Scherpte Instagram vervaagt

27-04-2020 10:56 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey niet dat het echt boeit maar ben ik de enige bij wie een instagram foto een stuk minder scherp wordt als de foto een tijdje (meestal een uur ofzo) op instagram staat dan als ie er net opstaat? Ik had het idee dat dit vroeger niet zo was en bij andere mensen nooit is geweest, dus dat het aan mijn telefoon ligt? Maar toen ik ging posten via een ander apparaat had ik het ook.... dus toen dacht ik misschien ligt het aan mijn instagram? Of heeft toch iedereen dit en valt dat gewoon alleen de poster zelf op?
Ligt dat niet aan het laden van de foto? Een digitale foto kan namelijk niet vervagen. Als je heel even wacht kan het zijn dat hij dan alsnog scherp wordt?
Hecamel schreef:
27-04-2020 11:25
Ligt dat niet aan het laden van de foto? Een digitale foto kan namelijk niet vervagen. Als je heel even wacht kan het zijn dat hij dan alsnog scherp wordt?
Nee wordt na verloop van tijd minder scherp. Misschien is vervagen niet het goede woord. De detailles vallen weg en het wordt dus allemaal gewoon minder scherp.
En als je hem aanklikt? Mijn foto’s zijn allemaal nog scherp. Ze hebben een seconde nodig om te laden, maar dan zijn ze scherp.
Hecamel schreef:
27-04-2020 11:29
En als je hem aanklikt? Mijn foto’s zijn allemaal nog scherp. Ze hebben een seconde nodig om te laden, maar dan zijn ze scherp.
Ja ook. Als je hem inzoomt zie je vooral dat hij minder scherp was dan aan het begin. Maar ook als je het niet inzoomt kun je het zien.
Ik denk eerlijk gezegd dat je gewoon een nieuwe telefoon nodig hebt. :rofl:
¡Apagando las luces!
Volgens mij kan je ook ergens kiezen of je ze high res of low res uploadt.

En ik zag net een instelling dat je ook kan kiezen voor minder dataverbruik. Dat houdt sowieso in dat je ze in low res te zien krijgt.
Hecamel schreef:
27-04-2020 11:34
Volgens mij kan je ook ergens kiezen of je ze high res of low res uploadt.

En ik zag net een instelling dat je ook kan kiezen voor minder dataverbruik. Dat houdt sowieso in dat je ze in low res te zien krijgt.
Waar kan dat? Kan het niet vinden.
Ik denk dat je er niet zo lang naar moet staren, na een uur zie je het gewoon minder scherp.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven