Doen of niet? Geen OP

21-06-2020 01:44 40 berichten
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-08-2020 17:49
Reden: OP (grotendeels) verwijderd, maatregelen zijn genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Vivaforum
99.95% gewijzigd
DS1971 schreef:
21-06-2020 16:46
Niet doen. Het gaat niet opleveren wat je eigenlijk wil (een relatie met haar) en als het al zo is dat je haar wel weet te veroveren heb je iemand veroverd die jou pijn gaat doen.

Ik heb het ook vaak geprobeerd met vrouwen die beschadigd waren. Dat waren altijd van die vrouwen waar ik als een blok voor viel en waarvan je ook wel voelde dat het onverstandig was. Uiteindelijk liep dat altijd fout af.

Prima om die fout zelf te maken en daarvan te leren, maar om er nu zo achteraan te gaan, dat zou ik dan weer niet doen. ;)
Bedankt voor alle reacties, ik ga het dan toch maar niet doen. Het is natuurlijk niet allemaal zo zwart-wit en het is nu ook niet mijn bedoeling om een fles op te sturen met het idee ruzie te stoken tussen haar en haar ex-vriend. Eerder dat ze misschien toch inziet dat er mensen zijn die meer om haar geven (en ja die assumptie maak ik nu wel even, als je iemand veelvuldig bedriegt geef je niet echt om die persoon) en daar ook consistent in zijn. Wat ze er dan mee doet is haar keuze.

Ik vind het wel interessant dat je zegt dat ze mij pijn zou doen en dat het altijd fout loopt met "beschadigde" vrouwen? Hoezo dan? Ik heb persoonlijk geen ervaring met zo'n vrouwen. Ik heb haar inderdaad maar enkele keren gezien en ken haar niet door en door, misschien ken ik het hele verhaal niet en is ze zelf ook niet zo zuiver als ze zelf graag zou geloven. Maar wat is dat met beschadigde vrouwen?
jorendkl schreef:
21-06-2020 17:31
Maar wat is dat met beschadigde vrouwen?
Sommige vrouwen vallen nou eenmaal op eikels. Ik weet ook niet waarom en het heeft niet altijd met beschadiging te maken. Misschien vinden ze eikels interessanter of houden ze van drama of vinden ze eikels normaal.
Oriander schreef:
21-06-2020 18:02
Sommige vrouwen vallen nou eenmaal op eikels. Ik weet ook niet waarom en het heeft niet altijd met beschadiging te maken. Misschien vinden ze eikels interessanter of houden ze van drama of vinden ze eikels normaal.
Ik denk dat sommige vrouwen ook gewoon houden van de drama en de ups en downs die erbij komen. Met dit meisje dat ik leerde kennen, ze was het grote slachtoffer van haar ex-vriend, hij ging zoveel vreemd, zij was er altijd onvoorwaardelijk. Ze wist het kennelijk allemaal heel goed en de man was zo verschrikkelijk, toch kon ze niet "loskomen" van hem. Soms denk ik dat ze er gewoon een beetje verslaafd aan is aan heel het proces van afstoten, aantrekken en de drama die erbij komt kijken.
jorendkl schreef:
21-06-2020 18:14
Soms denk ik dat ze er gewoon een beetje verslaafd aan is aan heel het proces van afstoten, aantrekken en de drama die erbij komt kijken.
Houd jij daarvan?
jorendkl schreef:
Bedankt voor alle reacties, ik ga het dan toch maar niet doen. Het is natuurlijk niet allemaal zo zwart-wit en het is nu ook niet mijn bedoeling om een fles op te sturen met het idee ruzie te stoken tussen haar en haar ex-vriend. Eerder dat ze misschien toch inziet dat er mensen zijn die meer om haar geven (en ja die assumptie maak ik nu wel even, als je iemand veelvuldig bedriegt geef je niet echt om die persoon) en daar ook consistent in zijn. Wat ze er dan mee doet is haar keuze.

Ik vind het wel interessant dat je zegt dat ze mij pijn zou doen en dat het altijd fout loopt met "beschadigde" vrouwen? Hoezo dan? Ik heb persoonlijk geen ervaring met zo'n vrouwen. Ik heb haar inderdaad maar enkele keren gezien en ken haar niet door en door, misschien ken ik het hele verhaal niet en is ze zelf ook niet zo zuiver als ze zelf graag zou geloven. Maar wat is dat met beschadigde vrouwen?
Mijn ervaring is dat ze nooit echt hun hart voor je openstellen. Zodra je te dichtbij komt gaan ze zorgen dat je weer op afstand gaat en dat doen ze door jou pijn te doen. Al dan niet bewust.

De seks is wel geweldig. Maar op zeker moment ben je uitgeput. Niet van de seks, maar van al het drama eromheen.
DS1971 schreef:
21-06-2020 18:26
Mijn ervaring is dat ze nooit echt hun hart voor je openstellen. Zodra je te dichtbij komt gaan ze zorgen dat je weer op afstand gaat en dat doen ze door jou pijn te doen. Al dan niet bewust.

