Gmail account overzetten
zondag 14 juni 2020 om 22:20
Nu ik hier toch aangemeld ben.... Ik heb dus een nieuw email account. Met mijn oude email adres sta ik overal aangemeld. Deze is tevens ook mijn google account. Belangrijke mail contacten en mijn telefoon zelf heb ik al omgezet.
Nu heb ik een tablet waar allerlei apps op staan. Apps waar ik geen wachtwoord meer van weet. Als ik het nieuwe Gmail account toevoeg en het oude verwijder ben ik dan ook automatisch mijn apps kwijt? Of dat ik daarop weer opnieuw moet inloggen?
Alvast bedankt voor de reacties, mocht iemand het weten
Nu heb ik een tablet waar allerlei apps op staan. Apps waar ik geen wachtwoord meer van weet. Als ik het nieuwe Gmail account toevoeg en het oude verwijder ben ik dan ook automatisch mijn apps kwijt? Of dat ik daarop weer opnieuw moet inloggen?
Alvast bedankt voor de reacties, mocht iemand het weten
TheBitchNextDoor
maandag 15 juni 2020 om 10:34
Waar wil je het nieuwe Gmail account toevoegen? In je profielen van je apps hoop ik (e-mail adres wijzigen in opties staat het vaak ergens), want als je het inlogscherm bedoelt werkt het niet zonder een nieuw, 2e account te maken.
Als je in je profiel je e-mail wijzigt, moet je inderdaad opnieuw inloggen en dus je wachtwoord weten. Als je je wachtwoord niet meer weet kun je deze gewoon resetten.
Als je in je profiel je e-mail wijzigt, moet je inderdaad opnieuw inloggen en dus je wachtwoord weten. Als je je wachtwoord niet meer weet kun je deze gewoon resetten.