checken

21-05-2020 20:12 799 berichten
Alle reacties Link kopieren
hey forummers :)

ik check regelmatig de telefoon van mijn 16-jarige dochter om te kijken hoe het met haar gaat maar nu heeft zij een wachtwoord op haar telefoon staan, ik wil haar telefoon innemen tot ze dat wachtwoord verteld, hoe ga ik dit vertellen aan mijn dochter?
Rektmylife123 schreef:
22-05-2020 13:08
Hoezo respectloos? Het is gewoon zo dat ze niet met vrijheden om kan gaan en het meteen misbruikt... Heb ik 1.5 jaar geleden ook geprobeerd, kijken of ze nu een grote meid is en zich wel gewoon aan de afspraken kan houden...
Getver wat praat jij laatdunkend over je dochter, bah!!! Een puber zoekt nou eenmaal grenzen op en ja soms gaat dat fout, leren ze van. Maar om haar daarna gelijk in een gevangenis te zetten?? En er gelijk maar weer vanuit te gaan dat ze weer een “ fout” maakt. Echt je bent een vreselijk mens! En ik hoop echt nog steeds een trol. Heb medelijden met je dochter en je zoon.
Dwarrel75 schreef:
22-05-2020 13:12
Getver wat praat jij laatdunkend over je dochter, bah!!! Een puber zoekt nou eenmaal grenzen op en ja soms gaat dat fout, leren ze van. Maar om haar daarna gelijk in een gevangenis te zetten?? En er gelijk maar weer vanuit te gaan dat ze weer een “ fout” maakt. Echt je bent een vreselijk mens! En ik hoop echt nog steeds een trol. Heb medelijden met je dochter en je zoon.
Niet alleen vanwege dat ze misbruik maakte van haar vrijheden.
Ah.

Nou, zoals wij dat hier zeggen: Ie heb de goed wies kapot. Die moe'je em noa loaten kiek'n.
Je nick zegt al veel: Recktmylife. Dat was je dochter? Die deed dat in 1 2 3 toen ze geboren werd? Geen knip voor haar neus waard natuurlijk. Dat snap ik.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
22-05-2020 13:27
Je nick zegt al veel: Recktmylife. Dat was je dochter? Die deed dat in 1 2 3 toen ze geboren werd? Geen knip voor haar neus waard natuurlijk. Dat snap ik.
Wat is er met mijn nick?
Plopper schreef:
22-05-2020 13:25
Ah.

Nou, zoals wij dat hier zeggen: Ie heb de goed wies kapot. Die moe'je em noa loaten kiek'n.
Kom ie uut oaveriessel?
atjuuh schreef:
22-05-2020 13:28
Kom ie uut oaveriessel?
Joah :mrgreen:
Hoe meer ik lees, minder ik juist denk dat dit een trol is want het begint meer en meer te lijken op de rare kronkel van mijn vader in mijn jeugd. Deze gedachtegang kan je gewoon niet verzinnen, ook al doe je je best.
Rektmylife123 schreef:
22-05-2020 13:02
Ze mag voortaan dan iedere vrijdag ergens met haar vriendinnen iets drinken, en zodra het uit de hand loopt (Wat ik wel verwacht met zo'n kind) draai ik het weer terug.
Zo'n kind heb je zelf gemaakt.
Je kind is namelijk het product van JOUW opvoeding
Plopper schreef:
22-05-2020 13:29
Joah :mrgreen:
Twentse leu , leuke leu!
TO ,je weet trouwens wel dat Whatsapp gesprekken, telefoongeschiedenis, browsgeschiedenis etc gewist kunnen worden?
Iets wat je dochter vast ook weet..denk je niet dat ze van alles zal deleten voordat ze jou haar mobiel geeft?
atjuuh schreef:
22-05-2020 14:27
TO ,je weet trouwens wel dat Whatsapp gesprekken, telefoongeschiedenis, browsgeschiedenis etc gewist kunnen worden?
Iets wat je dochter vast ook weet..denk je niet dat ze van alles zal deleten voordat ze jou haar mobiel geeft?
Tuurlijk doet ze dat.

