Overtijd En negatieve test

28-04-2020 11:19 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Vorige jaar in juni ben ik moeder geworden. We hebben weer kinderwens.
25 maart was in nog ongesteld geworden en daarna hebben wij onveilig seks gehad. Na de bevalling is mijn cyclus heel erg veranderd, maar via een app hou ik alles al zeker 7/8 maanden bij. Ik heb geen anticonceptie gebruikt na mijn bevalling. Nu ben ik al zeker 2/3 dagen overtijd. Maar volgens de zwangerschapstesten ben ik niet zwanger. Ik denk er de heletijd aan.
Heeft iemand van jullie ook zoiets meegemaakt en wat is het uiteindelijk geworden?

Voor de rest voel ik al zeker 2 weken menstruatie achtige krampen. Gevoelige tepels. En af en toe erg zin in zoetigheid.

Bij mijn eerste zwangerschap was het de eerste keer raak (we hebben na die ene keer veilig seks gehad) en 4/5 dagen voor mijn nod had ik al een positieve test.

Is er iemand die dit ook heeft meegemaakt?
anoniem_397562 wijzigde dit bericht op 29-04-2020 01:32
6.98% gewijzigd
Ja, ik heb het in 2 jaar tijd ook 3x meegemaakt dat m'n cyclus opeens langer duurde. Ik was dan niet zwanger.

Serieuze zorgen maken over of het lukt, zou ik nog een jaartje mee wachten. Elke maand is het natuurlijk spannend of het gelukt is, maar het komt vaker voor dat het ietsje langer duurt, dan dat je in 1 of 2 maanden zwanger bent.
loozey wijzigde dit bericht op 28-04-2020 13:08
Reden: Tikfoutje
1.91% gewijzigd
Verder geen inhoudelijke bijdrage, maar ik was wel verward. Een condoom is ook anticonceptie hoor.
Moeilijk zwanger worden?? Doe jij eens ff normaal zeg.. ga je schamen hoe krijg je het getypt.

Je bent moeder.. en er staat gemiddeld een jaar voor om zwanger te worden.

Succes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven