Afknapper(s)

23-06-2020 20:41 131 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wil even een non issue kwijt hier :-)
Ben aan het online daten, hebben 1 keer afgesproken en verder wat (oppervlakkig) contact via de whatsapp.
Ik erger me alleen zo ontzettend aan die taalfouten van hem!
Ik ben ook geen taalwonder, maak ook nog wel foutjes met bijv d of dt, hoe ontzettend stom dat ook is.
Maar ik bedoel vooral fouten zoals hooft ipv hoofd, meschien ipv misschien, witten wijn, me huis me werk me kinderen me auto...

Aaarghhhh! Ik merk dat ik mijn interesse verlies.
Wat natuurlijk nergens op slaat want als ik alleen telefonisch contact had (bellen) of hem alleen face to face had gesproken, dan had ik dit niet eens geweten natuurlijk.
Ik merk dat ik er nu continu op let 😬

Ik heb nu maar gezegd dat ik niet zo’n ‘apper’ ben op de whatsapp :facepalm: . Dat ben ik wel maar ben bang dat ik enorm afknap als ik veel met hem whatsapp, terwijl hij misschien wel erg leuk is.

Ben benieuwd of jullie dit ook vervelend zouden vinden? Of ik ben ik een enorme pietlut... :-D

Misschien is hij dyslectisch hoor, zou ook nog kunnen natuurlijk.
.
Dit zou voor mij ook echt een afknapper zijn.
Yep, afknapper.
Ach je bent op zoek naar een speld in de hooiberg.
Spijkers op laag water zoeken bedoel je?
Damned if I don’t
Speikers
Damned if I don’t
Dat is wel apart, werkt zijn spellingscontrole niet?

Of is hij dyslectisch en weet hij niet wanneer het klopt?

Vragen staat vrij, maar dat kan ook zo gemeen over komen.
Wel een afknapper inderdaad...
ViezeHond schreef:
23-06-2020 20:49
Speikers
:-D
.
Het is toch niet zo erg dat je afknapt op iemand die dom is, verkeerde match.
MissMaran schreef:
23-06-2020 20:52
ligt er aan waarom die fouten er zijn. Dyslexie vind ik geen teken van domheid.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ewww, dat begrijp ik wel, dat je daar op afknapt. Dat zijn ook echt wel héle domme fouten...
Een hoop mensen maken weleens een taalfout, mezelf inclusief.
Maar dat 'me' ipv 'mijn' is echt te irritant om aan te kunnen wennen wat mij betreft.
ecam2015 schreef:
23-06-2020 20:50
Dat is wel apart, werkt zijn spellingscontrole niet?

Of is hij dyslectisch en weet hij niet wanneer het klopt?

Vragen staat vrij, maar dat kan ook zo gemeen over komen.
Wel een afknapper inderdaad...
Ja geen idee.
Wil dat ook niet nu al vragen of hij dyslectisch is, mocht dat zo zijn dan vind ik het een heel ander verhaal uiteraard.
Maar dat is het volgens mij niet.
Het woord ‘geïnteresseerd‘ schrijft hij bijvoorbeeld wel goed.
.
MissMaran schreef:
23-06-2020 20:52
Dyslectie betekent niet dat je dom bent. Ik ben ook zwaar dyslectisch en schrijf met veel fouten als ik autocorrectie niet is ingeschakeld. Ik ben alles behalve dom.

Het zou goed kunnen dat die man dyslectie heeft. D-t fouten zijn typische dyslectie fouten. Ik maak ze ook vaak, maar gaf wel al aan het begin van een chat gesprek aan dat ik dyslectie heb.
anoniem_327839 wijzigde dit bericht op 23-06-2020 20:58
8.15% gewijzigd
rosanna08 schreef:
23-06-2020 20:54
ligt er aan waarom die fouten er zijn. Dyslexie vind ik geen teken van domheid.

Dyslexie is geen excuus aangezien spellingcontrole bestaat. Daarbij: me auto, me moeder, meschien: dat is geen dyslexie, dat is een tokkie.
Dat is toch ook gewoon onaantrekkelijk
julius schreef:
23-06-2020 20:57
Dyslexie is geen excuus aangezien spellingcontrole bestaat. Daarbij: me auto, me moeder, meschien: dat is geen dyslexie, dat is een tokkie.
Me tokkie heeft wel spierballen en een dikke portemonnee en gaat niet vreemd.
isa__88 schreef:
23-06-2020 20:56
Wil dat ook niet nu al vragen of hij dyslectisch is
Dan vraag je of hij zwakzinnig, die zie ik hier ook weleens voorbijkomen
*2020* schreef:
23-06-2020 20:59
Me tokkie heeft wel spierballen en een dikke portemonnee en gaat niet vreemd.
Alles wat je wilt in een man. Intellectueel zeer onstimulerend maar het is een anabooltje met geld en een hart van goud
Murrmurr schreef:
23-06-2020 20:59
Dan vraag je of hij zwakzinnig, die zie ik hier ook weleens voorbijkomen
:HA:
100% afknapper.
En mocht hij dyslectisch zijn, dan vindt hij het blijkbaar niet erg want hij doet er niets aan!
Murrmurr schreef:
23-06-2020 21:00
Alles wat je wilt in een man. Intellectueel zeer onstimulerend maar het is een anabooltje met geld en een hart van goud
Joh ook leuke lieve mannen werken gewoon heel hard maar dames willen liefst universiteit
Met MBO is niets mis mee.
Ik zou het ook een afknapper vinden, maar ik kreeg laatst te horen dat er bij mij altijd zo weinig fouten in zaten ivm de meeste mensen. :sarcastic:
Misschien dat de meeste mensen gewoon slordiger zijn op de telefoon? Of dat juist die hulpmiddelen voor fouten zorgen, want toen ik nog wel autocorrectie/aanvullen gebruikte kreeg ik ook regelmatig eerder door mij verkeerd gespelde woorden als suggestie. Tja...

Als je bang bent af te knappen, zou ik maar snel overstappen op telefoneren en op date gaan.
dianaf wijzigde dit bericht op 23-06-2020 21:03
10.24% gewijzigd
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
julius schreef:
23-06-2020 20:57

Mwah, twijfelgevalletje. Me wordt niet gecorrigeerd omdat dat woord gewoon bestaat. En meschien lijkt me nou typisch iets wat een dyslecticus zou schrijven.

Het gaat me trouwens ook wat ver om iemand die niet zo goed kan spellen dom te noemen. Dat hoeft helemaal niet.
Maar goed hij is hier algekeurd op naar de volgende speld in de hooiberg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven