Verder daten?

20-06-2020 17:46 7 berichten
Hallo allemaal,

Ik ben een alleenstaande ouder (29j) met een dochter van 5 jaar oud. Tevens ben ik al 5 jaar vrijgezel en heb sindsdien niet meer aan daten gedaan.. tot 2 weken geleden. Sinds deze tijd heb ik een man (27j) leren kennen, waarmee ik 2 keer heb afgesproken. Het klikt, we hebben het leuk samen, maar nu het volgende:

We wonen 40 min. rijden van elkaar. Hij heeft geen auto, ik zou dus elke keer naar hem moeten gaan. Dit is nogal moeilijk omdat ik een alleenstaande ouder ben en dochter 24/7 bij me is, zo ook elk weekend (er is geen contact met haar biologische vader). Mijn date kan 's avonds, wanneer mijn dochter in bed ligt, dus ook niet langskomen. Verder heeft hij ook nog geen intentie om een auto te kopen, dit heb ik al gepeild bij hem.

Volgend jaar verhuist hij voor zijn studie 2 uur verderop, wat inhoudt dat elkaar zien nog moeilijker wordt. Alhoewel ik deze man erg leuk vind, vind ik dit alles wel een beetje een struikelblok. Ik wil dit dan ook graag bespreken met hem, ik wil namelijk niet al deze moeite voor niks doen. Wat is jullie mening hierover? Ben ik te veeleisend? Wat zijn jullie gedachten?
Alle reacties Link kopieren
En hij kan niet met het openbaar vervoer komen? Heeft hij überhaupt een rijbewijs? Ik vind jou niet veeleisend hoor. Het moet praktisch gezien wel haalbaar zijn en voor beiden goed voelen.

Klinkt een beetje alsof je moeite hebt het hierover te hebben met hem, terwijl het wel een belangrijk punt is wat je gewoon moet kunnen bespreken. Verwacht hij dan nu dat jij altijd naar hem komt? In dat geval vind ik hem wel veeleisend eigenlijk.;) En daar zou ik voor passen (kinderen of niet).
Wat Idd zegt. En hoe is het dan gelukt om die 2 keer af te spreken?
Beide keren bij hem thuis?
Twee keer exact hetzelfde topic ?
Pffff.
Nee hier zou ik niet aan beginnen. Je bent absoluut niet veeleisend op dit vlak.
Dat reizen gaat op den duur opbreken. Zie dit als een eerste stap naar je open stellen voor een relatie. :)
Nee joh, dit wordt niks. Lekker verder daten met een ander.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven