NUB theorie - wie heeft zin om mee te kijken?
vrijdag 24 april 2020 om 09:31
Goeiemorgen 
Gisteren hebben we een mooie echo gehad bij 12+4. Heel blij en dankbaar!
En ook wel heel nieuwsgierig of iemand met een geoefend oog en de NUB theorie al iets kan zien van het geslacht? Niet belangrijk (we hebben geen voorkeur, wel een klein voorgevoel), wel leuk. In deze tijden van Corona gaat de geslachtsecho waarschijnlijk niet door, en merk dat ik er vandaag heel blij van word om een klein beetje te speculeren en weg te dromen.
Dus wie heeft er zin om mee te kijken?
En wat denken jullie?
Eerste keer dat ik een plaatje plak trouwens, dus benieuwd of het lukt haha!

Toevoeging: het lukte niet
. Bij deze het linkje: https://imgur.com/a/09fFIvd
Gisteren hebben we een mooie echo gehad bij 12+4. Heel blij en dankbaar!
En ook wel heel nieuwsgierig of iemand met een geoefend oog en de NUB theorie al iets kan zien van het geslacht? Niet belangrijk (we hebben geen voorkeur, wel een klein voorgevoel), wel leuk. In deze tijden van Corona gaat de geslachtsecho waarschijnlijk niet door, en merk dat ik er vandaag heel blij van word om een klein beetje te speculeren en weg te dromen.
Dus wie heeft er zin om mee te kijken?
Eerste keer dat ik een plaatje plak trouwens, dus benieuwd of het lukt haha!
Toevoeging: het lukte niet
vrijdag 24 april 2020 om 10:11
Jongen denk ik. Maar daar waar ik de nub denk te zien, valt wel vrij hoog op de buik. Misschien toch een artefact. Daar waar ik de nub zou verwachten zie ik niks. Alsin, ik denk dat daar niet in het juiste vlak ge-echo'd wordt.
De nub is het uitsteekseltje dat een piemel of een clitoris wordt. Bij meisjes ligt deze in het verlengde van de ruggengraat, bij jongens staat hij in een hoek. Het is altijd lastig op een plaatje, want bewegend beeld zegt veel meer. Het kan ook zijn dat je per ongeluk op de plek waar de nub moet zitten, een stukje been ziet.
De nub is het uitsteekseltje dat een piemel of een clitoris wordt. Bij meisjes ligt deze in het verlengde van de ruggengraat, bij jongens staat hij in een hoek. Het is altijd lastig op een plaatje, want bewegend beeld zegt veel meer. Het kan ook zijn dat je per ongeluk op de plek waar de nub moet zitten, een stukje been ziet.
anoniem_390311 wijzigde dit bericht op 24-04-2020 10:17
27.99% gewijzigd
vrijdag 24 april 2020 om 10:32
vrijdag 24 april 2020 om 18:49
Je moet jouw gewicht optellen bij het aantal weken dat je zwanger bent.
Even = meisje, oneven=jongen.
Gegarandeerd: Dit is in zéker 50% van de gevallen een gegarandeerd volledig betrouwbare correcte voorspelling en voor de uitzondering waar de natuur toch anders besliste: Tsja, het is geen exacte wetenschap.
Even = meisje, oneven=jongen.
Gegarandeerd: Dit is in zéker 50% van de gevallen een gegarandeerd volledig betrouwbare correcte voorspelling en voor de uitzondering waar de natuur toch anders besliste: Tsja, het is geen exacte wetenschap.
Ik kan zelf wel vaststellen of ik een hypochonder ben.
vrijdag 24 april 2020 om 21:05
Poeh lastig, ik vraag me af of dit de nub is. En zo ja, dan twijfel ik nog.
Hierbij een link met bevestigde nubs!
Heel veel pagina's, dus ook veel te kijken (en leren). Ik vind vooral de vorm van ''jouw nub'' afwijken, waardoor ik mij afvraag of dit de nub is...?
https://community.babycenter.com/post/a ... ubs?cpg=23
Hierbij een link met bevestigde nubs!
Heel veel pagina's, dus ook veel te kijken (en leren). Ik vind vooral de vorm van ''jouw nub'' afwijken, waardoor ik mij afvraag of dit de nub is...?
https://community.babycenter.com/post/a ... ubs?cpg=23
vrijdag 24 april 2020 om 23:24
Wat wil je dat ik zeg? Het is geen bewegend beeld, ik heb de probe niet vast, dit plaatje is waar we het mee moeten doen. Bij lichte flexie in de heup (zoals bij emryo/foetus vrijwel altijd) ligt de nub tussen de benen. Dus ja, dat zou kunnen. Maar als dat de nub is, en mijns inziens lijkt het daar wel op, is het denk ik een meisje. Weet ik dat zeker? Nee.