Zwanger worden zomer 2020 (mei, juni, juli, aug -> 2e top
donderdag 23 april 2020 om 17:26
Hopelijk zijn er veel dames die willen aansluiten! Over mezelf:
Ik ben 33 jaar en mijn vriend heeft afgelopen week aangegeven dat hij er graag voor wil gaan. Ik vind het superspannend en hoop zo erg dat het lukt. En uberhaupt al blij dat ik zo'n topic kan openen, dus hopelijk komen er heel veel meer dames bij. Geef het aan en ik zet je er ook bij in de tabel.
Ik lees al lange tijd mee op het forum, had al veel eerder moeder willen worden. Maar ik had geen partner, dus dat ging niet. Op mijn 30e was ik nog vrijgezel en heb ik zelfs alle topics over een kind in je uppie op dit forum doorgenomen. Ik overwoog dat serieus.
Maar kort na mijn 30e verjaardag kwam ik ineens mijn huidige vriend tegen en nu 3 jaar verder voelen we ons goed om een poging te wagen!
We willen 1 juni stoppen met de pil. We doen dat nog niet nu omdat ik nog heel mei nachtdiensten heb in het ziekenhuis waar ik werk. Dus als ik daar klaar mee ben gooi ik mn pilstrip weg!
Zwanger!
-Janna-
Sue88
Chayen-93 uitgerekend 08.02.2021
RosieinZwitserland uitgerekend 27.02.2021
Helmgras31
Nijn5
Dem89 uitgerekend 05.04.2021
Madeliefje227 uitgerekend 01.05.2021
Lem-86
Schuimblusser
Miriammm
Sophie-3
Ik ben 33 jaar en mijn vriend heeft afgelopen week aangegeven dat hij er graag voor wil gaan. Ik vind het superspannend en hoop zo erg dat het lukt. En uberhaupt al blij dat ik zo'n topic kan openen, dus hopelijk komen er heel veel meer dames bij. Geef het aan en ik zet je er ook bij in de tabel.
Ik lees al lange tijd mee op het forum, had al veel eerder moeder willen worden. Maar ik had geen partner, dus dat ging niet. Op mijn 30e was ik nog vrijgezel en heb ik zelfs alle topics over een kind in je uppie op dit forum doorgenomen. Ik overwoog dat serieus.
Maar kort na mijn 30e verjaardag kwam ik ineens mijn huidige vriend tegen en nu 3 jaar verder voelen we ons goed om een poging te wagen!
We willen 1 juni stoppen met de pil. We doen dat nog niet nu omdat ik nog heel mei nachtdiensten heb in het ziekenhuis waar ik werk. Dus als ik daar klaar mee ben gooi ik mn pilstrip weg!
Naam | Leeftijd (V/M) | Hoeveelste kindje | Ronde/starten in | NOD | Bijzonderheden |
---|---|---|---|---|---|
-April- | 33/36 | 1e | Ronde 5 | 13 november | Missed abortion in ronde 3 |
Schuimblusser | 26/32 | 2e | Ronde 3 | 20 september | ![]() |
Miriammm | 30 | 1e | Ronde 3 | 20 september | ![]() |
Nijn5 | 35 | 2e | Ronde 2 | 6 juli | ![]() |
RosieinZwitserland | 28 | 1e | Ronde 2 | 21 juni | ![]() |
_Mathilde_ | 35 | 3e | Ronde 5 | 22 september | |
Chayen93 | 27 | 1e | Ronde 2 | 2 juni | ![]() |
-Janna- | 35 | 2e | Ronde 1 | ? | ![]() |
Sophie-3 | 26/31 | 1e | Ronde 2 | ![]() | |
Madeliefje227 | 28/28 | 1e | Ronde 3 | 22 augustus | ![]() |
DEM89 | 31/39 | 2e | Ronde 3 | 27 juli | ![]() |
SueSylvester87 | 31/32 | 1e | Ronde 4 | 10 november | |
Luuntje19419 | 31/27 | 1e | Ronde 3 | ? | |
Helmgras31 | 31/39 | 3e | Ronde 1 | 20 juni | ![]() |
Hybris | 30/31 | 1e | Ronde 4 | 21 september | |
Lem86 | 34/30 | 2e | Ronde 3 | 30 augustus | ![]() |
Juni-86 | 34 | 1e | Ronde 1 | ? |

-Janna-
Sue88
Chayen-93 uitgerekend 08.02.2021
RosieinZwitserland uitgerekend 27.02.2021
Helmgras31
Nijn5
Dem89 uitgerekend 05.04.2021
Madeliefje227 uitgerekend 01.05.2021
Lem-86
Schuimblusser
Miriammm
Sophie-3
-april- wijzigde dit bericht op 21-10-2020 22:57
39.15% gewijzigd
woensdag 27 mei 2020 om 22:15
Ha, Chayen! Oeeeh inderdaad misschien 2 baby’s! Ik ben heeeel benieuwd.
Hier nog helemaal niks, geen bloed, geen klachten. 31 dagen na stoppen pil. Zegt bij mij niet zoveel, ik heb altijd lange cycli. Dus heb nog steeds weinig te melden haha.
Jullie zullen het wel niet geloven maar ik heb nog niet eens zwangerschapstesten in huis HAHAHA. Ik ga t ook niet redden voor t weekend om ze te halen, mijn werk is veel te druk met de coronacrisis. En ik ben vervolgens het hele pinksterweekend bij vrienden dus ik ga misschien pas 1 juni testen. Als ik dan nog niet ongesteld ben
woensdag 27 mei 2020 om 22:45
@april op jouw vraag of ik iets bij de eisprong voel. Een beetje hetzelfde als wat jij beschrijft. Heb ook wel eens dat ik hem voel. Maar eisprong is verder iedere cyclus natuurlijk wel hetzelfde. Ook de keren dat ik zwanger raakte. Maar ik heb beide keren de innesteling heel duidelijk gevoeld. Ik wist in die laatste zwangerschap stiekem ook al best vroeg dat het raak kon zijn. Heb toen op dag 26 positief getest, net zoals bij m’n eerste zwangerschap. Mijn cyclus heeft meestal 29 dagen. Ik had rond dag 21/22 heel erg last van constipatie en lage rugpijn. Ik herkende dit van mijn eerste keer dat ik zwanger raakte van m’n dochter. Dit heb ik dus alleen gehad die 2 keer dat ik zwanger raakte.
Ik heb gistermiddag het vruchtzakje verloren. Als je dit te veel vindt, te veel detail misschien, moet je maar even niet verder lezen. Kan me voorstellen dat niet iedereen van jullie dit wil lezen.
Vanaf zondag was ik al aan het vloeien. Gisteren werden de stolsels groter en kreeg ik begin middag een soort van voorweeën. Het leek op de start van m’n bevalling van m’n dochter toen m’n vliezen net gebroken waren. Ik heb veel gelezen afgelopen dagen. Sommige hebben alleen een soort van menstruatiekrampen en vinden het niet veel meer dan dat. Ik vond het wel iets meer dan dat. Het straalde ook uit naar m’n benen en werd er echt onpasselijk van. M’n verloskundige had me al een beetje voorbereid en raadde me daarom ook af om vandaag en morgen te gaan werken. Het moment dat ik haar sprak had ik het vruchtzakje dus nog niet verloren. Ik heb drie uur lang die ‘voorweeën’ gehad en daarna heb ik dus het vruchtzakje verloren. Hierna stopten de krampen vrijwel meteen. Ik herkende het vruchtzakje aan de hand van de beschrijving van m’n verloskundige. Daarna had ik spierpijn, voelde me leeg en slap.
Vandaag gaat het al een stuk beter. Ik ben blij dat m’n lichaam dit zelf heeft kunnen oplossen en heb nog steeds vertrouwen in m’n lichaam. Ik kan er nog steeds een traan om laten, maar ik voel dat ik het langzaam aan wel kan accepteren en positief vooruit kan kijken.
Ik heb gistermiddag het vruchtzakje verloren. Als je dit te veel vindt, te veel detail misschien, moet je maar even niet verder lezen. Kan me voorstellen dat niet iedereen van jullie dit wil lezen.
