Stappenteller/gezondheidsapp werkt niet meer
dinsdag 23 juni 2020 om 17:55
Ik mag graag wandelen, en dan vind ik het leuk om achteraf te zien wat de afstand is geweest.
Tot een week of 3 geleden gebruikte ik daar de standaard Apple gezondheidsapp van mijn iPhone 7 van, die werkte prima.
Ik heb ook verschillende stappentellers gedownload, maar die werken waarschijnlijk samen met die gezondheidsapp, want die doen ook niets.
Wat ik al heb nagekeken (en heb gegoogled)
• gezondheidsapp mag mobiele data gebruiken
• locatievoorzieningen staan aan
• laatste update (13.5.1) is geïnstalleerd
• bij privacy -> beweging en conditie -> houdt conditie bij -> gezondheid staat aan
Ook heb ik bij de gezondheidsapp nog maar 2 ‘tabjes’ namelijk ‘overzicht en ontdek’, waar ik er voorheen 4 had: vandaag, gegevens, bronnen en medische ID
Heeft iemand een idee hoe ik het weer werkend krijg?
Tot een week of 3 geleden gebruikte ik daar de standaard Apple gezondheidsapp van mijn iPhone 7 van, die werkte prima.
Ik heb ook verschillende stappentellers gedownload, maar die werken waarschijnlijk samen met die gezondheidsapp, want die doen ook niets.
Wat ik al heb nagekeken (en heb gegoogled)
• gezondheidsapp mag mobiele data gebruiken
• locatievoorzieningen staan aan
• laatste update (13.5.1) is geïnstalleerd
• bij privacy -> beweging en conditie -> houdt conditie bij -> gezondheid staat aan
Ook heb ik bij de gezondheidsapp nog maar 2 ‘tabjes’ namelijk ‘overzicht en ontdek’, waar ik er voorheen 4 had: vandaag, gegevens, bronnen en medische ID
Heeft iemand een idee hoe ik het weer werkend krijg?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

dinsdag 23 juni 2020 om 19:07
Regel 1 van de helpdesk

Ja, al verschillende keren gedaan.
dinsdag 23 juni 2020 om 19:38
Het is een vaste app van Apple, die kan ik niet verwijderen en opnieuw installeren.
Maar de stappentellers die ik los had gedownload, werken dus ook niet.