Zwanger worden vanaf april 2020
donderdag 9 april 2020 om 15:47
Het lijkt me leuk om hier met een groepje ervaringen uit te wisselen met betrekking tot het zwanger worden.

De zwangeren!!
Al lang niks meer gehoord van, ik hoor het graag als jullie weer in de tabel willen:
- Lesley1989 (31, derde)
-
(37)
- MamaSa (derde)

Naam | Leeftijd | Hoeveelste kindje | Ronde | NOD |
---|---|---|---|---|
Apennootje | 32 | Eerste | 3 | 27 juni |
PassingThrough | 37 | Eerste | 10 | 30 december |
Jetje22 | Eerste | 1 | ? | |
Milian1 | 25 | Eerste | 1 | ? |
Sustainability | 29 | Eerste | 1 | ? |

Naam | UD | Hoeveelste kindje | Volgende echo | kloppend ![]() | Geslacht |
---|---|---|---|---|---|
DaSilva86 | 29 december | ![]() | |||
Whoamix | |||||
zonderling | 17 januari | ![]() | |||
Taktak1987 | 27 januari | 7 juli | ![]() | ||
Bozz | 28 januari | 2de | ![]() | jongetje | |
Minixx2020 | 29 juni | ||||
Zebrastrepen | 3 maart | ![]() | |||
Nb1990 | 1ste | ![]() | |||
Bloemmetje2 | 29 maart | Derde | ![]() | meisje | |
Es1234 | ![]() | ||||
Michh0804 | 9 april | Eerste | ![]() | ||
Grand_allegro | 19 mei | Eerste | 29 december | jongetje | |
ambracia | |||||
Jinger6 | Eerste | 18 december | |||
IWI | Eerste | 17 februari | |||
Andijviestamppot | |||||
Peer_92 | Eerste |
Al lang niks meer gehoord van, ik hoor het graag als jullie weer in de tabel willen:
- Lesley1989 (31, derde)
-

- MamaSa (derde)
bozz wijzigde dit bericht op 07-02-2021 22:33
92.88% gewijzigd

zondag 24 mei 2020 om 16:33
Ambracia dat kan heel goed een innestelingsbloeding zijn! Dan is t bloed verlies minimaal en niet zo heftig als een menstruatie. Moet je maar eens even googlen
spannend!!
@Peer wat rot..... Had gehoopt op een mooie positieve test!
Hopelijk voel je je snel wat beter in je vel
@Jetje spannend, en inderdaad hopelijk een mooie zwangerschap in het verschiet!! Welkom op t forum
@Peer wat rot..... Had gehoopt op een mooie positieve test!
Hopelijk voel je je snel wat beter in je vel
@Jetje spannend, en inderdaad hopelijk een mooie zwangerschap in het verschiet!! Welkom op t forum

zondag 24 mei 2020 om 16:41
Balen. Wel goed om te weten! Op naar de volgende ronde.
Ik denk eigenlijk inderdaad dat dit bij mij best eens een innestelingsbloeding kan zijn...

Wel voor de zekerheid vast beginnen met rekening houden met de restricties qua eten en drinken.. gelukkig de afgelopen weken volgens mij niks op wat niet zou mogen met een zwangerschap, behalve twee glazen champagne één dag na ovulatie, maar dat zal wel loslopen denk ik. Heb al een klein beetje zitten kijken en ik zie dat er weer best wel veel veranderd is wat je allemaal niet mag, vergeleken met bij mijn vorige zwangerschap. Leverworst mag nu idd ineens niet meer passingthroug. Gelukkig eet ik dat nooit.
zondag 24 mei 2020 om 18:58
Ik ben eigenlijk wel blij dat ik niet zwanger ben
denk dat ik me anders heel lang schuldig had gevoeld over die drankjes die ik gedronken heb. Nu gezond door naar de volgende ronde!
Spannend ambracia! Zou snel zijn
ik duim!
Spannend hè Nb, het is niet niks. Nog twee weekjes en je weet wat het resultaat is
Hoe zijn de symptomen bij jou Zebrastrepen? Voel je je nog steeds zoals bij je eerste zwangerschap?

Spannend ambracia! Zou snel zijn

Spannend hè Nb, het is niet niks. Nog twee weekjes en je weet wat het resultaat is

Hoe zijn de symptomen bij jou Zebrastrepen? Voel je je nog steeds zoals bij je eerste zwangerschap?
zondag 24 mei 2020 om 19:08
Welkom bloemetje! Ik las al mee in een ander topic. Toen had ik je verhalen gelezen. Heftig. Hopelijk op naar een mooie positieve test!
Welkom Jetje, heftig. Hopelijk heeft het inderdaad geen effect.
Spannend ambracia , klinkt wel als een innestelingsbloeding. Heel benieuwd...
Jammer Peer, op naar de volgende ronde!
Ik zit hier denk ik nu ook op het wachtbankje. Het is alleen bij mij een beetje vaag, van 6-8 mei heb ik bruin bloedverlies gehad, beetje bloed erbij. Zaterdag 9 mei helemaal ongesteld. Alleen wanneer begint dan je cyclus. Ik weet niet of ik de dagen goed heb benut.. afwachten dus
Welkom Jetje, heftig. Hopelijk heeft het inderdaad geen effect.
Spannend ambracia , klinkt wel als een innestelingsbloeding. Heel benieuwd...
Jammer Peer, op naar de volgende ronde!
Ik zit hier denk ik nu ook op het wachtbankje. Het is alleen bij mij een beetje vaag, van 6-8 mei heb ik bruin bloedverlies gehad, beetje bloed erbij. Zaterdag 9 mei helemaal ongesteld. Alleen wanneer begint dan je cyclus. Ik weet niet of ik de dagen goed heb benut.. afwachten dus
zondag 24 mei 2020 om 19:30
Nb, idd niks aan dat wachten!! En dat ook nog in Coronatijd...
Ambracia, zou wel super zijn als dit een innestelingsbloeding is! Lijkt er wel op..
Peer, nouja nu weet je het. En weer door..
Welkom Jetje! Aangetrouwde familie heeft met 1 eileider nog 2 kinderen gekregen zonder problemen.
Bloemmetje, dus jij zit nu op het wachtbankje!
Ik heb vanmorgen een vroege test geprobeerd, negatief...volgende week weer ongesteld en dan maar de cyclusdag 1 bepalen op de dag van de eerste druppel bloed en niet wanneer het echt doorbreekt. (daar zit wat tijd tussen bij mij)
Ik blijf maar Youtuben over dit onderwerp, jemig er is veel interessants te zien hoor!
En er is altijd nog Spanje zeg maar...
(succesvolle fertiliteitsklinieken)
Ambracia, zou wel super zijn als dit een innestelingsbloeding is! Lijkt er wel op..
Peer, nouja nu weet je het. En weer door..
Welkom Jetje! Aangetrouwde familie heeft met 1 eileider nog 2 kinderen gekregen zonder problemen.
Bloemmetje, dus jij zit nu op het wachtbankje!
Ik heb vanmorgen een vroege test geprobeerd, negatief...volgende week weer ongesteld en dan maar de cyclusdag 1 bepalen op de dag van de eerste druppel bloed en niet wanneer het echt doorbreekt. (daar zit wat tijd tussen bij mij)
Ik blijf maar Youtuben over dit onderwerp, jemig er is veel interessants te zien hoor!
En er is altijd nog Spanje zeg maar...
(succesvolle fertiliteitsklinieken)
zondag 24 mei 2020 om 19:49
Welkom nieuwe dames.
@ Es1234 en Sillenelle Dat is bij mij ook, dat het eerst nauwelijks bloedt en pas twee dagen daarna echt start. Ik heb ook geteld vanaf de eerste “echte” dag, maar ik weet ook niet vanaf wanneer je dan moet tellen. Waarschijnlijk hebben we de dagen wel goed benut (meestal om de dag, soms vaker
), maar het is dan lastig rekenen. Ik weet nu ook niet of ik al op het wachtbankje zit of nog net niet.
Voor @ambracia klinkt het wel spannend nu!
@ Es1234 en Sillenelle Dat is bij mij ook, dat het eerst nauwelijks bloedt en pas twee dagen daarna echt start. Ik heb ook geteld vanaf de eerste “echte” dag, maar ik weet ook niet vanaf wanneer je dan moet tellen. Waarschijnlijk hebben we de dagen wel goed benut (meestal om de dag, soms vaker

Voor @ambracia klinkt het wel spannend nu!
zondag 24 mei 2020 om 20:02
Welkom Jetje, ik zal je binnenkort even toevoegen in de tabel. Heftig hoor een buiten baarnoedelijke zwangerschap! Heb je daarna nog een goede zwangerschap gehad of begin je nu pas weer echt?
@ambracia, ik heb ook altijd "last" van een innestelingsbloeding. Bij mij is dit vak rond 7/8 dpo, maar innesteling is meestal ergens tussen 5 en 12 dpo. Innestelingsbloeding kan zelfs ook daarna nog optreden. Klinkt goed dus, hoop dat je snel meer weet!
@peer, jammer maar nu hoef je je inderdaad ook niet schuldig te voelen over die biertjes. Nu goed voor jezelf zorgen en door naar de volgende kans.
@Sillenelle, wat jammer. Heb je bij je vorige kinderen ook vroeg positief getest? Kan nog altijd he... Wel lastig vanaf wanneer je moet rekenen. Ik twijfel ook of het vanaf bloedverlies is of dat het echt helderrood bloed moet zijn.
Bij mij begint het altijd direct dus geen twijfel over mogelijk.
@nb, nee het wachtbankje is heel vervelend... Je kan er dan niks meer aan doen en niet geduld hebben. Moeilijk...
@Bloemmetje, volgens mijn eigen berekening ben ik 31 januari uitgerekend. Ik heb al een zoontje, die zal dan net 2 jaar zijn geworden.
@ambracia, ik heb ook altijd "last" van een innestelingsbloeding. Bij mij is dit vak rond 7/8 dpo, maar innesteling is meestal ergens tussen 5 en 12 dpo. Innestelingsbloeding kan zelfs ook daarna nog optreden. Klinkt goed dus, hoop dat je snel meer weet!
@peer, jammer maar nu hoef je je inderdaad ook niet schuldig te voelen over die biertjes. Nu goed voor jezelf zorgen en door naar de volgende kans.
@Sillenelle, wat jammer. Heb je bij je vorige kinderen ook vroeg positief getest? Kan nog altijd he... Wel lastig vanaf wanneer je moet rekenen. Ik twijfel ook of het vanaf bloedverlies is of dat het echt helderrood bloed moet zijn.
Bij mij begint het altijd direct dus geen twijfel over mogelijk.
@nb, nee het wachtbankje is heel vervelend... Je kan er dan niks meer aan doen en niet geduld hebben. Moeilijk...
@Bloemmetje, volgens mijn eigen berekening ben ik 31 januari uitgerekend. Ik heb al een zoontje, die zal dan net 2 jaar zijn geworden.
zondag 24 mei 2020 om 21:45
Grand allegro, wij hebben dat ook gedaan. Om de 2 dagen. Maar of het allemaal goed gegaan is durf ik niet te zeggen. Ik heb het normaal niet echt hoor dat er eerst 2 dagen weinig bloed is. Maar dit is de eerste keer ongesteld na mijn miskraam. Durf het dus niet te zeggen.
Sillenelle, jammer.. niet te vroeg getest?
Sillenelle, jammer.. niet te vroeg getest?

