Appjes komen niet aan.

zondag 24 mei 2020 om 19:08
dus niet alleen dezelfde mensen, maar ook hetzelfde toestel... jouw appjes vinden de huawei niet leuk

maar wel waardeloos, zeker bij je kind
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

zondag 24 mei 2020 om 20:24

maandag 25 mei 2020 om 07:53

maandag 25 mei 2020 om 11:34
Hij zegt van wel, maar heeft wel de status dinosaurus. Het is vaak wel, soms niet.
Altijd actief op de achtergrond staat aan, dus in principe zou alles aan moeten komen.
maandag 25 mei 2020 om 11:38
maandag 25 mei 2020 om 11:42
Ik had dit op het laatst met mijn 3 jaar oude S6 edge. Dan kreeg ik ineens een tijd later een berg appjes binnen die allemaal al veel eerder verstuurd waren of ik appte en dan bleef er een poos een klokje staan in plaats van een vinkje. Nu met mijn gloednieuwe S10 lite heb ik het niet meer (zelfde simkaart).
Dit issue boeide me niet genoeg om uit te zoeken waar het probleem zat, dus ik weet niet waarom dit zo was, ik leefde er gewoon mee haha.
Ik denk dus niet dat het fout zit aan jouw kant, TO.
Dit issue boeide me niet genoeg om uit te zoeken waar het probleem zat, dus ik weet niet waarom dit zo was, ik leefde er gewoon mee haha.
Ik denk dus niet dat het fout zit aan jouw kant, TO.

maandag 25 mei 2020 om 11:48
Het zit dus niet in iPhone/Android.AeonOfWinter schreef: ↑25-05-2020 11:38Mijn man heeft dat sinds een update van een tijdje geleden ook ja. Heel gek want we hebben allebei een Samsung (Android) en ik heb het niet. Hij is behoorlijk tech savvy, maar heeft de oorzaak nog niet gevonden.
Dank je voor het meeleven Ugli