Gratis Apple TV+

08-05-2020 16:38 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik heb sinds kort een nieuwe iPhone en nu krijg ik steeds de melding dat ik gebruik kan maken van 1 jaar gratis Apple TV+. Wat ik alleen niet duidelijk kan vinden is, of het automatisch stopt of dat het als betaald abonnement doorloopt na het eerste jaar.

Iemand ervaring hiermee?

Groetjes Caribic
Sometimes good things fall apart so better things can fall together
Eerste hit op Google: https://www.appletips.nl/gratis-apple-t ... #annuleren
Hé wat grappig! Ik heb net een nieuwe iPad en kreeg gisteren het aanbod voor een jaar gratis. Ik ben er nog niet uit wat ik doe. Het aanbod lijkt me vrij beperkt.
Je moet idd zelf opzeggen anders loopt het na een jaar door voor € 4,95 per maand.
Ik heb het meteen weer opgezegd. Voor heel veel dingen moet je alsnog betalen, er was 1 serie of zo die me wel wat leek en de rest (films) moest je kopen. Maar goed, je moet dus wel opzeggen.
Mijn vader heeft het ook en heeft zich meteen aangemeld en nu heb ik het ook d.m.v. delen met gezin. Vind het aanbod nogal tegen vallen.

Je moet wel na een jaar opzeggen ja anders wordt het automatisch verlengt. Maar dat kun je meteen doen na aanmelden. Heb ik bij Disney+ destijds ook gedaan. Aangemeld en meteen weer opgezegd zodat ik het niet vergat. Wil je het dan alsnog toch wel houden dan kun je het weer aanpassen.
TsumTsum schreef:
08-05-2020 17:38
Mijn vader heeft het ook en heeft zich meteen aangemeld en nu heb ik het ook d.m.v. delen met gezin. Vind het aanbod nogal tegen vallen.

Je moet wel na een jaar opzeggen ja anders wordt het automatisch verlengt. Maar dat kun je meteen doen na aanmelden. Heb ik bij Disney+ destijds ook gedaan. Aangemeld en meteen weer opgezegd zodat ik het niet vergat. Wil je het dan alsnog toch wel houden dan kun je het weer aanpassen.
Volgens mijn link kan dat dus niet! Opzeggen = per direct geen toegang meer.

Geen idee of dat klopt, ik heb het zelf niet.
Suf dat je alsnog moet betalen voor films. Daar heb ik dan echt geen behoefte aan. We hebben ook al Netflix en Disney Plus.
Bedankt allemaal! Niet echt veelbelovend dus... ik denk dat ik maar even een kijkje ga nemen dan en als ik het niks vind meteen weer afmelden :)
Sometimes good things fall apart so better things can fall together
Er is inderdaad weinig aanbod, maar de series ‘See’ en ‘Servant’ zijn wel de moeite waard, hoor. Vond ik tenminste...
Nadeel is wel dat beide nog uit 1 seizoen bestaan, dus hoe het allemaal afloopt blijft vooralsnog onbekend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven