Problemen met leugen [Geen OP]

donderdag 11 juni 2020 om 14:24
donderdag 11 juni 2020 om 14:24
Waarom is 1x seks op je 18e goed voor een leven lang boete moeten doen? Het was 1x seks, op hun 18e. Jezus. Dat ze mekaar daarna 10 jaar niet hebben mogen spreken komt door de ex van jouw vriend, soit. Maar ik zie het probleem niet. Is die vriendin vreemdgegaan, aangezien er over een 'slippertje' gesproken wordt?

donderdag 11 juni 2020 om 14:25
Dit helemaal. Jij hebt hier niets mee te maken.Koffiehagedis schreef: ↑11-06-2020 14:20Ik snap eerlijk gezegd echt niet zo goed waarom dit een big deal voor je is. Hun relatie, hun geheim, en in het nu is het ook nog eens totaal niet meer relevant. Waarom is dit zo groot voor je en niet los te laten?
Wat is de échte reden waarom je dit ineens aanhaalt?

donderdag 11 juni 2020 om 14:44
Ik snap best dat je het lastig vindt, dat 1 iemand iets niet weet en de rest wel. Maar heeft dit nog zo'n invloed op jou dan? Het gaat om 1x seks toen ze 18 waren. Allang verleden tijd dus. En uit je verhaal kan ik niet opmaken dat zij en haar man toen al samen waren. Ik vind eigenlijk dat het die echtgenoot ook geen ene fluit aangaat, zeker omdat jouw vriend en die vriendin van hem elkaar nu puur platonisch zien.
Zet je eroverheen TO. Want dit klinkt als een heleboel drama om bijna niks (1 keer seks in de allang verleden tijd, nou wat een geheim
)
Zet je eroverheen TO. Want dit klinkt als een heleboel drama om bijna niks (1 keer seks in de allang verleden tijd, nou wat een geheim

donderdag 11 juni 2020 om 14:49
donderdag 11 juni 2020 om 14:50
donderdag 11 juni 2020 om 14:52
nou ja, misschien dat er ergens een belletje rinkeltKlingklokje schreef: ↑11-06-2020 14:50Mijn God, ik heb op mijn achttiende seks gehad met mannen die ik niet eens zou herkennen als ze met een strik om werden opgediend bij het kerstdiner. Laat het lekker gaan, het is echt een misverstand dat seks altijd zo bepalend is voor een onderlinge verhouding.