Problemen met leugen [Geen OP]

11-06-2020 14:13 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Closed - bedankt voor de raad
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-06-2020 15:30
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
97.90% gewijzigd
Laat gaan!!!
Echtgenoot lacht je waarschijnlijk vierkant in je gezicht uit als je hem dit verteld.

Vertrouw je je vriend of niet? Daar gaat het hier om.
Waar maak jij je druk om, dat is x jaar geleden. Als zei het om wat voor reden niet wil vertellen, is het dus helemaal niet aan jou om dat te vertellen. Ik zou bijna schrijven; word volwassen!
Zei moet Zij zijn....
Ze was op haar 18e al samen met die echtgenoot?
Maar, dit is een incident tussen haar en jouw vriend, het gebeurde lang voordat jij in beeld was. Dus niet iets wat jouw ‘probleem’ is. Ik geloof helemaal dat het voor jou wel zo voelt maar volgens mij maak je het groter dan het is
stel je niet zo aan
Ik snap eerlijk gezegd echt niet zo goed waarom dit een big deal voor je is. Hun relatie, hun geheim, en in het nu is het ook nog eens totaal niet meer relevant. Waarom is dit zo groot voor je en niet los te laten?
Slippertje? Was ze al samen met haar man dan? Of was ze single?
Maak je niet zo druk, waarom zou je dit vertellen? Ik denk dat je er zelf meer moeite mee hebt dat ze seks gehad hebben dan je wilt toegeven.
lilalinda schreef:
11-06-2020 14:20
stel je niet zo aan
Dit vind ik een heel goeie
Oh mijn god, hou even op zeg. Mevrouw de wereldverbeteraar!
uhm ok..

Het is niet aan jou om dat te vertellen of er iets van te vinden dat zij het niet aan haar man wil vertellen
Dat is haar goed recht
Ik zou mij er vooral niet druk om gaan lopen maken en je vriend vertrouwen en de rest lekker laten rusten.
Het gaat om iets van meer dan tien jaar geleden, alsof het zo gek is dat mensen soms (zoals je het zelf noemt) "slippertjes" maken. Het is voor hen waarschijnlijk zo lang geleden, dat het geen nut heeft om het er nog over te hebben. Wat bereik je ermee?
Waarom is 1x seks op je 18e goed voor een leven lang boete moeten doen? Het was 1x seks, op hun 18e. Jezus. Dat ze mekaar daarna 10 jaar niet hebben mogen spreken komt door de ex van jouw vriend, soit. Maar ik zie het probleem niet. Is die vriendin vreemdgegaan, aangezien er over een 'slippertje' gesproken wordt?
Wat een non-probleem.

Of gaat het nog regelmatig over ex-bedpartners en moet jij dan heel hard op je tandvlees kauwen om maar niets te zeggen hierover?
Koffiehagedis schreef:
11-06-2020 14:20
Ik snap eerlijk gezegd echt niet zo goed waarom dit een big deal voor je is. Hun relatie, hun geheim, en in het nu is het ook nog eens totaal niet meer relevant. Waarom is dit zo groot voor je en niet los te laten?
Dit helemaal. Jij hebt hier niets mee te maken.
Wat is de échte reden waarom je dit ineens aanhaalt?
Eens met de bovenstaande reacties.
Het is voltooid verleden tijd en heeft ook niks met jou te maken, dus laat het los.
Laat ze van elkaar en hun gezin genieten.
Als je dat nu zou gaan vertellen kom jij echt heel raar over.
Inderdaad waarom zou je het vertellen? Komt alleen maar ellende van...het is verleden tijd. Ik krijg het gevoel dat jij er zelf heel veel moeite mee hebt dat ze ooit met elkaar naar bed zijn geweest.
Ik snap best dat je het lastig vindt, dat 1 iemand iets niet weet en de rest wel. Maar heeft dit nog zo'n invloed op jou dan? Het gaat om 1x seks toen ze 18 waren. Allang verleden tijd dus. En uit je verhaal kan ik niet opmaken dat zij en haar man toen al samen waren. Ik vind eigenlijk dat het die echtgenoot ook geen ene fluit aangaat, zeker omdat jouw vriend en die vriendin van hem elkaar nu puur platonisch zien.

Zet je eroverheen TO. Want dit klinkt als een heleboel drama om bijna niks (1 keer seks in de allang verleden tijd, nou wat een geheim :facepalm: )
TO, is er iets veranderd bij jou of de andere vrouw, waardoor je er nu anders over denkt?
Ben je om een andere reden boos/verdrietig?
Komt het omdat je vriend Peter is geworden?

Je reageert onnatuurlijk, waar wringt dat schoentje nou echt???
Mijn God, ik heb op mijn achttiende seks gehad met mannen die ik niet eens zou herkennen als ze met een strik om werden opgediend bij het kerstdiner. Laat het lekker gaan, het is echt een misverstand dat seks altijd zo bepalend is voor een onderlinge verhouding.
Klingklokje schreef:
11-06-2020 14:50
Mijn God, ik heb op mijn achttiende seks gehad met mannen die ik niet eens zou herkennen als ze met een strik om werden opgediend bij het kerstdiner. Laat het lekker gaan, het is echt een misverstand dat seks altijd zo bepalend is voor een onderlinge verhouding.
nou ja, misschien dat er ergens een belletje rinkelt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven