Schrijven met gedetineerde

16-06-2020 13:28 59 berichten
Hallo

Ik zou graag met vrouwelijke gedetineerde willen schrijven. En eventueel bezoeken. Vrouwen die eenzaam zijn. Weet iemand hoe ik dit aanpak. Liefst zonder mijn echte adres.
minnimouse schreef:
16-06-2020 19:33
Hou eens op.
Nou nee, dit is een forum.

En daarnaast twijfel ik gewoon een beetje aan de zogenaamde altruïstische behoeften van hans.
Alle reacties Link kopieren
noumoe2019 schreef:
16-06-2020 19:37

En daarnaast twijfel ik gewoon een beetje aan de zogenaamde altruïstische behoeften van hans.
Oh dit is een forum en dan mag je vervelend doen over Hans omdat hij misschien wel wil schrijven met gedetineerden en jij dat niet ok vindt?
minnimouse schreef:
16-06-2020 19:42
Oh dit is een forum en dan mag je vervelend doen over Hans omdat hij misschien wel wil schrijven met gedetineerden en jij dat niet ok vindt?
Ja dat

Niet te serieus nemen
noumoe2019 schreef:
16-06-2020 19:37

Alsof mensen op Tinder altruïstische behoeften hebben. Hij is eenzaam, wil graag een vrouw leren kennen. Wat begrijp je daar niet aan?
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Karl_Marx schreef:
16-06-2020 14:44
ik praat niets goed, maar er zijn niet alleen moordenaars die in het gevang zitten, relatief heel weinig. Er zitten ook mensen in het gevang die veel verkeersboetes hebben die niet betaald zijn (en ja dat is ook fout, veel verkeersovertredingen want ja dodelijk enzo) en dat zijn ook gewoon mensen die eenzaamheid voelen. Leuk TO, dat je dat doet. zouden meerdere moeten doen
Hoe lang zitten die dan?
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
noumoe2019 schreef:
16-06-2020 19:45
Ja dat

Niet te serieus nemen
Jawel, want deze man is serieus. Waarom zou je daar lacherig over doen?
:facepalm: Doeg mensen, hans veel succes!
Ellerlilalinne schreef:
16-06-2020 19:49
Hoe lang zitten die dan?
Volgens mij zit daar geen beperking aan. Als je een mulderbeschikking niet betaalt word je gegijzeld, is geen vervangende hechtenis.
Cookielover schreef:
16-06-2020 14:53
Volgens mij begrijp je niet wat ik bedoel.
O jawel hoor.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven