze ook zo'n buik wilden. Toen dacht ik: ha zeg dat over 2 maanden nog maar eens.
Goedemorgen dames,

Tijdje zelf niet gereageerd maar tussentijds nog wel even een beetje meegelezen. Fijn nieuws inderdaad al die goede echo's! Gefeliciteerd!!

Ik werd gisteren gebeld door het ziekenhuis of ik vanochtend al langs kon komen. Ja graag! Vriendlief mocht mee, ivm een medisch onderzoek. Cyste bij de baby is helemaal verdwenen, niets meer van te zien! Ze hadden tijd vrij gehouden voor een vlokkentest, dus we hadden nu een extra lange echo :-) :heart:
Ik mag nog wel een keertje extra komen met 16 weken, even een dubbelcheck.
Oh Tealey wat onzettend fijn! Wat een ongelooflijke geruststelling moet dat zijn. Fijn dat jullie nog een extra controle hebben maar wat ontzettend fijn dat je nu dit goede nieuws hebt gehad!
Oh wat fijn Tealey! En super dat je vriend mee mocht en je extra lang hebt kunnen kijken samen, geniet van t goede nieuws :)

Hier ook eerste kindje, ik heb 's avonds iets bollere onderbuik maar eigenlijk zie je niets. Verder; merk ik eigenlijk nog steeds niets en doe ik alles wat ik voorheen ook deed.

Wij hebben overigens nog niemand iets verteld, wordt wel steeds lastiger maar we wilden het graag delen als maatregelen iets versoepeld zouden worden. Raar als je elkaar niet mag omhelzen als felicitatie dus we dachten we kunnen nu toch iedereen ontlopen en we wachten wel gewoon. Maar nu het nog langer duurt, weet ik niet of we dat gaan volhouden.
Tealey, wat ontzettend fijn!!
Dat moet een enorme opluchting zijn voor jullie!!!!
En als bonus een extra lange echo met je vriend samen, wauw.
Hier zwanger van ons 2e kindje en al zeker een buikje zichtbaar. Ik heb vandaag aan iedereen op werk verteld dat ik zwanger ben ook omdat mijn cliënten het opviel dat mijn buik dikker wordt. En zelf vind ik het ook wel fijn dat mijn collega's het nu weten omdat het soms toch lichamelijk zwaar is en dat ze er dan vanaf weten. Morgen ben ik 12 weken zwanger.
Oh wat een goed nieuws Tealey! Dat zijn de berichten :)

Hier niks, behalve de buik die ik al had :bonk: heb altijd al beetje appel figuur gehad, dus buik is nooit mn slankste punt geweest. Ook verder nergens last van dus doe lekker mn ding. Probeer iedere dag goeie wandeling te maken en 2 keer per week thuis te sporten voorlopig.
Edit: oeps vanaf verkeerde account

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven