Vriend boos

07-06-2020 21:21 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend is heel erg boos geworden in bijzijn van onze kinderen. De kinderen hebben iets afgepakt van zijn dochter op een moment dat we dat niet hebben gezien. De afspraak is dat de kinderen van elkaars spullen af moeten blijven. Ik ben hier erg alert op en weet zeker dat het niet in mijn bijzijn is gebeurd.

Hij is toen heel erg uitgevallen dmv schreeuwen tegen mij omdat hij vindt dat het mijn schuld is.
zijn er nog meer regels ingesteld om het zijn dochter naar de zin te maken?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Pleur een tv door de ruit en roep dat je wilt scheiden.
Murrmurr nee dat zeker niet! Ik probeer het voor iedereen juist leuk te houden en zijn waarde te laten. Het gedrag komt wel van haar vader inderdaad.

Ik zal het morgen rustig bespreken, excuus zal ik zeker niet krijgen. Maar bedankt voor de tips voor zover.
RikM schreef:
07-06-2020 21:41
Pleur een tv door de ruit en roep dat je wilt scheiden.
Gooi je schoonmoeder uit het raam en de ijskast erachteraan
TO, die dochter die met spullen gooit is nog maar heel klein he?
anoniem_294939 wijzigde dit bericht op 07-06-2020 21:43
Reden: lama
81.60% gewijzigd
huisje86 schreef:
Murrmurr nee dat zeker niet! Ik probeer het voor iedereen juist leuk te houden en zijn waarde te laten. Het gedrag komt wel van haar vader inderdaad.

Ik zal het morgen rustig bespreken, excuus zal ik zeker niet krijgen. Maar bedankt voor de tips voor zover.

Voor iedereen behalve je eigen kinderen?

Hoezo weet je zeker dat je geen excuses krijgt?
huisje86 schreef:

Als hij daarvoor geen excuses kan maken dan wordt t tijd voor 2 huizen.
Been there, done that, got the T-shirt.
Klinkt als een gezellige boel bij jullie :@@:
Vriend is alweer boos!
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Hoe oud is ze?

Ik had vroeger ook vaak mot met mn zusje. Ik mocht niet aan haar spullen komen en v.v. Puber en prepuber.
Nee dochter is beginnend puber maar echt wel een lief karakter. Denkt ook aan de kleine zusjes. Verder zorg ik ervoor dat ik vaak even op stap ben met de kids zodat ze extra quality-time samen hebben

Als ik de serieuze reacties lees in dit topic ben ik te zacht denk ik??
Ik denk dat ik vast namens TO kan melden dat hij ook heel goede kanten heeft en eigenlijk een superleuke vader is los van de uitbarstingen
En quality time thuis op de bank? Is die er ook?
huisje86 schreef:
07-06-2020 21:51
Nee dochter is beginnend puber maar echt wel een lief karakter. Denkt ook aan de kleine zusjes. Verder zorg ik ervoor dat ik vaak even op stap ben met de kids zodat ze extra quality-time samen hebben

Ze is beginnende puber maar gooit met haar spullen van zodra iemand anders ze aanraakt :sarcastic: ? Lief of niet, ze moet echt verdraagzamer leren worden. En dat pa de schuld op jou gaat steken, alsof jij niets beter te doen hebt dan in de gaten houden dat de kinderen elkaars spullen niet gebruiken. Als dochter niet kan delen en pa ermee akkoord gaat, dan kan je niet samenwonen, sorry. De manier waarop ook, tegen je staan roepen in het bijzijn van het hele gezin, prachtig voorbeeld om mee te geven.
leeg
huisje86 schreef:
07-06-2020 21:51

Dat sowieso, maar daarnaast kun je ook gewoon de verkeerde man uitgekozen hebben. Ik bedoel, dat opvliegende van hem, dat is toch voor niemand leuk? En jij vindt het normaal dat je daar niet eens excuses voor aangeboden krijgt? Nou, die had nog wel wat met mij te stellen hoor.
Helena, ja ik zeker wel betere dingen te doen inderdaad.
Bedankt voor de reacties, hier kan ik wel wat mee!
RikM schreef:
07-06-2020 21:28
Wat veel boze vrienden de laatste tijd. :confused:
Misschien is er maar 1 boze vriend, maar leidt de boze man een (drie)dubbel leven :lightbulb: ?
Trientje74 schreef:
07-06-2020 22:11
Misschien is er maar 1 boze vriend, maar leidt de boze man een (drie)dubbel leven :lightbulb: ?
:idee:
huisje86 schreef:
07-06-2020 22:02
Helena, ja ik zeker wel betere dingen te doen inderdaad.
Bedankt voor de reacties, hier kan ik wel wat mee!

Wat ga je doen dan?
Trientje74 schreef:
07-06-2020 22:11
Hij is gewoon heel moe en daarom wat sneller aangebrand
Zo zijn kinderen: ze komen stiekem aan elkaars spullen. Het is gewoon té verleidelijk. Denken alleen aan het nu. Wat er gebeurt als de zus erachter komt denken ze niet aan. Kinderhersentjes zijn het nog.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
huisje86 schreef:
07-06-2020 21:31
Ja die afspraak is gemaakt omdat zijn dochter echt met spullen gooit als ze erachter komt dat iemand eraan heeft gezeten
Wordt hij daar ook zo boos om?
Waarom spreken jullie niet af dat jullie zijn dochter manieren leren?

Makreel heeft een heel goed advies gegeven om nu op de juiste manier om te gaan met de manier waarop je vriend zich heeft gedragen. Lees dat eens terug.
..
Het lijkt alsof hij meer om zijn eigen kind geeft dan om de gezamenlijke dochters....
Murrmurr schreef:
07-06-2020 22:22
Het lijkt alsof hij meer om zijn eigen kind geeft dan om de gezamenlijke dochters....

Maar zijn het gezamenlijke dochters? 'Onze kinderen' kan ook zijn: zijn dochter en de mijne.
huisje86 schreef:

Dat kun je niet alleen. Is toch geen doen dat jij de enige bent die links en rechts aan het opletten en politieagentje spelen is, om het leuk te houden? En als je dat niet lukt gaat HIJ schreeuwen. Belachelijk. Laat hij in elk geval ook z'n best doen om het leuk te houden. Dat is niet alleen jouw taak,
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven