Sims
zaterdag 6 juni 2020 om 12:00
Ano11niem schreef: ↑05-06-2020 12:02Ik speel al jaren en jaren Sims 2, wel met alle uitbreidingen. Heb 3 en 4 meermaals geprobeerd maar greep toch altijd weer terug naar 2.
Hoe hou ik het leuk, tja. Ik kan dat spel gewoon uren spelen. Ben ik mijn huisje/mannetje/gezinnetje zat dan begin ik gewoon weer opnieuw met een nieuw scenario.
toen ik de sims 2 ging spelen, kwam ik op een forum terecht waar je verhalen kon delen over je sims zogenaamde dagboeken en mensen konden berichtjes achterlaten. de meeste gingen voor zoveel mogelijk generaties creëren, ik kwam niet verder dan de 4de generatie omdat mijn computer crashde

Relax we're all crazy, it's not a competition

zondag 7 juni 2020 om 12:41
Geen idee, hij crasht wel af en toe dus regelmatig opslaan. Ik heb Windows 8.Televisiemeubel schreef: ↑06-06-2020 20:46Hoe kunnen jullie de Sims 2 nog allemaal spelen? Ik kon die járen geleden al niet meer op mijn laptop installeren omdat het spel gewoon te oud was. Sims 2 was echt mijn favoriet!
zondag 7 juni 2020 om 15:45
zondag 7 juni 2020 om 22:24
zondag 7 juni 2020 om 23:09
OOoh ik ben ook al vanaf jongs af aan een trouwe simmer! Ik heb het jarenlang niet meer gespeeld, alleen de sims 2 nog weleens met vlagen. Heb er lange tijd niet aan sims 4 willen beginnen want ik weet dat ik me er in kan verliezen haha. Ik vond Sims 2 ook echt het allerleukste. Sims 3 ben ik echt op afgeknapt, vond dat zo een tegenvaller. Nu speel ik sims 4 op Origin. Ik speel sims 4 met verschillende mods om het leuk te houden.

dinsdag 9 juni 2020 om 17:39
Bestaat dat nog?GinnyJones schreef: ↑08-06-2020 11:08Ik heb vroeger enorm veel Sims gespeeld, hele dagen kon ik me ermee vermaken. Ik ben jaren geleden overgestapt naar Second Life, een online platform dat lijkt op de Sims maar dan met echte mensen (dus leukere sociale interactie) en veel meer creatieve mogelijkheden.

Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

dinsdag 9 juni 2020 om 23:22
Wat betreft spelen van Sims 2 , oude laptop met Windows 7 die ik alleen voor Sims gebruik. Maar met behulp van YouTube is het ook mogelijk om Sims 2 op Windows 10 te laten draaien (war ik heb gelezen op pleasant Sims of modthesims)
CC interesseert me ook niet zoveel maar de game mods, zoals teleporter, visitor controller, automatische romantische interacties, instellen van seksuele voorkeuren, achternaam aanpassen enz. maakt het spel extra leuk! Als iets je spel doet crashen, verwijder je het weer en kan je weer door. Heb dit 1 keer gehad
CC interesseert me ook niet zoveel maar de game mods, zoals teleporter, visitor controller, automatische romantische interacties, instellen van seksuele voorkeuren, achternaam aanpassen enz. maakt het spel extra leuk! Als iets je spel doet crashen, verwijder je het weer en kan je weer door. Heb dit 1 keer gehad

donderdag 11 juni 2020 om 14:53
werken andere cheats wel?Keep-smiling schreef: ↑11-06-2020 14:14Ik heb sims4 en wilde de homeless challenge doen. De cheat om je geld weg te maken werkt alleen niet. Weet iemand raad?
Anders even 'testingcheats on' proberen en daarna nog eens proberen.

donderdag 11 juni 2020 om 18:12
Hm okay, ik zal het vanavond of morgen nog eens proberen.AnAppleADay schreef: ↑11-06-2020 15:16Ik heb even gegoogled en blijkbaar is deze money cheat een meer advanced cheat dus die werkt anders dan bijvoorbeeld motherlode.
Motherlode kan zonder 'testingcheats on', de anderen niet.

maandag 15 juni 2020 om 21:43
Ik vond hem ook wel makkelijk, mijn Sim had een schildersezel in de stad gevonden dus toen werd het snel makkelijk.Keep-smiling schreef: ↑15-06-2020 21:34Nou, men zei dat de homeless challenge moeilijk was.
Dat viel erg mee, heb hem nu al gehaald (1 middagje simmen).
Ik ben nu de history challenge aan het doen en die is best pittig. Ik heb inmiddels 4 kinderen die zich stierlijk vervelen en leven op appels en champignons omdat de visvijver steeds dichtgevroren zit of het keihard onweert dus ik niks kan bakken op het kampvuur.
Ik kijk uit naar wanneer ik de prehistorie uit heb en ik eindelijk een dak en een fornuis kan bouwen.