Plus-size zwangerschapsjeans
woensdag 10 juni 2020 om 08:31
Hoi allemaal,
Ik ben op dit moment op het punt in mijn zwangerschap dat mijn broeken niet zo lekker meer zitten. Nu heb ik even op internet gezocht, maar het valt me op dat er weinig mooie spijkerbroeken te vinden zijn in grotere maten. Heeft iemand misschien de gouden tip voor mij? Ik draag maat 48 en ik ben ongeveer 1,80m.
Thanks alvast!
Ik ben op dit moment op het punt in mijn zwangerschap dat mijn broeken niet zo lekker meer zitten. Nu heb ik even op internet gezocht, maar het valt me op dat er weinig mooie spijkerbroeken te vinden zijn in grotere maten. Heeft iemand misschien de gouden tip voor mij? Ik draag maat 48 en ik ben ongeveer 1,80m.
Thanks alvast!

woensdag 10 juni 2020 om 08:34
[quote=mikado123 post_id=31502552 time=1591770766 user_id=64109]
Al bij Bonprix gekeken?
[/quote
Ja, al gekeken en besteld. Maar daar zijn de levertijden op dit moment mega-lang. En helaas hebben zij, als ik de reviews mag geloven niet echt lange, skinny modellen. Dus ik dacht, misschien heeft iemand wel een andere goede optie.
Al bij Bonprix gekeken?
[/quote
Ja, al gekeken en besteld. Maar daar zijn de levertijden op dit moment mega-lang. En helaas hebben zij, als ik de reviews mag geloven niet echt lange, skinny modellen. Dus ik dacht, misschien heeft iemand wel een andere goede optie.

woensdag 10 juni 2020 om 08:55
Ik weet niet hoe plus je size is, maar ik vond zwangerschapskleding over het algemeen heel groot vallen. En dan bedoel ik niet de ruimte voor de buik, maar kon vaak makkelijk een paar maten kleiner nemen, terwijl ik zelf toch niet heel frêle ben.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
woensdag 10 juni 2020 om 09:02
woensdag 10 juni 2020 om 09:03
Bij bellyfashion in Zoetermeer wel, maar je zou even moeten kijken op de site of ze daar broeken hebben die je zoekt. Ik ben er alweer een tijdje uit

(Als dat in de buurt is natuurlijk)
woensdag 10 juni 2020 om 09:05
Ik zit in normale kleding met jurkjes/shirtjes wel in 46. Maar met broeken verschilt het nog weleens, 46/48.
Wat een toestand, hihi. Van ellende nu maar een elastiekje door mn knoopsgat!

woensdag 10 juni 2020 om 09:09
woensdag 10 juni 2020 om 09:12
Ik had, toen ik vorig jaar zwanger was, helemaal happy een dagje shoppen gepland. Was zelfs bereid om er eens echt geld aan uit te geven. Wat een deceptie was dat!
Er is echt niks fatsoenlijks te vinden in maat 46/48 en áls er dan iets is met die maat, dan is het echt mega duur! Het is maar voor een paar maanden, maar om nou maandenlang in twee outfits te lopen...
Ik kwam bij toeval op de Lidl webshop terecht en dat was echt een schot in de roos! Prima kleding (de broeken zaten zowaar echt lekker) en hele leuke prijzen. Ik heb van hebberigheid gewoon van alles besteld in verschillende maten en ook echt veel gehouden. Ach, voor die €13 kun je prima verschillende kleuren jeans kopen
https://www.lidl-shop.nl/Zwangerschapskleding/h114809
Er is echt niks fatsoenlijks te vinden in maat 46/48 en áls er dan iets is met die maat, dan is het echt mega duur! Het is maar voor een paar maanden, maar om nou maandenlang in twee outfits te lopen...
Ik kwam bij toeval op de Lidl webshop terecht en dat was echt een schot in de roos! Prima kleding (de broeken zaten zowaar echt lekker) en hele leuke prijzen. Ik heb van hebberigheid gewoon van alles besteld in verschillende maten en ook echt veel gehouden. Ach, voor die €13 kun je prima verschillende kleuren jeans kopen

https://www.lidl-shop.nl/Zwangerschapskleding/h114809
woensdag 10 juni 2020 om 09:27
Lidl vind ik ook een aanrader! De broeken vallen wel een maatje kleiner uit dan bij andere merken positiekleding is mijn ervaring