Zal hij me leuk vinden? [Geen OP]
zondag 7 juni 2020 om 20:59
Haha, dat zeggen ze hè? Maar hij werkt op een andere afdeling dus we hebben niet zo veel met elkaar te maken, mocht het uiteindelijk toch niks worden. Ik weet ook niet wat voor gedoe er van zou moeten komen. Ik ben vrijgezel en hij volgens mij ook.. maar op een afwijzing zit ik dan weer niet wachten, dus probeer er een beetje subtiel achter te komen wat hij van me vindt
zondag 7 juni 2020 om 21:11
Heb ik inderdaad al aan zitten denken, maar durf het nog niet.. ben zo bang dat hij 'nee' zegt, zou me kapot schamen. Stom hè?

zondag 7 juni 2020 om 21:43
Dan vraag je of hij mee gaat wandelen tijdens de lunch, of misschien een keer samen lunchen. Doen veel collega’s samen, dus is geen gekke vraag.Maan8727373 schreef: ↑07-06-2020 21:11Heb ik inderdaad al aan zitten denken, maar durf het nog niet.. ben zo bang dat hij 'nee' zegt, zou me kapot schamen. Stom hè?
zondag 7 juni 2020 om 21:51
We lunchen altijd met onze eigen afdeling, nooit met anderen eigenlijk. Dus dat gaat niet echt helaas. Maar misschien moet ik wel in die richting gaan denken. Ik zie hem ook maar 1x per week ongeveer, dus er gaat iedere keer best veel tijd overheen.Shedevil85 schreef: ↑07-06-2020 21:43Dan vraag je of hij mee gaat wandelen tijdens de lunch, of misschien een keer samen lunchen. Doen veel collega’s samen, dus is geen gekke vraag.
zondag 7 juni 2020 om 22:18
Nee hoor, niet stom.Maan8727373 schreef: ↑07-06-2020 21:11Heb ik inderdaad al aan zitten denken, maar durf het nog niet.. ben zo bang dat hij 'nee' zegt, zou me kapot schamen. Stom hè?
Dat zou idd balen zijn, gewoon een gokje wagen, en anders wacht je nog even.
maandag 8 juni 2020 om 14:01
Ik zal m'n stoute schoenen eens aantrekken

maandag 8 juni 2020 om 16:54
Goed zo, stoute schoenen aantrekken, beste planMaan8727373 schreef: ↑08-06-2020 14:01Ik zal m'n stoute schoenen eens aantrekkenal vind ik dat echt heel spannend, haha. Maar ergens denk ik ook, als hij geen interesse had, dan had ik dat toch ook wel gemerkt? het blijft lastig zoiets
![]()
Hou me op de hoogte!
dinsdag 9 juni 2020 om 16:37
Helaas... Heb het vandaag geprobeerd, ik maakte wat dubbelzinnige opmerkingen van 'goh ik heb wat hulp nodig' in de hoop dat hij zou zeggen, ik wil je wel helpen. Maar helaas hij hapte niet. Sterkte nog het werd best wel gênant. Hij zei snel dat hij het druk had en toch echt weer verder moest met zijn werkzaamheden. En om het nog erger te maken, er stond ook nog eens een collega iets verderop mee te luisteren, Awkward