Doen of niet? Geen OP

zondag 21 juni 2020 om 02:02
Lijkt me als een cadeau met een dubbele bodem. Je intenties erachter zijn haar te overtuigen om alsnog voor jou te kiezen, die vriend uit te dagen en lucht in de relatiebubbel te blazen. Niet gewoon om haar gelukkig te maken, zoals een cadeau meestal zou moeten zijn. Slecht idee, dus.
Je hoopt dat zij daarna terug contact met je opneemt en vervolgens "inziet" dat ze voor jou moet gaan. Maar de waarheid is dat ze contact met je had, helemaal kon gaan voor jou en toen alsnog de keuze heeft gemaakt om voor iemand anders te kiezen. Dat is haar beslissing en die zou je respecteren. Van dat laatste ben ik niet meer overtuigd als je spreekt over inspelen op haar gevoelige kant voor eigen gewin.
Ik zou haar loslaten. Zoek iemand die niet meer met haar ex in het hoofd zit en richt je romantiek daar op. Het is soms lastig om iets af te breken dat nog maar pas gestart is, maar het is echt beter zo.
Je hoopt dat zij daarna terug contact met je opneemt en vervolgens "inziet" dat ze voor jou moet gaan. Maar de waarheid is dat ze contact met je had, helemaal kon gaan voor jou en toen alsnog de keuze heeft gemaakt om voor iemand anders te kiezen. Dat is haar beslissing en die zou je respecteren. Van dat laatste ben ik niet meer overtuigd als je spreekt over inspelen op haar gevoelige kant voor eigen gewin.
Ik zou haar loslaten. Zoek iemand die niet meer met haar ex in het hoofd zit en richt je romantiek daar op. Het is soms lastig om iets af te breken dat nog maar pas gestart is, maar het is echt beter zo.
helena_z wijzigde dit bericht op 21-06-2020 02:04
3.83% gewijzigd
leeg
zondag 21 juni 2020 om 02:02
zondag 21 juni 2020 om 03:20
Iemand van twee dates tonen hoe speciaal ze is? Waarom is iemand van maar twee keer gezien hebben zo speciaal voor je? Je ziet zelf toch ook wel in dat dat niet klopt? Ze laat jou vallen, ze denkt niet eens aan je waarom moet jij dan laten weten dat je wel aan haar denkt? Wat denk je terug te krijgen? Reken maar op een dikke teleurstelling. Kan je die aan? Maar waarom zou je.
Heb je geen vrienden met wie je afleiding kan zoeken, en zo andere meiden tegen kan komen? Je doet alsof ze de enige op de wereld is terwijl er duizenden rondlopen. Doe normaal gedraag je als een echte man en ga door naar de volgende ipv ongeluk over jezelf afroepen door je vast te klampen aan iemand die je vorig jaar niet kende.
Heb je geen vrienden met wie je afleiding kan zoeken, en zo andere meiden tegen kan komen? Je doet alsof ze de enige op de wereld is terwijl er duizenden rondlopen. Doe normaal gedraag je als een echte man en ga door naar de volgende ipv ongeluk over jezelf afroepen door je vast te klampen aan iemand die je vorig jaar niet kende.
zondag 21 juni 2020 om 06:11
+1Volhouder666 schreef: ↑21-06-2020 02:23Als je denkt dat het leggen van een bom onder haar relatie een goed plan is, dan moet je die fles opsturen. Je motieven zijn kinderlijk. En blijken in de praktijk meestal niet te werken.
zondag 21 juni 2020 om 06:19
Absoluut niet doen. Het kan haar blijkbaar niet zoveel schelen dat hij vreemd gaat x100, anders had ze er wel consequenties aan verbonden, jou wel. Ze lijkt me weinig eigenwaarde te hebben hierdoor en 'trust issues' betekent gewoon jaloezie in een relatie. Niet aan beginnen.
Ps. Een fles champagne bij afstuderen is helemaal niet origineel. Die afspraak had ze misschien met 20 anderen ook staan
Ps. Een fles champagne bij afstuderen is helemaal niet origineel. Die afspraak had ze misschien met 20 anderen ook staan

anoniem_380527 wijzigde dit bericht op 21-06-2020 06:38
18.52% gewijzigd
zondag 21 juni 2020 om 06:32