De seks is wel geweldig. Maar op zeker moment ben je uitgeput. Niet van de seks, maar van al het drama eromheen.
Heel herkenbaar!
Oriander schreef:
21-06-2020 18:22
Houd jij daarvan?
Uiteraard houd ik daar niet van, zeker niet nu ik al wat ouder ben. Ik ben meer een persoon die op zoek is naar stabiliteit en iets waarop ik kan bouwen naar de toekomst toe. Maar ik vind het wel boeiend om te kijken waarom sommige vrouwen het toch steeds blijven opzoeken terwijl ze zelf aangeven ook iets stabiel te willen.
jorendkl schreef:
21-06-2020 19:09
Uiteraard houd ik daar niet van, zeker niet nu ik al wat ouder ben. Ik ben meer een persoon die op zoek is naar stabiliteit en iets waarop ik kan bouwen naar de toekomst toe. Maar ik vind het wel boeiend om te kijken waarom sommige vrouwen het toch steeds blijven opzoeken terwijl ze zelf aangeven ook iets stabiel te willen.
Liefdesverdriet is shit man, maar je moet echt geen contact meer opzoeken. Je zegt op zoek te zijn naar iets stabiels maar kennelijk vind je stiekem iemand die instabiel is (of op zn minst zo overkomt door plots weer met haar ex te gaan daten, terwijl het eerst koek en ei was tussen jullie) wel heel interessant. Reflecteer eens eerlijk op jezelf. Dan ben je toch zelf net zoals die vrouw waar over je schrijft? Je zoekt drama en aantrekken/afstoten dus op. Een man die gaat voor wat hij wil en geen drama in zijn leven wil laat zich niet lenen voor deze BS, en zoekt een chick die in hém geinteresseerd is en haalt het niet in zijn kop om aan iemand die duidelijk niks om hem geeft een wijnfles te sturen. Serieus gast, vergeet deze chick, en zoek iemand die jou geen drama geeft. Of accepteer dat je wel iemand bent die drama nodig heeft in zn leven. Want zo komt het op mij over door die vreemde capriolen met het opsturen van wijnflessen.
-
anoniem_64555cbdea138 wijzigde dit bericht op 23-08-2020 16:49
99.94% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
We zeiden al: doe het maar niet. Laat het gaan, zet haar uit je hoofd. Je kan hier nog drie bladzijden typen, dat verandert niets.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Ik vind het heel raar om dat te doen. Je komt op mij ook over als of je jezelf verheven voelt en dat met zo'n actie nog eens extra uit. Daarnaast waarom zou je de fles anoniem opsturen terwijl je ook allerlei acties er om heen verzint waaruit blijkt dat die fles van jou afkomt.
En dan, stuur je hem wel en drinkt ze samen met haar vriend die fles leeg. Of komt ze huilend naar je toe om jou te laten weten dat ze de foute keuze gemaakt heeft en gaan jullie lekker dramatisch samen de fles soldaat maken?

Wil je haar redden? Heb je een redderscomplex?

Als je zo stabiel in het leven staat zoals je zelf zegt, ga dan voor iemand die ook daadwerkelijk stabiel is, geen relatie heeft en niet gered hoeft te worden.
jorendkl schreef:

En verderop zeg je dat ze wel eens liegt. Je doet veel aannames over die andere jongen. Stel dat ze de waarheid sprak over zijn ontrouw, wat zegt dat dan over haar volgens jou? Want dan is ze moedwillig weer met hem in zee gegaan.

Stel dat ze hier ook over liegt, wat zegt dat dan over haar?

Weet je wat grappig is? Ik moest door dit verhaal en de manier van schrijven aan een ander topic denken, over een jongen die zich na enkele dates nogal needy opstelde. Maar dat was dus gewoon jouw topic. Is niet goed, TS, dat je op zo'n manier opvalt.
jorendkl schreef:
21-06-2020 19:09
Ow, ja dat is het vast. :hihi:
vivautrecht85 schreef:
21-06-2020 21:02
En verderop zeg je dat ze wel eens liegt. Je doet veel aannames over die andere jongen. Stel dat ze de waarheid sprak over zijn ontrouw, wat zegt dat dan over haar volgens jou? Want dan is ze moedwillig weer met hem in zee gegaan.

Stel dat ze hier ook over liegt, wat zegt dat dan over haar?

Weet je wat grappig is? Ik moest door dit verhaal en de manier van schrijven aan een ander topic denken, over een jongen die zich na enkele dates nogal needy opstelde. Maar dat was dus gewoon jouw topic. Is niet goed, TS, dat je op zo'n manier opvalt.
Ow, dat verklaard veel.

Maar het ligt aan die beschadigde vrouwen. :-D
Tik die fles lekker zelf leeg :lol:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven