NUB theorie klopt het?
woensdag 10 juni 2020 om 22:38
Vandaag mijn 16 weken echo gehad, door de Corona maatregelen wachten wij tot 20 weken met het bekend maken van het geslacht. Dit omdat wij meer mensen willen uitnodigen dan 30 mensen op onze gender reveal.
Toch nieuwsgierig of jullie kunnen zien door middel van de NUB theorie wat het wordt?
Ik denk zelf een jongetje..
Toch nieuwsgierig of jullie kunnen zien door middel van de NUB theorie wat het wordt?
Ik denk zelf een jongetje..

donderdag 11 juni 2020 om 07:01

donderdag 11 juni 2020 om 07:50
Ik krijg soms het idee dat men tegenwoordig denkt dat het krijgen van een kind zo uniek is.....
Een feest voor het bekend mk van het geslacht, hou toch op....
Maar goed, ik ben zelf altijd het type geweest van: ik laat me verrassen bij de geboorte en we zien wel wat voor een kind we krijgen en hoe hij-zij zich ontwikkelt.
Een feest voor het bekend mk van het geslacht, hou toch op....
Maar goed, ik ben zelf altijd het type geweest van: ik laat me verrassen bij de geboorte en we zien wel wat voor een kind we krijgen en hoe hij-zij zich ontwikkelt.
donderdag 11 juni 2020 om 08:03
volgens website van het RIVM< mag je wellicht na 1 juli grotere groepen samen hebben, maar alleen voor:
Het maximum aantal personen binnen bij uitvaarten, huwelijksvoltrekkingen, religieuze en levensbeschouwelijke bijeenkomsten wordt mogelijk met ingang van 1 juli verhoogd van 30 naar 100 personen – waarbij altijd de 1,5 meter afstand tot elkaar wordt gehouden.
daar hoort genderreveal zeker niet toe
Misschien mooie reden het over te slaan??
Het maximum aantal personen binnen bij uitvaarten, huwelijksvoltrekkingen, religieuze en levensbeschouwelijke bijeenkomsten wordt mogelijk met ingang van 1 juli verhoogd van 30 naar 100 personen – waarbij altijd de 1,5 meter afstand tot elkaar wordt gehouden.
daar hoort genderreveal zeker niet toe
Misschien mooie reden het over te slaan??
donderdag 11 juni 2020 om 08:49
1. NUB heeft geen zin bij 16 weken
2. NUB is echt niet zo betrouwbaar (echoscopist en heel forum dacht bij mij jongen, is toch echt een meisje.
3. Ben je er echt van overtuigd dat er meer dan 30 mensen zitten te wachten op je gender reveal party? Ik zou er in elk geval niet op zitten wachten. Zou alleen voor mijn zus gaan en een enkel vriendin die heel dichtbij woont. Ja en natuurlijk zijn veel mensen nieuwsgierig. Ben ook nieuwsgierig of de buurvrouw een jongen of meisje krijgt. Maar niet zo nieuwsgierig dat ik zin heb te kijken hoe ze een taart open snijdt/ doos ballonnen open maakt/confetti open maakt oid.
2. NUB is echt niet zo betrouwbaar (echoscopist en heel forum dacht bij mij jongen, is toch echt een meisje.
3. Ben je er echt van overtuigd dat er meer dan 30 mensen zitten te wachten op je gender reveal party? Ik zou er in elk geval niet op zitten wachten. Zou alleen voor mijn zus gaan en een enkel vriendin die heel dichtbij woont. Ja en natuurlijk zijn veel mensen nieuwsgierig. Ben ook nieuwsgierig of de buurvrouw een jongen of meisje krijgt. Maar niet zo nieuwsgierig dat ik zin heb te kijken hoe ze een taart open snijdt/ doos ballonnen open maakt/confetti open maakt oid.
donderdag 11 juni 2020 om 09:35
Ik ook niet gelukkig, wat ongemakkelijk zegCaramelfudge schreef: ↑11-06-2020 09:02Tadaaaaa: het wordt een baby!
Sorry ik vind die reveal party’s echt onzin. Verwacht je ook nog cadeau’s dan? (Geen idee hoe dat werkt, heb er gelukkig nog nooit naar toe hoeven gaan).
donderdag 11 juni 2020 om 09:37
Ja daar horen ook cadeaus bij. Ik heb er helaas al een stuk of 5 meegemaakt. Ik ben nu zelf zwanger en iedereen vraagt zich af waarom wij met 18 weken nog geen gender reveal hebben gedaan. Ons antwoord "het is onzin" wordt niet door iedereen gewaardeerd.Caramelfudge schreef: ↑11-06-2020 09:02Tadaaaaa: het wordt een baby!
Sorry ik vind die reveal party’s echt onzin. Verwacht je ook nog cadeau’s dan? (Geen idee hoe dat werkt, heb er gelukkig nog nooit naar toe hoeven gaan).
donderdag 11 juni 2020 om 10:25
Echt?

donderdag 11 juni 2020 om 12:29
Oh nou ik blij. Ik vind dat sommige vrouwen zich tegenwoordig echt als verwende prinsesjes gedragen. Eerst vaak al met het trouwen, het vrijgezellenfeestje moet dan op z’n minst een weekend in een zonnig buitenland zijn, dan moet je nog nieuwe kleren en oppas regelen (want kinderen op een bruiloft is een no-go) en verwachten ze ook nog een groot cadeau op de bruiloft zelf. En dan als ze zwanger zijn moeten er weer drie feestjes (gender, babyshower, kraamfeest) worden gegeven. Pfffft..
donderdag 11 juni 2020 om 21:02
vrouwen?????Caramelfudge schreef: ↑11-06-2020 12:29Oh nou ik blij. Ik vind dat sommige vrouwen zich tegenwoordig echt als verwende prinsesjes gedragen. Eerst vaak al met het trouwen, het vrijgezellenfeestje moet dan op z’n minst een weekend in een zonnig buitenland zijn, dan moet je nog nieuwe kleren en oppas regelen (want kinderen op een bruiloft is een no-go) en verwachten ze ook nog een groot cadeau op de bruiloft zelf. En dan als ze zwanger zijn moeten er weer drie feestjes (gender, babyshower, kraamfeest) worden gegeven. Pfffft..
trouwen die alleen dan?
Pa niet welkom bij de babyfeesten?
saai hoor