zondag 21 juni 2020 om 07:53
Je gedrag klinkt een beetje eng. Na 2 dates iemand laten beloven niet naar iemand terug te gaan? Brrr. Ook best apart dat zij blijkbaar al zo veel over haar ex vertelt dat jij zulke conclusies trekt.
Waarom zou je die fles opsturen, en dan ook nog anoniem? "Ze verdient het" is natuurlijk niet echt de reden.
Waarom zou je die fles opsturen, en dan ook nog anoniem? "Ze verdient het" is natuurlijk niet echt de reden.
zondag 21 juni 2020 om 08:09
zondag 21 juni 2020 om 08:15
Wat? Zij had geen relatie op dat moment hoor, staat in de OP. En andersom: 2 leuke dates betekent ook niet dat je verplicht bent om verder te daten.ecam2015 schreef: ↑21-06-2020 08:09Vraag je af of het überhaupt allemaal waar is wat ze je verteld heeft.
Ook vrouwen bedriegen, dat is blijkbaar jou overkomen...
Of althans, ze heeft 2 keer honger gehad en buiten gegeten.
Ga verder met je leven, dat je iemand leuk vind kan, maar laat het daar verder bij.
zondag 21 juni 2020 om 08:33

zondag 21 juni 2020 om 09:01
Dat weet ik niet. Het klinkt creepy en zelfvoldaan. Hij werpt zich op als betere partner, dat betekent nog niet dat het zo ís. TO: je wil sneaky weer in haar leven komen en haar een les leren. Dat is een beetje arrogant, maar ook ongelofelijk naïef, geen idee hoe oud je bent, onder de 20 is het je vergeven...

zondag 21 juni 2020 om 09:14
Dit. Raar gedoe.vivautrecht85 schreef: ↑21-06-2020 07:53Je gedrag klinkt een beetje eng. Na 2 dates iemand laten beloven niet naar iemand terug te gaan? Brrr. Ook best apart dat zij blijkbaar al zo veel over haar ex vertelt dat jij zulke conclusies trekt.
TO, je klinkt echt niet heel erg leuk uit de OP. En nee, die fles ga je niet sturen.
Bel een vriend, drink hem op en ga verder met je leven. En mensen dingen laten beloven, stop daar mee.
zondag 21 juni 2020 om 10:20
Dat is wat hij denkt...hallohoihey567 schreef: ↑21-06-2020 08:15Wat? Zij had geen relatie op dat moment hoor, staat in de OP. En andersom: 2 leuke dates betekent ook niet dat je verplicht bent om verder te daten.
Hij wilt haar ook na 2 dates champagne sturen en verpakken in haar ‘lievelingskleur’ omdat ze dat verdient.
Dat is pas eng!
Ze speelt 2 dates een slachtoffer van een ex, zelfs met de belofte niet meer terug te gaan, yeah right!
Als aanvulling:
Het aantal topics dat je over deze vrouw hebt geopend is ENG veel, ik denk dat ze keihard weggerend is....

zondag 21 juni 2020 om 10:50
Niet doen. Jouw motieven om haar die fles te sturen zijn absoluut niet zuiver en zij heeft alle recht om haar ex terug te nemen, zelfs al is hij een enorme zak hooi die er een halve harem op na wil houden.
Laat haar gaan en gun jezelf een leuke meid die wel echt voor jou wil gaan en open die champagne maar lekker zelf om te toasten omdat je voor jezelf hebt gekozen.
Laat haar gaan en gun jezelf een leuke meid die wel echt voor jou wil gaan en open die champagne maar lekker zelf om te toasten omdat je voor jezelf hebt gekozen.

zondag 21 juni 2020 om 16:46
Niet doen. Het gaat niet opleveren wat je eigenlijk wil (een relatie met haar) en als het al zo is dat je haar wel weet te veroveren heb je iemand veroverd die jou pijn gaat doen.
Ik heb het ook vaak geprobeerd met vrouwen die beschadigd waren. Dat waren altijd van die vrouwen waar ik als een blok voor viel en waarvan je ook wel voelde dat het onverstandig was. Uiteindelijk liep dat altijd fout af.
Prima om die fout zelf te maken en daarvan te leren, maar om er nu zo achteraan te gaan, dat zou ik dan weer niet doen.
Ik heb het ook vaak geprobeerd met vrouwen die beschadigd waren. Dat waren altijd van die vrouwen waar ik als een blok voor viel en waarvan je ook wel voelde dat het onverstandig was. Uiteindelijk liep dat altijd fout af.
Prima om die fout zelf te maken en daarvan te leren, maar om er nu zo achteraan te gaan, dat zou ik dan weer niet doen.