Vanaf zondag was ik al aan het vloeien. Gisteren werden de stolsels groter en kreeg ik begin middag een soort van voorweeën. Het leek op de start van m’n bevalling van m’n dochter toen m’n vliezen net gebroken waren. Ik heb veel gelezen afgelopen dagen. Sommige hebben alleen een soort van menstruatiekrampen en vinden het niet veel meer dan dat. Ik vond het wel iets meer dan dat. Het straalde ook uit naar m’n benen en werd er echt onpasselijk van. M’n verloskundige had me al een beetje voorbereid en raadde me daarom ook af om vandaag en morgen te gaan werken. Het moment dat ik haar sprak had ik het vruchtzakje dus nog niet verloren. Ik heb drie uur lang die ‘voorweeën’ gehad en daarna heb ik dus het vruchtzakje verloren. Hierna stopten de krampen vrijwel meteen. Ik herkende het vruchtzakje aan de hand van de beschrijving van m’n verloskundige. Daarna had ik spierpijn, voelde me leeg en slap.
Vandaag gaat het al een stuk beter. Ik ben blij dat m’n lichaam dit zelf heeft kunnen oplossen en heb nog steeds vertrouwen in m’n lichaam. Ik kan er nog steeds een traan om laten, maar ik voel dat ik het langzaam aan wel kan accepteren en positief vooruit kan kijken.

donderdag 28 mei 2020 om 08:01
Dem wat een rotervaring... hoop voor je dat je dit niet meer hoeft mee te maken. Het is ook een soort rouwproces... gelukkig dat je het iets beter met je gaat en dat het lichaam het zelf heeft opgelost. Ben je komende dagen nog vrij?
Nijn en April met 1 ben ik al happy, zou wat zijn...... maar de buikkrampen aan de rechterkant overheersen wel! Voel er emotioneel verder niet zoveel bij. Ik kan ook wel wachten tot 2 juni. Gelukkig genoeg afleiding!
April Hahahahaha.... jeetje! Mannen?..... reageert hij wel goed op eventuele hints?
Nijn en April met 1 ben ik al happy, zou wat zijn...... maar de buikkrampen aan de rechterkant overheersen wel! Voel er emotioneel verder niet zoveel bij. Ik kan ook wel wachten tot 2 juni. Gelukkig genoeg afleiding!
April Hahahahaha.... jeetje! Mannen?..... reageert hij wel goed op eventuele hints?
donderdag 28 mei 2020 om 10:16
Dem Wat een nare ervaring.. Dank je we dat je deze met ons wilde delen. Je komt over alsof je het redelijk goed een plekje kunt geven. En dat is ondanks alle ellende denk ik wel veel waard. Sterkte alsnog.
Chayen heb ik iets gemist? Heb je reden om nu al te vermoeden dat het er 2 kunnen zijn?
April hilarisch! Maar in mijn ervaring moet je mannen gewoon direct dingen vragen, anders komt het er nooit van.
Chayen heb ik iets gemist? Heb je reden om nu al te vermoeden dat het er 2 kunnen zijn?
April hilarisch! Maar in mijn ervaring moet je mannen gewoon direct dingen vragen, anders komt het er nooit van.
donderdag 28 mei 2020 om 12:51
He Dem jeetje. Ik vind het fijn dat je het met ons wilde delen maar natuurlijk heel verdrietig dat je dit mee hebt moeten maken. Hopelijk is je lijf snel weer de oude en vinden jullie er berusting in.
Ik geloof dat ook ik even iets heb gemist bij Chayen. 2 babies? Huh?
April bij mij duurde het uiteindelijk dus 38 dagen en mijn menstruatie was ook echt vreemd. Of in ieder geval zoals ik eerder had mee gemaakt. Bloedverlies kwam traag op gang en had hele andere klachten dan bij eerdere menstruaties. Ben eerder een tijd pilloos geweest maar dit was ook niet daarmee te vergelijken.
Ach, ga er vanuit dat de eerste keer sowieso even wennen was voor mijn lichaam. Ik ben ook bekend met lange cycli en ben benieuwd hoe lang deze cyclus gaat zijn.
Weet jij of jullie gevreeën hebben rondom jouw vruchtbare dagen?
Ik geloof dat ook ik even iets heb gemist bij Chayen. 2 babies? Huh?

April bij mij duurde het uiteindelijk dus 38 dagen en mijn menstruatie was ook echt vreemd. Of in ieder geval zoals ik eerder had mee gemaakt. Bloedverlies kwam traag op gang en had hele andere klachten dan bij eerdere menstruaties. Ben eerder een tijd pilloos geweest maar dit was ook niet daarmee te vergelijken.
Ach, ga er vanuit dat de eerste keer sowieso even wennen was voor mijn lichaam. Ik ben ook bekend met lange cycli en ben benieuwd hoe lang deze cyclus gaat zijn.
Weet jij of jullie gevreeën hebben rondom jouw vruchtbare dagen?
donderdag 28 mei 2020 om 15:57
Madeliefje en Miriammm
Neeeeeeee, dat vermoeden heb ik zeker niet! Ik had wat twijfels over wanneer ik mijn ovulatie kon hebben gehad en vond het opvallend dat het eerst aan de ene kant pijn deed, daarna aan de andere kant! Misschien dat het aan de ene kant niet goed kon doorzetten (of zeg ik wat geks) ?
Miriammm Laten we voor pril zwanger gaan
!
Neeeeeeee, dat vermoeden heb ik zeker niet! Ik had wat twijfels over wanneer ik mijn ovulatie kon hebben gehad en vond het opvallend dat het eerst aan de ene kant pijn deed, daarna aan de andere kant! Misschien dat het aan de ene kant niet goed kon doorzetten (of zeg ik wat geks) ?
Miriammm Laten we voor pril zwanger gaan

vrijdag 29 mei 2020 om 10:00
Ik niet. Ik heb dat de afgelopen jaren telkens gedaan en op die manier blijf je het telkens uitstellen. Dus ik ga voor mijn kind en de rest zie ik wel. Wij willen ook nog trouwen ergens komend jaar. Met de nadruk op ergens hahaRosieInZwitserland schreef: ↑25-05-2020 15:39
Vraagje, houden jullie nu qua timing rekening met "grote" gebeurtenissen? Mijn schoonzusje heeft haar bruiloft verplaatst naar volgend jaar juni en ik bedacht mij dat ik er dan niet bij zou kunnen zijn als ik meer dan 32 weken ben of net bevallen ben (moet hiervoor naar een ander land vliegen).
Mathilde jaaaa hiep hoi, je gaat ervoor! Ik heb de tabel aangepast. Ik snap dat je je druk maakt vanwege het ontbreken van symptomen. Ik heb dat ook..... Ik voel helemaal niks en t maakt me onzeker. Maar dat is vooral omdat ik veel te ongeduldig ben.
DEM89 Je verhaal raakte me diep. Je lijkt het echt met heel veel gevoel te hebben opgeschreven, ik heb het echt meerdere keren gelezen. Dus nee, helemaal niet erg dat het zo gedetailleerd was. Fijn dat je het al een beetje een plekje hebt kunnen geven en natuurlijk ga je er weer gewoon voor.
Miriammm Ik dacht wel dat ik rond de vruchtbare dagen had gevreeen, maar nu laat mijn menstruatie op zich wachten dus zijn de eerste keren sowieso te vroeg geweest denk ik. Dan heb ik nog 1x op dag 20 gevreeen. Aangezien het nu dag 33 is zou dat ook nog een goed moment zijn geweest. De vorige keer dat ik met de pil gestopt was (6 maanden terug) werd ik ongesteld na 34 en na 35 dagen. Dus we gaan het dit weekend zien. Ik hou jullie op de hoogte.
Madeliefje oh dat is een nare onzekerheid. Hoe is het nu? Kan nog steeds niks aan de hand zijn, maar ik snap je helemaal. Ga je nog clear blue testen gebruiken? Of even afwachten.
Ik heb de laatste info in de tabel aangepast
vrijdag 29 mei 2020 om 10:47
Kan ik ook nog mee doen!? 
Leeftijd: 25 - 1e kindje - starten in mei.
Ik ben in januari gestopt met de pil, sindsdien nog niet ongesteld geweest.
Afgelopen maandag had ik wel een positieve ovulatietest in mijn handen... Heel benieuwd of die klopte en of ik dus over een kleine 2 weken wel eens ongesteld wordt. Of gelijk zwanger maar daar ga ik maar niet van uit.

Leeftijd: 25 - 1e kindje - starten in mei.
Ik ben in januari gestopt met de pil, sindsdien nog niet ongesteld geweest.
Afgelopen maandag had ik wel een positieve ovulatietest in mijn handen... Heel benieuwd of die klopte en of ik dus over een kleine 2 weken wel eens ongesteld wordt. Of gelijk zwanger maar daar ga ik maar niet van uit.
zaterdag 30 mei 2020 om 07:22
Gisteren was het iets rustiger maar nu heb ik weer erge buikpijn. Nog steeds bloedverlies maar wel echt heel weinig, alleen bij het afvegen.
Ik had donderdag nog een test gedaan en dat was een knaller, en s middags begon mijn buikpijn... voor de zekerheid heb ik wel nieuwe testen in huis gehaald, maar ik probeer het denk ik pas weer over een paar dagen.
Ik had donderdag nog een test gedaan en dat was een knaller, en s middags begon mijn buikpijn... voor de zekerheid heb ik wel nieuwe testen in huis gehaald, maar ik probeer het denk ik pas weer over een paar dagen.
zaterdag 30 mei 2020 om 08:40
Madeliefje succes en hopelijk blijft het een knaller voor je... enorm vervelend die onzekerheid! Hopelijk kun je een beetje van het mooie weer genieten.
Miriammm eens dat de groep vol is. Het valt mij wel op dat we een tijdje niets voorbij hebben zien komen van een aantal schrijfsters?
Op het moment al een week lang buikkrampen aan de rechterkant. Het lijkt iets anders dan menstruatiepijn. Geen bloed gezien of last van misselijkheid, maar wel wat gevoelige tepels. De buikpijnen zijn wel irritant! Vind het nu wel weer spannend worden.
April Geniet van je weekend weg! Wel even relaxt na al die COVID drukte en nachtdiensten?
Miriammm eens dat de groep vol is. Het valt mij wel op dat we een tijdje niets voorbij hebben zien komen van een aantal schrijfsters?
Op het moment al een week lang buikkrampen aan de rechterkant. Het lijkt iets anders dan menstruatiepijn. Geen bloed gezien of last van misselijkheid, maar wel wat gevoelige tepels. De buikpijnen zijn wel irritant! Vind het nu wel weer spannend worden.
April Geniet van je weekend weg! Wel even relaxt na al die COVID drukte en nachtdiensten?
zaterdag 30 mei 2020 om 08:52
Spannend Chayen ! Heb je een idee wanneer je zou willen testen, als je menstruatie uitblijft?
Ben het even kwijt, ben jij regelmatig ongesteld of (nog) niet?
Voor jou ook spannend Madeliefje , maar dan op een andere manier. Helaas kun je volgens mij niets anders doen dan afwachten.
Hier moest ik ook wel lachen. Geloof dat man misschien ook niet precies weet hoe het werkt met de vruchtbaarheid van een vrouw. Of hij deed alsof, istie ook goed in
Maar toen ik zei, na de seks, dat ik nu toch niet vruchtbaar ben, kwamen er allemaal kreten over superzaad en weet ik veel wat. Ach, ik laat hem lekker begaan
Ben het even kwijt, ben jij regelmatig ongesteld of (nog) niet?
Voor jou ook spannend Madeliefje , maar dan op een andere manier. Helaas kun je volgens mij niets anders doen dan afwachten.
Hier moest ik ook wel lachen. Geloof dat man misschien ook niet precies weet hoe het werkt met de vruchtbaarheid van een vrouw. Of hij deed alsof, istie ook goed in

zaterdag 30 mei 2020 om 09:04
Bij ons is de verbouwing deze week begonnen. Ik schrijf dus iets minder mee, maar lees nog wel actief mee.
Sterkte Dem met de miskraam. Knap en mooi hoe je het hebt omschreven
Madeliefje wat naar. Ik hoop echt dat het blijft plakken. Sterkte in deze onzekere tijd
Sterkte Dem met de miskraam. Knap en mooi hoe je het hebt omschreven

Madeliefje wat naar. Ik hoop echt dat het blijft plakken. Sterkte in deze onzekere tijd
schuimblusser wijzigde dit bericht op 30-05-2020 09:38
1.74% gewijzigd
zaterdag 30 mei 2020 om 09:31
Update: ik ben vanochtend ongesteld geworden. Die zwangerschapstesten hoef ik niet meer te kopen. Een klein steekje van teleurstelling, maar had t ook niet echt verwacht. Ik dacht ook dat de seks niet helemaal goed getimed was. Maar ik had t natuurlijk wel gehoopt.-April- schreef: ↑29-05-2020 10:00
Miriammm Ik dacht wel dat ik rond de vruchtbare dagen had gevreeen, maar nu laat mijn menstruatie op zich wachten dus zijn de eerste keren sowieso te vroeg geweest denk ik. Dan heb ik nog 1x op dag 20 gevreeen. Aangezien het nu dag 33 is zou dat ook nog een goed moment zijn geweest. De vorige keer dat ik met de pil gestopt was (6 maanden terug) werd ik ongesteld na 34 en na 35 dagen. Dus we gaan het dit weekend zien. Ik hou jullie op de hoogte.
Moest wel even glimlachen om het feit dat ik het presteer om precies op mijn NOD te gaan menstrueren, 34 dagen na stoppen pil net zoals alle vorige keren. Die datum had ik maar gewoon uit de neus voorspeld obv het verleden. Ik ben blijkbaar — net als vroeger — op de klok af ongesteld, zeer regelmatig. Ik hoop dat dat goede kansen biedt op een zwangerschap.
Want ik ga naar ronde 2! NOD 2 juli. En jaaaa deze keer ga ik tellen tellen tellen voor de seks
zaterdag 30 mei 2020 om 09:36
Chayen, helemaal eens. Zal ik de mensen die >3 weken niet hebben geschreven verwijderen zodat anderen kunnen meedoen?Chayen93 schreef: ↑30-05-2020 08:40Madeliefje succes en hopelijk blijft het een knaller voor je... enorm vervelend die onzekerheid! Hopelijk kun je een beetje van het mooie weer genieten.
En ja, ik ben zeker blij met even adempauze. Lekker ontspannen! M’n volgende nachtreeks stond namelijk alweer gepland voor over enkele weken. Ik heb gevraagd om t uit te stellen, ben doodop. Zo moe dat ik niet eens zin heb om de extra euro’s binnen te harken die nachtdienst oplevert haha. Gelukkig heb ik lieve collega’s en mocht dat. Maar ik mag gaan duimen dat er in het najaar geen 2e Corona golf komt want dan ben ik echt het bokje
zaterdag 30 mei 2020 om 10:18
Dem, er is al veel gezegd, maar het is goed dat je er zo open over bent. Ik vind het heftig, maar wat je zegt: je kan trots zijn op je lichaam, dat het het helemaal zelf heeft opgelost.
Hoe is het met jou Rosie?
Wat een onzekerheid bij jou Madeliefje! Fijn dat de testen op zijn gelopen, maar bloedverlies en krampen wil je gewoon niet. Bij de 1e had ik dat ook. Bleek het de groei van de baarmoeder in combinatie met losgekomen innestelingsbloeding te zijn...
Fijn dat je het herkent April! Echt alles wordt weer onder een vergrootglas gelegd.
Wel balen van je ongesteldheid, want natuurlijk had je anders gehoopt!
Pittig hoor, jouw werk en dat ook nog in deze tijden. Echt bewondering. Ook dat je je grenzen aangeeft!
Ik ben het eens dat de tabel even moet worden opgeschoond. Wellicht biedt dat dan ook weer ruimte voor meiden die wel graag mee willen schrijven.
Miriammm, haha, superzaad. Dat zou wel megasuperzaad zijn. Doet me denken aan mijn ziekenhuisbezoekjes toen het met nr 1 maar niet lukte. Volgens de dokter had mijn man ook superzaad, maar konden zijn soldaten het slagveld niet vinden. (Letterlijke quote) Gelukkig uiteindelijk dus wel hahaha
Succes met de verbouwing Schuimblusser!!
Chayen, dat klinkt veelbelovend. Bijna 2 juni!
Hier wil ik graag zeggen dat ik redelijk rustig ben, maar dat valt best tegen. Heb vanaf de eisprong wel licht buikpijn, alsof de menstruatie nu al door gaat komen. Nog een week wachten (of niet).
Geniet van dit prachtige weekend meiden!
Hoe is het met jou Rosie?
Wat een onzekerheid bij jou Madeliefje! Fijn dat de testen op zijn gelopen, maar bloedverlies en krampen wil je gewoon niet. Bij de 1e had ik dat ook. Bleek het de groei van de baarmoeder in combinatie met losgekomen innestelingsbloeding te zijn...
Fijn dat je het herkent April! Echt alles wordt weer onder een vergrootglas gelegd.
Wel balen van je ongesteldheid, want natuurlijk had je anders gehoopt!
Pittig hoor, jouw werk en dat ook nog in deze tijden. Echt bewondering. Ook dat je je grenzen aangeeft!
Ik ben het eens dat de tabel even moet worden opgeschoond. Wellicht biedt dat dan ook weer ruimte voor meiden die wel graag mee willen schrijven.
Miriammm, haha, superzaad. Dat zou wel megasuperzaad zijn. Doet me denken aan mijn ziekenhuisbezoekjes toen het met nr 1 maar niet lukte. Volgens de dokter had mijn man ook superzaad, maar konden zijn soldaten het slagveld niet vinden. (Letterlijke quote) Gelukkig uiteindelijk dus wel hahaha

Succes met de verbouwing Schuimblusser!!
Chayen, dat klinkt veelbelovend. Bijna 2 juni!
Hier wil ik graag zeggen dat ik redelijk rustig ben, maar dat valt best tegen. Heb vanaf de eisprong wel licht buikpijn, alsof de menstruatie nu al door gaat komen. Nog een week wachten (of niet).
Geniet van dit prachtige weekend meiden!
zaterdag 30 mei 2020 om 16:17
April Ik hoop dat je je teleurstelling snel te boven bent! Wel bijzonder inderdaad dat jouw lichaam het zo oppakt. Wellicht ook gemakkelijker om zo jouw ei te vinden!
Wat mij betreft ook prima om schrijfsters die 3+ weken niets gepost hebben eruit te halen.
En fijn dat je je volgende ronde nachtdiensten even mag overslaan. Het is wel dubbel dat die maatregelen versoepeld zijn, want zie veel meer mensen op straat... hoop dat er inderdaad geen piek komt.
Schuimblusser Heel veel succes met de verbouwing!
Miriammm Hahahaha, superman met super ondoordringbaar zaad! Laat dat de afgelopen ronde goed van pas zijn gekomen!
Ik heb tot nu toe 1 echte menstruatie gehad, 29 dagen na de onttrekkingsbloeding. NOD zou as dinsdag moeten zijn.
Mathilde Pfoe, wat is een week toch ver weg! Spannend.....
Hier in tussen wat minder hoopvol. Heb vandaag toch wat bruin bloed (niet veel) verloren en had dat een paar dagen voor de laatste (en eerste) menstruatie ook. Denk dat het toch een vooraankondiging is op een menstruatie.
Nog een mooi en zonnig weekend gewenst dames!
Wat mij betreft ook prima om schrijfsters die 3+ weken niets gepost hebben eruit te halen.
En fijn dat je je volgende ronde nachtdiensten even mag overslaan. Het is wel dubbel dat die maatregelen versoepeld zijn, want zie veel meer mensen op straat... hoop dat er inderdaad geen piek komt.
Schuimblusser Heel veel succes met de verbouwing!
Miriammm Hahahaha, superman met super ondoordringbaar zaad! Laat dat de afgelopen ronde goed van pas zijn gekomen!
Ik heb tot nu toe 1 echte menstruatie gehad, 29 dagen na de onttrekkingsbloeding. NOD zou as dinsdag moeten zijn.
Mathilde Pfoe, wat is een week toch ver weg! Spannend.....
Hier in tussen wat minder hoopvol. Heb vandaag toch wat bruin bloed (niet veel) verloren en had dat een paar dagen voor de laatste (en eerste) menstruatie ook. Denk dat het toch een vooraankondiging is op een menstruatie.
Nog een mooi en zonnig weekend gewenst dames!