Smartwatch blijft om toestemming vragen
vrijdag 24 april 2020 om 12:01
Heb nu een een maand een smartwatch van Garmin.
Nu heb ik van sommige dingen zoals mijn agenda en berichten de melding uitgezet, dit wil ik niet op mijn horloge ontvangen. Toch blijft mijn telefoon hier toestemming om vragen meerdere keren per dag, dit krijg ik dan ook op mijn horloge. Wat dus irritant Is. Soms krijg ik een wanneer ik de app open z'n melding met toestemming vraag plus een knop van niet meer tonen dat heb ik dus aangevinkt. Toch blijf ik deze vraag krijgen. Hoe kan ik dit uitzetten?
Nu heb ik van sommige dingen zoals mijn agenda en berichten de melding uitgezet, dit wil ik niet op mijn horloge ontvangen. Toch blijft mijn telefoon hier toestemming om vragen meerdere keren per dag, dit krijg ik dan ook op mijn horloge. Wat dus irritant Is. Soms krijg ik een wanneer ik de app open z'n melding met toestemming vraag plus een knop van niet meer tonen dat heb ik dus aangevinkt. Toch blijf ik deze vraag krijgen. Hoe kan ik dit uitzetten?
vrijdag 24 april 2020 om 12:28
Ja die app staat op mijn telefoon
zaterdag 25 april 2020 om 16:55
Jammer dat nu tijdelijk geen computer heb. Toch vreemd dat het niet via de app kanperzikboom6 schreef: ↑24-04-2020 13:23als je het uitzet in Garmin connect (op de computer) dan blijft het uit.
zondag 26 april 2020 om 13:44
Je kan toch ook naar de webpagina via je telefoon?Rosa-Roodhart schreef: ↑25-04-2020 16:55Jammer dat nu tijdelijk geen computer heb. Toch vreemd dat het niet via de app kan