TO houdt erg van schijnveiligheid.
atjuuh schreef:
22-05-2020 14:27
Ze vergeet het toch soms waarschijnlijk.
Rektmylife123 schreef:
22-05-2020 14:37
Ze vergeet het toch soms waarschijnlijk.
En dat zal je dus nooit (zeker) weten :proud:
Wil je dat je dochter gelukkig is? Als mijn moeder zo met mij was omgegaan was ik ongelukkig geweest. Ik ben 19 en dus opgeroeid met sociale media. Er is nooit wat raars gebeurd met mij en dat terwijl mijn ouders me niet controleerden en me vertrouwen. Gek hè, dat dat kan. Dat je én privacy hebt, en jezelf ontwikkelt tot een verantwoordelijke volwassene. Door haar te controleren laat je haar eigenlijk niet haarzelf zijn.

Je dochter is niet van jou, maar haar eigen persoon.
Rektmylife123 schreef:
22-05-2020 13:01
Ze is dan volwassen dus ze mag het dan wel denk ik.

Denk je?
Denk je dat je dan nog iets te zeggen hebt over de keuzes die je dochter wil maken?
Rektmylife123 schreef:
22-05-2020 12:49
Nou, ik hoop eerder voor haar dat ze niet op V!VA zit want dan heeft ze een probleem.

Ze protesteerd weleens maar daar besteed ik geen aandacht aan. Ik heb belangrijkere dingen te doen dan naar haar bezwaren te luisteren.
Dus hoe je dochter je voelt boeit je niets? Lees ik dat goed?
Aarbei123 schreef:
22-05-2020 14:44
Denk je?
Denk je dat je dan nog iets te zeggen hebt over de keuzes die je dochter wil maken?
Ja, ze is mijn dochter dus dan heb ik nog iets te zeggen over wat zij mag doen. Tot dat zij het huis uitgaat heb ik nog wat te zeggen.
Rektmylife123 schreef:
22-05-2020 10:20
Ik ben ook vaak gecontroleerd door mijn ouders en moest ook op tijd thuis zijn, ik heb het geen kindermishandeling genoemd. Soms protesteerde ik maar ja, kindermishandeling? Dat nou weer niet. Ik vindt het juist fijn dat ze ervoor hebben gezorgd dat ik niet in hele grote problemen kwam zoals dat weleens gebeurd als je vrijgelaten wordt op internet.
Ff een verhaaltje over hoe het kan gaan... Zo is het met mij gegaan namelijk

Te veel eer en te persoonlijk om voor iemand die er toch niks mee doet te laten staan.
anoniem_8114 wijzigde dit bericht op 22-05-2020 18:55
Reden: Dood paard enzo
41.68% gewijzigd
Rektmylife123 schreef:
22-05-2020 14:48
Ja, ze is mijn dochter dus dan heb ik nog iets te zeggen over wat zij mag doen. Tot dat zij het huis uitgaat heb ik nog wat te zeggen.
Het ging erover of je dochter naar bv de VS mag verhuizen van je op haar 18e. Dus dan gaat ze uit huis. Jij hebt er iets over te zeggen of ze uit huis gaat begrijp ik?
Ik heb al je reacties even gelezen. Als dit echt is...... :lol:
Ik lees hier meerdere verhalen van mensen die zo’n opvoeding hebben gehad, zoals je dochter nu. Ze geven aan zich onveilig te hebben gevoeld en later juist in gevaarlijke situaties terecht komen.
Je wilt dat je dochter veilig is. Hoe vind je het om te lezen dat deze opvoeding juist onveilig kan zijn?
Aarbei123 schreef:
22-05-2020 14:53
Het ging erover of je dochter naar bv de VS mag verhuizen van je op haar 18e. Dus dan gaat ze uit huis. Jij hebt er iets over te zeggen of ze uit huis gaat begrijp ik?
Daarom vroeg ik of TO de kelder aan het inrichten was :thumbsup:
Mijn dochter voelt zich prima bij mij.
Rektmylife123 schreef:
22-05-2020 14:58
Mijn dochter voelt zich prima bij mij.
Ik hoop het voor haar.
Hoe weet je dat zo zeker? Ze protesteert, maar jij negeert dat. Daarmee negeer je ook haar gevoelens.
anoniem_396093 wijzigde dit bericht op 22-05-2020 15:07
14.96% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven