Sinds vandaag alleen

11-06-2020 16:27 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Normaal lees ik altijd anoniem mee op dit forum maar heb het gevoel dat ik nu echt even iets van mij af moet schrijven. Sinds vanochtend is mijn relatie voorbij, er zijn wat dingen gebeurd waardoor het vertrouwen van hem in mij is verdwenen.

Ik heb ik een relatie van ongeveer 2 jaar gezeten. Natuurlijk is het niet altijd positief geweest maar het ging eigenlijk zo goed dat wij samen op zoek waren naar een appartement.

In het begin van onze relatie is er een collega geweest die mij na een teamuitje heeft geprobeerd te zoenen. Ik heb hem dit niet verteld aan mijn ex omdat ik bang was voor zijn reactie. Hij kan nog wel eens agressief en kleinerend uit de hoek komen. Ik had het idee dat mijn ex zou zeggen dat ik het hoogstwaarschijnlijk zelf had uitgelokt. Hij is hier vorige week achter gekomen nadat hij in mijn telefoon heeft gekeken. Ik heb altijd (vriendschappelijk) contact onderhouden met de jongen die mij geprobeerd heeft te zoenen. Deze jongen is nu mijn collega niet meer en mijn ex wist van de oppervlakkige vriendschap die ik met hem onderhield zonder dat hij dus wist dat dit incident had plaatsgevonden. Dit is dus ook de reden waardoor mijn ex boos is geworden. Ik heb het vertrouwen van mijn ex geschaad. Ik heb hem aangegeven dat ik deze jongen overal van zou schrappen, geen contact meer, etc. Ik ben echter zo dom geweest om deze oud collega vergeten te verwijderen van Snapchat een app om foto’s onderling te delen. Hier ben ik dan ook fanatiek op en let vaak niet eens op naar wie ik deze foto’s stuur.

Na dus een moeilijke week te hebben gehad is hij hier vanmorgen achter gekomen nadat hij op mijn telefoon keek. De boel escaleerde al snel waarna hij mij (te) hardhandig uit huis heeft gezet. Ik heb hem meerdere keren aangegeven dat ik dit niet met opzet heb gedaan en totaal ondoordacht heb aangepakt. Ik heb het dus echt niet in de gaten gehad. Aangezien ik dus afgelopen week zo druk bezig ben geweest met het heropbouwen van onze relatie zag ik dit dus totaal als een verassing aankomen.

Ik kan niets anders dan mijzelf mij voor mijn hoofd slaan. Ik begrijp gewoon niet dat ik het niet in de gaten heb gehad dat ik die ex-collega ook selecteerde tijdens het selecteren van mijn vrienden bij het delen van een onschuldige foto.

Nu ben ik dus helemaal over mijn toeren omdat dit totaal niet de bedoeling was.
Ik heb mijn ex al meerdere berichten gestuurd met de uitleg, hij reageert nergens meer op.

Ik ga er niet van uit dat het nog goedkomt omdat dit zo’n struikelblok is geweest voor hem en eigenlijk wel direct is uitgesproken dat wij niet meer terug komen bij elkaar.
Hij laat blijken dat onze relatie al deze tijd een leugen is geweest.
Dit doet mij zoveel verdriet dat ik het gewoon niet meer aan kan. Puur omdat ik die oud collega ben vergeten van één platform te verwijderen.

Ik kan alleen maar denken aan de goede momenten die ik heb gehad met mijn ex en dat deze tijd nooit meer gaat terug komen.
Ik had écht het idee dat ik met mijn ex oud zou worden. En ik begrijp ook echt dat ik dit niet achter had mogen houden van hem.

Hebben jullie tips om hier zo snel mogelijk overheen te komen? Ik ben er gewoon ziek van.

Liefs mij

Ps: mijn excuses als er geen touw aan vast te knopen is aan dit verhaal, ik zit nogal hoog in mijn emotie.
anoniem_398817 wijzigde dit bericht op 11-06-2020 16:53
Reden: Taalfouten
0.29% gewijzigd
In het begin van onze relatie is er een collega geweest die mij na een teamuitje heeft geprobeerd te zoenen

Is hij hier vanmorgen achter gekomen nadat hij op mijn telefoon keek.

Hoe dan?
Jullie hebben het “incident” achteraf nog op whatsapp besproken, en dat gesprek staat er bijna 2 jaar later nog?
Alle reacties Link kopieren
Agressief
Hardhandig fysiek
Bang voor hem
Kleinerend
Geen soepele relatie
Wantrouwend/jaloers
Onredelijk

Wat is precies hetgeen dat je mist aan hem?
Ik denk dat hij je een dienst bewezen heeft. Je kan toch niet eerlijk zeggen dat dit een fijne relatie was met iemand waar je mee oud zou willen worden? Jijzelf was nooit weggegaan, wees dus blij dat hij daadkrachtig is (wél positief in dit geval) en jou het huis uit gegooid heeft!
Uithuilen (niet te lang) en weer verder!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven