iPad of iPad Air?

zondag 26 april 2020 om 18:56
Ik heb nu een iPad Air 2 uit 2016. Omdat hij trager wordt en omdat een extra tablet in het gezin handig is wil ik een nieuwe kopen. Weet iemand wat het verschil is tussen de iPad Air en de ‘gewone’? Op vergelijkingssites vind ik vooral dat de Air zwaarder is en geschikter voor school of werk, maar de gewone heel geschikt voor gezinsgebruik. Beetje vaag dus.
Wat we ermee doen is vooral Safari, Netflix en YouTube filmpjes kijken. Hebben we dan voldoende aan een gewone iPad? Het prijsverschil is ca 80 euro.
Wat we ermee doen is vooral Safari, Netflix en YouTube filmpjes kijken. Hebben we dan voldoende aan een gewone iPad? Het prijsverschil is ca 80 euro.

zondag 26 april 2020 om 19:01
Zwaarder qua vermogen.Cookielover schreef: ↑26-04-2020 18:59Wat grappig, ik heb een iPad Air en heb hem gekocht omdat ik hem juist lichter vind.
zondag 26 april 2020 om 19:03

zondag 26 april 2020 om 19:09
Die van mij ook. Soms wel twee keer per dag. Ik kan net een film van 2 uur kijken, dan is hij leeg. De laatste tijd loopt hij ook wel eens vast of is heel traag, dus ik wil gewoon een nieuwe. De oude kan dan naar een kind.
zondag 26 april 2020 om 19:51
Ik had ook een iPad air uit 2016 die ook continu stroom nodig had. Heb ook getwijfeld of ik een gewone zou doen of de nieuwe air. Heb dus de nieuwste air, heerlijk! De iPad heeft dezelfde afmeting maar het scherm is net iets groter (randjes zijn dunner). Ook is het scherm beter. En meer geheugen.
Als ik er weer 4 jaar mee doe is het die 150? € verschil het mij wel waard.
Als ik er weer 4 jaar mee doe is het die 150? € verschil het mij wel waard.
zondag 26 april 2020 om 19:58