Whatsapp vraag

07-05-2020 14:16 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vraag over whatsapp, ik heb een contact waar ik nog wel de profiel foto kan zien maar app komt niet aan, blijft 1 vinkje staan.
Heeft degene dan geen whatsapp meer?
Ik weet als je geblokkeerd bent daar je dan de profiel foto niet meer ziet.
En nee ik wil degene niet bellen, was een afgesloten hoofdstuk maar ik stuurde nog 1 afsluitend appje wat dus niet aankomt.
Gewoon benieuwd wat dat dan is.
Is al even geleden ook dus kan ook niet dat er even geen bereik was.
makreel schreef:
07-05-2020 16:29
Eh... een ouderwetse briefkaart? Met een postzegel? Of verraad ik nu dat ik uit het stenen tijdperk stam?
Haha ja maar daar kom ik ook vandaan hoor.. En ook aan gedacht, ik stuur tzt wel een kaartje.. Maar ik zit continu op de wip van wel /niet dus dan beter van niet..
Luci_Morgenster schreef:
07-05-2020 16:36
Niet dus.
Niet echt helpen nee, maar je verhaal doen kan weleens opluchten..
Mimali schreef:
07-05-2020 16:19
Lang verhaal, en heeft met de liefde te maken... Man was niet toe aan relatie(en ja gooi ed redenen en ik geloof hem oprecht want hij heeft veel moeite genomen om mij dit uit te leggen) vonden elkaar wel heel leuk en hebben er ook goed over kunnen praten...ik dacht dat ik het kon afsluiten maar hij wil niet uit mijn hoofd, dus ik denk er nog heel veel aan... Zit nog een heel klein open eindje aan maar daar verwacht ik niet teveel van..
Maar ben zo toe aan weer een liefde in mijn leven en dit voelde goed!
Helaas door de corona toestanden nu ook niet echt de mogelijkheid om weer op zoek te gaan..

Het was dus helemaal geen afsluitend appje (van een al afgesloten hoofdstuk). Vervelend dat het zo gelopen is maar laat het los.
S-Groot schreef:
07-05-2020 17:07
Het was dus helemaal geen afsluitend appje (van een al afgesloten hoofdstuk). Vervelend dat het zo gelopen is maar laat het los.
Of geef het even de tijd. Ik zou er vanuit gaan dat het over is, en de fijne herinneringen bewaren. Wie weet, over een tijdje, is hij er klaar voor en komt het toch nog goed. Blijven appen heeft iig nog nooit een relatie goed doen laten komen ;-)
Mimali schreef:
07-05-2020 16:57
Ze bedoelt volgens mij dat de foto niet verdwijnt bij blokkade.

Als ik kijk op faq.whatsapp.com staat er dat je 1 groen vinkje krijgt (bericht verzonden) maar nooit 2 vinkjes (bericht afgeleverd). Ik dacht echt van wel.
hippie_meisje schreef:
07-05-2020 18:19
Of geef het even de tijd. Ik zou er vanuit gaan dat het over is, en de fijne herinneringen bewaren. Wie weet, over een tijdje, is hij er klaar voor en komt het toch nog goed. Blijven appen heeft iig nog nooit een relatie goed doen laten komen ;-)
Dat ga ik proberen... Soms lukt het en soms mis ik hem gewoon zo..
Wie weet ja, en wat dat appen betreft heb je zeker gelijk...
hippie_meisje schreef:
07-05-2020 18:24

Als ik kijk op faq.whatsapp.com staat er dat je 1 groen vinkje krijgt (bericht verzonden) maar nooit 2 vinkjes (bericht afgeleverd). Ik dacht echt van wel.
Oh ja ik zie nu dat dat dik gedrukt staat..
hippie_meisje schreef:
07-05-2020 18:24

Dat is ook zo.. 1 vinkje is verzonden niet afgeleverd, en 2 vinkjes is afgeleverd maar nog niet gelezen, dan worden ze blauw of degene moet dat uit hebben gezet. Net op gelet met appen ;-)
Hij heeft je bericht nog niet ontvangen.
Had dit laatst ook met iemand en diegene zijn mob bleek kapot te zijn.
Als je op de blok ben gegooid dan kan je zijn profielfoto niet meer zien, hij heeft je dus niet geblokt.
Flower350 schreef:
08-05-2020 15:03
Hij heeft je bericht nog niet ontvangen.
Had dit laatst ook met iemand en diegene zijn mob bleek kapot te zijn.
Als je op de blok ben gegooid dan kan je zijn profielfoto niet meer zien, hij heeft je dus niet geblokt.
De meningen zijn nogal verdeeld hierin dus..
En je kan zeggen het doet er ook niet toe, maar geblokt worden voelt gewoon niet fijn..
Mimali schreef:
08-05-2020 19:41
En je kan zeggen het doet er ook niet toe, maar geblokt worden voelt gewoon niet fijn..
Ik ben weleens geblokkeerd, en toen was de profielfoto toch echt niet meer zichtbaar hoor.
Het klinkt ook niet alsof hij redenen heeft om je te blokkeren.
hippie_meisje schreef:
08-05-2020 20:24
Ik ben weleens geblokkeerd, en toen was de profielfoto toch echt niet meer zichtbaar hoor.
Nee klopt..voorlopig maar los (proberen) te laten..
Mimali schreef:
08-05-2020 19:41
Ik heb weleens iemand geblokt en ik ben zelf ook weleens geblokt.
In allebei de situaties was het zo dat we het wisten omdat de profielfoto niet meer zichtbaar was.
Weet 100% zeker dat zijn profielfoto niet meer zichtbaar is als hij jou geblokt heeft.
Flower350 schreef:
09-05-2020 19:45
Ik heb weleens iemand geblokt en ik ben zelf ook weleens geblokt.
In allebei de situaties was het zo dat we het wisten omdat de profielfoto niet meer zichtbaar was.
Weet 100% zeker dat zijn profielfoto niet meer zichtbaar is als hij jou geblokt heeft.
Maar het is dan toch raar dat app niet aankomt, is al paar weken geleden gestuurd.. Misschien ander nummer dan of geen whatsapp meer maar kan me niet voorstellen dat je daarmee stopt..
Het houd me toch bezig 🤔
Mimali schreef:
09-05-2020 23:18
Maar het is dan toch raar dat app niet aankomt, is al paar weken geleden gestuurd.. Misschien ander nummer dan of geen whatsapp meer maar kan me niet voorstellen dat je daarmee stopt..
Het houd me toch bezig 🤔
Het is zelfs dermate vreemd, dat niemand er hier een zinnig antwoord op heeft :uh?:
Ik heb echt geen flauw idee...
Mimali schreef:
09-05-2020 23:18
Het houd me toch bezig 🤔
Je kan nog proberen om de persoon aan een groep toe te voegen. Als je een foutmelding krijgt ben je geblokkeerd. Heb je het nummer al bekeken op een andere telefoon of nummer? Je kan ook nog Lebara een bericht sturen of het nummer bekijken (al denk ik niet dat nog een bericht sturen verstandig is).
safrat schreef:
10-05-2020 08:24
Je kan nog proberen om de persoon aan een groep toe te voegen. Als je een foutmelding krijgt ben je geblokkeerd. Heb je het nummer al bekeken op een andere telefoon of nummer? Je kan ook nog Lebara een bericht sturen of het nummer bekijken (al denk ik niet dat nog een bericht sturen verstandig is).
Ja dat weet ik maar als ik niet geblokkeerd ben ziet degene dat en dat wil ik niet..
Op een andere telefoon al gedaan maar dan zie je geen profielfoto omdat degene dat nummer niet heeft opgeslagen..
Het Lebara verhaal snap ik niet?
Mimali schreef:
10-05-2020 09:03
Ja dat weet ik maar als ik niet geblokkeerd ben ziet degene dat en dat wil ik niet..
Op een andere telefoon al gedaan maar dan zie je geen profielfoto omdat degene dat nummer niet heeft opgeslagen..
Het Lebara verhaal snap ik niet?
Via Lebara bedoelde ik. Sim only met prepaid.

Je hebt alleen maar 2 grijze vinkjes nodig om te weten dat je bent geblokkeerd op het andere nummer.
safrat schreef:
10-05-2020 09:32
Via Lebara bedoelde ik. Sim only met prepaid.

Je hebt alleen maar 2 grijze vinkjes nodig om te weten dat je bent geblokkeerd op het andere nummer.
Nee twee grijze vinkjes betekent juist dat het bericht is aangekomen..
Mimali schreef:
10-05-2020 09:53
Nee twee grijze vinkjes betekent juist dat het bericht is aangekomen..
Ja maar als je een bericht stuurt met een nieuw nummer en je dan 2 vinkjes krijgt weet je toch voldoende? Je krijgt toch 1 vinkje op je gewone nummer?
safrat schreef:
10-05-2020 09:59
Ja maar als je een bericht stuurt met een nieuw nummer en je dan 2 vinkjes krijgt weet je toch voldoende? Je krijgt toch 1 vinkje op je gewone nummer?
Oh zo bedoel je natuurlijk, ben nog niet wakker geloof ik haha..
Dat ga ik maar niet doen..
Mimali schreef:
07-05-2020 16:57
Probeer het nog eens. :-D :-D :-D

Ik had het inderdaad over dat de foto dus niet altijd verdwijnt bij een blokkade. :idee:
Mimali schreef:
07-05-2020 19:02
Oh ja ik zie nu dat dat dik gedrukt staat..
En dan nog miepen tegen me in andermans topic.
hippie_meisje schreef:
08-05-2020 20:24
Hij heeft inmiddels weer contact gezocht met een ander telefoon nummer.. Dus denk dat er toch iets aan de hand is geweest met zijn mobiel ofzo..
Nog niet gevraagd maar we hebben weer beetje app contact nu..
Mimali schreef:
11-06-2020 18:19
Hij heeft inmiddels weer contact gezocht met een ander telefoon nummer.. Dus denk dat er toch iets aan de hand is geweest met zijn mobiel ofzo..
Nog niet gevraagd maar we hebben weer beetje app contact nu..
Dan zal zijn telefoon kapot zijn geweest.

Is het nog belangrijk voor je? (Oprechte vraag!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven