Wederom domme/lompe opmerking van vriend
dinsdag 9 juni 2020 om 12:02
Hoi dames,
Ik heb nu pakweg een half jaar een relatie met iemand waar ik hartstikke gek op ben, maar soms maakt hij van die stomme uitspraken die nogal lomp zijn. (Zie vorig topic).
Vandaag weer. We hadden over het programma the bachelor dat ik kijk. Ik zei dat het een grappig programma was. Hij vroeg of er nog leuke mannen en vrouwen in zaten. Ik zei dat ik die man in ieder geval niet heel boeiend vond, niet mijn type.
Vervolgens zei hij ‘ik zou als lesbienne meegaan en me dan kapot vingeren op 10 lekkere wijven’.
Wat is dit nou weer voor kinderachtige opmerking? Totaal respectloos ook. Ik zei dat ik het een puberale opmerking vond en dat hij niet eens weet of die vrouwen ‘lekker’ zijn. Vervolgens zei hij dat hij ‘schoonheid wel kan waarderen en ook niet blind is’ maar er verder niks mee bedoelt. Ik zei dat hij gewoon eens volwassen moet doen en dat als ik een relatie met een puber wilde ik dat wel had gedaan.
Voor de duidelijkheid, hij is midden 30. Dus niet 20... hadden jullie zo’n opmerking weten te waarderen?
Ik heb nu pakweg een half jaar een relatie met iemand waar ik hartstikke gek op ben, maar soms maakt hij van die stomme uitspraken die nogal lomp zijn. (Zie vorig topic).
Vandaag weer. We hadden over het programma the bachelor dat ik kijk. Ik zei dat het een grappig programma was. Hij vroeg of er nog leuke mannen en vrouwen in zaten. Ik zei dat ik die man in ieder geval niet heel boeiend vond, niet mijn type.
Vervolgens zei hij ‘ik zou als lesbienne meegaan en me dan kapot vingeren op 10 lekkere wijven’.
Wat is dit nou weer voor kinderachtige opmerking? Totaal respectloos ook. Ik zei dat ik het een puberale opmerking vond en dat hij niet eens weet of die vrouwen ‘lekker’ zijn. Vervolgens zei hij dat hij ‘schoonheid wel kan waarderen en ook niet blind is’ maar er verder niks mee bedoelt. Ik zei dat hij gewoon eens volwassen moet doen en dat als ik een relatie met een puber wilde ik dat wel had gedaan.
Voor de duidelijkheid, hij is midden 30. Dus niet 20... hadden jullie zo’n opmerking weten te waarderen?
dinsdag 9 juni 2020 om 13:16

dinsdag 9 juni 2020 om 13:27

dinsdag 9 juni 2020 om 13:51
Je had dit terug moeten zeggen.Babette2017 schreef: ↑09-06-2020 12:07Ik zou een vrouw nooit horen zeggen over the bachelorette: ‘Als ik een man was zou ik meedoen en me de hele dag aftrekken op die mannen die meedoen.‘
Volgens mij probeert hij gewoon te zeggen dat hij die meiden retegeil vindt. Maar dat doet hij op een heel bijzondere manier...
dinsdag 9 juni 2020 om 14:02
Weet je, je zit alles veel te veel, overdreven en obsessief te analyseren. Vanaf de datefase al. Je hebt zijn zijn volledig uitgeplozen tot op de millimeter, je hebt een lijst met goede eigenschappen en slechte eigenschappen voor hem opgesteld. In deze lijsten schrijf je diverse tegenstellingen op. Daarnaast mierenneuk je over alles wat hij zegt, doet, laat, weet, is of niet is.
Je bent nu een half jaar met hem en nog altijd ben je hier mee bezig. Je hebt eigenlijk helemaal geen relatie met die man; je richt je op hem als op een project.
De man is wie hij is. Daar ga jij geen enkele verandering in aanbrengen. Dit is het; accepteer hem en ga een relatie opbouwen of trek de conclusie dat hij niet is wat je zoekt.
En ga bij jezelf eens na waarom je a) bij iemand blijft waar je alleen maar commentaar op hebt en b) je de enorme behoefte hebt alles, maar dan ook alles tot op de kleinste snipper te analyseren, verklaren, veroordelen, etc. Vind ik niet gezond. En dit alles heeft nog helemaal niks te maken met hoe de man is en doet.
Je bent nu een half jaar met hem en nog altijd ben je hier mee bezig. Je hebt eigenlijk helemaal geen relatie met die man; je richt je op hem als op een project.
De man is wie hij is. Daar ga jij geen enkele verandering in aanbrengen. Dit is het; accepteer hem en ga een relatie opbouwen of trek de conclusie dat hij niet is wat je zoekt.
En ga bij jezelf eens na waarom je a) bij iemand blijft waar je alleen maar commentaar op hebt en b) je de enorme behoefte hebt alles, maar dan ook alles tot op de kleinste snipper te analyseren, verklaren, veroordelen, etc. Vind ik niet gezond. En dit alles heeft nog helemaal niks te maken met hoe de man is en doet.

dinsdag 9 juni 2020 om 14:30
Lompe en domme opmerking, inderdaad... maar het is aan jou of het een dealbreaker is... ik zou er om lachen...(zo van, wat maak jij kinderachtige opmerkingen zeg).
Mijn ex was ook zo, zei vaak het F woord (andere mensen F...., wij "maakten liefde")... mijn ex maakte ook soms lompe bewegingen bij zijn opmerkingen... een keer hadden wij het over IUI, en toen deed hij zo'n beweging dat hij zich aftrok (in de wooonkamer, bij het TV kijken) omdat hij mij wilde uitleggen hoe zijn sperma opgevangen zou moeten worden... Eerst moest ik wel fronzen,daarna heb ik gewoon gelachen (ook om het feit dat ik een uitleg nodig zou hebben, ik deed in die tijd onderzoek in fertiliteitsklinieken)...
Sommige mensen zijn lomp, het is lachwekkend, maar kan op den dure irritant zijn
Mijn ex was ook zo, zei vaak het F woord (andere mensen F...., wij "maakten liefde")... mijn ex maakte ook soms lompe bewegingen bij zijn opmerkingen... een keer hadden wij het over IUI, en toen deed hij zo'n beweging dat hij zich aftrok (in de wooonkamer, bij het TV kijken) omdat hij mij wilde uitleggen hoe zijn sperma opgevangen zou moeten worden... Eerst moest ik wel fronzen,daarna heb ik gewoon gelachen (ook om het feit dat ik een uitleg nodig zou hebben, ik deed in die tijd onderzoek in fertiliteitsklinieken)...
Sommige mensen zijn lomp, het is lachwekkend, maar kan op den dure irritant zijn
dinsdag 9 juni 2020 om 14:32
dinsdag 9 juni 2020 om 15:13
dinsdag 9 juni 2020 om 15:57
Eens.
Je opent al jaren topics over je relaties. Ook al diverse over je huidige vriend die je net krap 6 maanden kent.
Maak het dan uit, als je het zo irritant vindt.
Maar neem jezelf ook eens onder de loep, gezien al je topics.
dinsdag 9 juni 2020 om 23:11
Wat een walgelijke praat zeg. Waarom heb je hem niet van de bank afgetrapt ipv een topic te openen?
Nee even serieus ... ik zou erop afknappen. Komt enorm kinderachtig en oversekst over ik en vind het meer een opmerking voor iemand in de leeftijdscategorie van 16 t/m 20 jaar. Bij mij was het een No Go geweest.

Nee even serieus ... ik zou erop afknappen. Komt enorm kinderachtig en oversekst over ik en vind het meer een opmerking voor iemand in de leeftijdscategorie van 16 t/m 20 jaar. Bij mij was het een No Go geweest.

woensdag 10 juni 2020 om 19:58
Sabbieehhhh schreef: ↑09-06-2020 12:17Hoeveel topics ga je nog openen over deze man voor je eens de keuze maakt om te vertrekken?

woensdag 10 juni 2020 om 20:01
Nou, dit is ook echt geen leuke vent hoor. Moet zeggen dat ik deze opmerking niet dramatisch vind, maar sommige dingen die hij eerder gezegd heeft zouden mij totaal doen afknappen.ZonnedauwRegenboog schreef: ↑09-06-2020 13:27Pff wat vermoeiend voor je vriend dat je dat soort opmerkingen onder een vergrootglas legt. Het lijken opmerkingen waar ie echt geen reet mee bedoeld of in ieder geval niet serieus. Uit eerdere topics blijkt ook, je betrekt te veel op jezelf.
Grootste probleem van TO is dat ze dit soort kneuzen telkens weer uitzoekt.

woensdag 10 juni 2020 om 20:47
Ik heb even je andere topics gelezen en lees dat je veel dating-struggles hebt (gehad) vind ik oprecht heel erg rot voor je. En ergens heel herkenbaar dat je gaat twijfelen aan je eigen beoordelingsvermogen.
Ik hou wel van mannen die, “binnenshuis” zulke grapjes maken die eigenlijk grof en lomp (en beetje te macho zijn) en ook fijn dat hij het gewoon lekker durft te zeggen als het in hem opkomt. Ik ken hem verder niet, dat lijstje minpunten daargelaten, maar ik zou het lekker laten gaan als jullie het verder superfijn hebben samen.
Ik hou wel van mannen die, “binnenshuis” zulke grapjes maken die eigenlijk grof en lomp (en beetje te macho zijn) en ook fijn dat hij het gewoon lekker durft te zeggen als het in hem opkomt. Ik ken hem verder niet, dat lijstje minpunten daargelaten, maar ik zou het lekker laten gaan als jullie het verder superfijn hebben samen.

woensdag 10 juni 2020 om 21:27
Dàt.
Vriend heeft ooit één keer een vulgaire opmerking gemaakt toen we samen naar The Seven Sisters gingen in de bioscoop. Toen heb ik even een wenkbrauw opgetrokken en gezegd : "Je bent hier met je vriendin, niet met je maten!" en de boodschap was duidelijk. Ik ben veertiger, ik hoef geen puber. Die grenzen stel je zelf vast.