zondag 24 mei 2020 om 22:22
@Es met hoeveel weken heb je een miskraam gehad? Heb je al kindjes?
Hopelijk veel geluk voor een nieuwe en gezonde zwangerschap!
@bozz fijn om ze zo dicht op elkaar te hebben qua leeftijd! Hebben ze vast veel aan elkaar in de toekomst... Erg leuk! Heb je al een jongen of een meisje?
Ik heb een jongen en een meid. Zijn nu 2... Was eigenlijk in september uitgerekend, daarna in november. Maar dat ging dus beide keren mis.
@ambracia wat spannend!! Ik duim!
Hopelijk veel geluk voor een nieuwe en gezonde zwangerschap!
@bozz fijn om ze zo dicht op elkaar te hebben qua leeftijd! Hebben ze vast veel aan elkaar in de toekomst... Erg leuk! Heb je al een jongen of een meisje?
Ik heb een jongen en een meid. Zijn nu 2... Was eigenlijk in september uitgerekend, daarna in november. Maar dat ging dus beide keren mis.
@ambracia wat spannend!! Ik duim!
zondag 24 mei 2020 om 22:55
En vlak na mijn bericht ging ik naar de wc en net zoals exact 4 weken geleden: een beetje bloedverlies(!)
Dus ik reken dit als dag 1..En ik was dus ook echt te laat met de inseminatie. Volgende keer valt dus weer in een (werk)weekend
Wel fijn Jetje dat je eerst een huis hebt kunnen kopen!
Ik weet niet meer of we toen vroege testen hadden eerlijk gezegd. Ik heb ze nooit eerder gebruikt.
Oh herkenbaar Es! Ik rekende steeds met de dag van het doorbreken van de ongesteldheid maar dat rijmt niet met de verschijnselen van de eisprong.
Grand_allegro, jij ook een rommelige start dus. Als je vaak kunt klussen geeft het niet zo lijkt me.
Bozz, mooi leeftijdsverschil!
Dus ik reken dit als dag 1..En ik was dus ook echt te laat met de inseminatie. Volgende keer valt dus weer in een (werk)weekend

Wel fijn Jetje dat je eerst een huis hebt kunnen kopen!
Ik weet niet meer of we toen vroege testen hadden eerlijk gezegd. Ik heb ze nooit eerder gebruikt.
Oh herkenbaar Es! Ik rekende steeds met de dag van het doorbreken van de ongesteldheid maar dat rijmt niet met de verschijnselen van de eisprong.
Grand_allegro, jij ook een rommelige start dus. Als je vaak kunt klussen geeft het niet zo lijkt me.
Bozz, mooi leeftijdsverschil!

maandag 25 mei 2020 om 08:21
Jammer peer, een negatieve test is niet leuk, zelfs als je het verwachte. Gelukkig komen de vruchtbare dagen er weer aan!
Welkom op de wachtbank Nb1990 en Es1234!
Jammer sillenelle. Toch verkeerde timing dus.... hopelijk kan je deze ronde goed je ei vinden.
Welkom jetje en milian!
Fijn van je oplopende 2e test bozz. En vooral fijn dat je er een goed gevoel bij hebt!
Bij jou al nieuws PassingThrough?
Klinkt veelbelovend ambracia. Ik duim!
Fijn dat jij je eisprong hebt kunnen vinden Bloemmetje2. Ik hoop op een mooie test over 2 weken!
Welkom op de wachtbank Nb1990 en Es1234!
Jammer sillenelle. Toch verkeerde timing dus.... hopelijk kan je deze ronde goed je ei vinden.
Welkom jetje en milian!
Fijn van je oplopende 2e test bozz. En vooral fijn dat je er een goed gevoel bij hebt!
Bij jou al nieuws PassingThrough?
Klinkt veelbelovend ambracia. Ik duim!
Fijn dat jij je eisprong hebt kunnen vinden Bloemmetje2. Ik hoop op een mooie test over 2 weken!
zebrastrepen wijzigde dit bericht op 25-05-2020 08:24
Reden: Toevoeging
Reden: Toevoeging
11.01% gewijzigd
maandag 25 mei 2020 om 08:29
Het gaat een beetje op en af. Kramp is veel minder geworden en voel me vaak wel "nornaal". Vanochtend was ik overtuigd dat het niks is, tot ik ineens duizelig en misselijk werd. Dit herken ik niet zo goed van de vorige keer. Nog even afwachten, morgenochtend ga ik testen.
maandag 25 mei 2020 om 09:25
Spannend zebra! Ik ben benieuwd, maar het klinkt in ieder geval wel hoopvol.
@bloemetje, ik hoop echt dat het de volgende keer wel goed gaat! Die kans is toch altijd wel groter zeggen ze. Ik heb een zoontje. Ik vond het zelf ook wel fijn dat ik hem had toen ik mijn miskraam kreeg. Hij kan je toch wat troost geven op zo'n moment.
@bloemetje, ik hoop echt dat het de volgende keer wel goed gaat! Die kans is toch altijd wel groter zeggen ze. Ik heb een zoontje. Ik vond het zelf ook wel fijn dat ik hem had toen ik mijn miskraam kreeg. Hij kan je toch wat troost geven op zo'n moment.
maandag 25 mei 2020 om 10:34
DaSilva Eerst maar eens echt zwanger zijn, dan ga ik dat zeker bekijken. Ik ben nu ook naar een andere gemeente verhuisd, en ik weet uit het verleden dat zij geen thuisbevallingen doen als er geen bed beneden staat. Ik sta er eigenlijk niet om te springen om een bed in de huiskamer neer te zetten 
Taktak Yeay, een dikke knaltest is ook een dik feestje toch?
Bloemmetje Welkom! Wat heftig 2 miskramen achter elkaar! Heb je het een beetje een plaatsje kunnen geven?
Lesley Spannend! Hopelijk is het gewoon dat de test net iets te vroeg was!
Zebrastrepen Vandaag zou ik (als ik een normale cyclus van 28 dagen zou hebben) ongesteld moeten worden, maar nog geen enkel teken. Vanmorgen dus getest met een sensitest, maar die was negatief. Maar ook nog geen enkel teken van een opkomende menstruatie. We wachten het nog even af!
Jij gaat morgen dus testen? Spannend!!
Peer Balen van die negatieve test.....wel fijn dat jullie weer op kunnen naar een nieuwe ronde!
Bozz That's the spirit!
Sillenelle Oeh....hopelijk is het geen PMS maar gewoon innestelingsklachten. Wanneer zou jij gaan testen? Die bloedingen zijn hopelijk geen begin van een nieuwe menstruatie.
Is het anders een idee voor jou om ovulatietesten te gaan gebruiken?
Ambracia Oeh, dat klinkt spannend!! Ik zou hem in de kalender zetten en dan over een aantal dagen testen! Maar die leverworst laat ik dan ook maar uit voorzorg staan! Afgelopen weekend nog 1 plakje gehad, dat was mijn laatste voorlopig
Jetje Welkom! Wat zal dat heftig geweest zijn, hoe ben je er destijds achter gekomen? Heb jij al die tijd wel een normale cyclus gehad? En nu net gestopt met anticonceptie? Ik hoop met jou mee!
NB1990 Dat wachtbankje is ook niets.....kunnen we die niet afschaffen?
Es1234 Irritant he? Doordat ik eind april ben gestopt met de ring weet ik nog helemaal niet wat mijn cyclus is. Ik ben tot nu toe nog niet ongesteld geworden op de (denk ik) spotting van vorige week na.
Milan Welkom! Heb je na het stoppen nog helemaal geen "normale" menstruatie gehad?

Taktak Yeay, een dikke knaltest is ook een dik feestje toch?
Bloemmetje Welkom! Wat heftig 2 miskramen achter elkaar! Heb je het een beetje een plaatsje kunnen geven?
Lesley Spannend! Hopelijk is het gewoon dat de test net iets te vroeg was!
Zebrastrepen Vandaag zou ik (als ik een normale cyclus van 28 dagen zou hebben) ongesteld moeten worden, maar nog geen enkel teken. Vanmorgen dus getest met een sensitest, maar die was negatief. Maar ook nog geen enkel teken van een opkomende menstruatie. We wachten het nog even af!
Jij gaat morgen dus testen? Spannend!!
Peer Balen van die negatieve test.....wel fijn dat jullie weer op kunnen naar een nieuwe ronde!
Bozz That's the spirit!
Sillenelle Oeh....hopelijk is het geen PMS maar gewoon innestelingsklachten. Wanneer zou jij gaan testen? Die bloedingen zijn hopelijk geen begin van een nieuwe menstruatie.
Is het anders een idee voor jou om ovulatietesten te gaan gebruiken?
Ambracia Oeh, dat klinkt spannend!! Ik zou hem in de kalender zetten en dan over een aantal dagen testen! Maar die leverworst laat ik dan ook maar uit voorzorg staan! Afgelopen weekend nog 1 plakje gehad, dat was mijn laatste voorlopig

Jetje Welkom! Wat zal dat heftig geweest zijn, hoe ben je er destijds achter gekomen? Heb jij al die tijd wel een normale cyclus gehad? En nu net gestopt met anticonceptie? Ik hoop met jou mee!
NB1990 Dat wachtbankje is ook niets.....kunnen we die niet afschaffen?

Es1234 Irritant he? Doordat ik eind april ben gestopt met de ring weet ik nog helemaal niet wat mijn cyclus is. Ik ben tot nu toe nog niet ongesteld geworden op de (denk ik) spotting van vorige week na.
Milan Welkom! Heb je na het stoppen nog helemaal geen "normale" menstruatie gehad?
maandag 25 mei 2020 om 12:37
maandag 25 mei 2020 om 16:11
Ik had toch het gevoel dat mijn ovulatie nog moest komen, gezien hoe ik me nu voel en bepaalde klachten die ik vandaag heb, dus ik heb er een testje tegenaan gegooid net. Voor het eerst overigens. Teststreep was net zo dik als de controlestreep, dus dan mag ik concluderen dat mijn gevoel juist was! En dat mijn app er een paar dagen naast zit. Die voorspelde afgelopen zaterdag. Dit gaan we dus nog maar even benutten

maandag 25 mei 2020 om 20:05
Welkom Milian! Hopelijk beland je snel in de tweede tabel!
Zebrastrepen, nu wordt het spannend!
Heb echt PMS gehad afgelopen weekend, met chocola en al...
Maar dan klopte alles qua gevoelens deze cyclus wel en is die ook wel heel regelmatig geweest. Blij mee! (en idd ovulatietesten de volgende keer, ik verwacht rond 6-7-8 juni)
Andijvie, wat vervelend zo lang!! Grote voorjaarsschoonmaak??
Passingthrough, mooie lange post. Heel attent. Je maakt het spannend, geen menstruatie nog maar ook een negatieve test..hopelijk snel positief.
Grand_allegro, fijn dat je de ovulatie zo precies weet, ideaal!
En voor de rest, succes met alle gevoelens, 'kwaaltjes' en testen. Het is me wat!
Zebrastrepen, nu wordt het spannend!
Heb echt PMS gehad afgelopen weekend, met chocola en al...

Maar dan klopte alles qua gevoelens deze cyclus wel en is die ook wel heel regelmatig geweest. Blij mee! (en idd ovulatietesten de volgende keer, ik verwacht rond 6-7-8 juni)
Andijvie, wat vervelend zo lang!! Grote voorjaarsschoonmaak??
Passingthrough, mooie lange post. Heel attent. Je maakt het spannend, geen menstruatie nog maar ook een negatieve test..hopelijk snel positief.
Grand_allegro, fijn dat je de ovulatie zo precies weet, ideaal!
En voor de rest, succes met alle gevoelens, 'kwaaltjes' en testen. Het is me wat!

sillenelle wijzigde dit bericht op 25-05-2020 20:06
Reden: zin toevoegen
Reden: zin toevoegen
4.89% gewijzigd
dinsdag 26 mei 2020 om 08:31
Ik vroeg me serieus al af hoe je dat deed haha!PassingThrough schreef: ↑25-05-2020 12:37Andijviestampot Gatsie, balen! Dat is wel ene hele lange menstruatie!
Ik kijk niet elke dag op dit topic, dus schrijf dan ook ineens een lange postIk zet dan 2 tabbladen naast elkaar, kan ik in de een bijlezen en in de ander gelijk schrijven/posten