iPhone 11, beller alleen via luidspreker kunnen horen

25-04-2020 13:02 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,
Vraag ook uitgezet bij Coolblue vanochtend maar misschien heeft iemand dit ook meegemaakt en zie ik iets over t hoofd?
Vorige week nieuwe tel gekocht, alles werkt, behalve bellen, men verstaat mij wel maar ik versta de ander alleen via de luidspreker. De eerste 2 dagen had ik dit probleem trouwens niet..
Uiteraard gegoogled, zag dat probleem ook is voortgekomen bij iPhone 7 en 8 dus de tips opgevolgd. Software update, instellingen gecheckt, Sim kaart er opnieuw in, vliegmodus aan/uit, maar niets helpt. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ie stuk is..want alles werkt verder zoals het hoort. Kan het zijn dat ik een kleinigheidje over t hoofd zie? Tips zijn welkom!
danique1 schreef:
25-04-2020 13:02
Dag allemaal,
Vraag ook uitgezet bij Coolblue vanochtend maar misschien heeft iemand dit ook meegemaakt en zie ik iets over t hoofd?
Vorige week nieuwe tel gekocht, alles werkt, behalve bellen, men verstaat mij wel maar ik versta de ander alleen via de luidspreker. De eerste 2 dagen had ik dit probleem trouwens niet..
Uiteraard gegoogled, zag dat probleem ook is voorgekomen bij iPhone 7 en 8 dus de tips opgevolgd. Software update, instellingen gecheckt, Sim kaart er opnieuw in, vliegmodus aan/uit, maar niets helpt. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ie stuk is..want alles werkt verder zoals het hoort. Kan het zijn dat ik een kleinigheidje over t hoofd zie? Tips zijn welkom!
Ik heb dat ook gehad, maar dan bij mijn Samsung.
En bij mij lag het aan mezelf. Zoooooo dom.
Ik had z'on plastic bescherm dingetje op het scherm geplakt.
Maar op de kop, of onderste boven.
En het plasticje zat dus op het gehoor gedeelte.
Heb er echt 2 weken mee gelopen, en dus met de speaker gebeld, voordat ik er achter kwam.
Kan bij jou iets anders zijn,maar check het voor de zekerheid even.
Bij mij was het ook met een folietje!
Staat het geluid wel hard genoeg?
Oh, ik heb er inderdaad na een paar dagen een beschermfolie opgeplakt😳.
Dank voor de tip! Hoop dat dat het is! Geluid staat goed hoor! Dank
Oh en hij zit ook op de kop denk ik.. :facepalm:
Dank Vivagirl! Dit was bij mij ook de oorzaak dus, blij met je reactie, ik weet niet wanneer ik er anders achtergekomen was...😀
danique1 schreef:
25-04-2020 19:19
Dank Vivagirl! Dit was bij mij ook de oorzaak dus, blij met je reactie, ik weet niet wanneer ik er anders achtergekomen was...😀
Ongelovelijk.
Gebeurd dus vaker 😄😄😄
Ik heb er ook lang mee rond gelopen hoor. En maar met dat geluid bezig. En googlen. En van alles geprobeerd.
Tot dat ik ineens dat zag.....
Heel interessant onderwerp. Heel erg bedankt voor het delen van deze geweldige informatie. Eindelijk vond ik de informatie die ik zocht. Veel succes!Ik wil ook een uitstekende blog met je delen waar je veel tips kunt vinden over het onderwerp uitstekende accessoires voor de camera van je iPhone. Ik weet zeker dat je erg geïnteresseerd zult zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven