Schrijven met gedetineerde

dinsdag 16 juni 2020 om 19:37
Nou nee, dit is een forum.
En daarnaast twijfel ik gewoon een beetje aan de zogenaamde altruïstische behoeften van hans.
dinsdag 16 juni 2020 om 19:42
Oh dit is een forum en dan mag je vervelend doen over Hans omdat hij misschien wel wil schrijven met gedetineerden en jij dat niet ok vindt?noumoe2019 schreef: ↑16-06-2020 19:37Nou nee, dit is een forum.
En daarnaast twijfel ik gewoon een beetje aan de zogenaamde altruïstische behoeften van hans.

dinsdag 16 juni 2020 om 19:45
Ja datminnimouse schreef: ↑16-06-2020 19:42Oh dit is een forum en dan mag je vervelend doen over Hans omdat hij misschien wel wil schrijven met gedetineerden en jij dat niet ok vindt?
Niet te serieus nemen
dinsdag 16 juni 2020 om 19:48
Alsof mensen op Tinder altruïstische behoeften hebben. Hij is eenzaam, wil graag een vrouw leren kennen. Wat begrijp je daar niet aan?noumoe2019 schreef: ↑16-06-2020 19:37Nou nee, dit is een forum.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
dinsdag 16 juni 2020 om 19:49
Hoe lang zitten die dan?Karl_Marx schreef: ↑16-06-2020 14:44ik praat niets goed, maar er zijn niet alleen moordenaars die in het gevang zitten, relatief heel weinig. Er zitten ook mensen in het gevang die veel verkeersboetes hebben die niet betaald zijn (en ja dat is ook fout, veel verkeersovertredingen want ja dodelijk enzo) en dat zijn ook gewoon mensen die eenzaamheid voelen. Leuk TO, dat je dat doet. zouden meerdere moeten doen
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
dinsdag 16 juni 2020 om 20:04
Jawel, want deze man is serieus. Waarom zou je daar lacherig over doen?

dinsdag 16 juni 2020 om 20:24
Volgens mij zit daar geen beperking aan. Als je een mulderbeschikking niet betaalt word je gegijzeld, is geen vervangende hechtenis.
dinsdag 16 juni 2020 om 21:21
O jawel hoor.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.