Buik intrekken
vrijdag 26 juni 2020 om 17:46
Hi,
Misschien een gekke vraag, maar heeft iemand van de vrouwen die dit lezen en al zwanger zijn of zijn geweest.
Ook tijdens de mogelijk innestelings periode al last had van het feit wanneer je je buikspieren wil aanspannen dit pijn doet?
Ik heb dit werkelijk nog nooit meegemaakt ook niet tijdens de periode dat ik ongesteld moest worden.
Misschien een gekke vraag, maar heeft iemand van de vrouwen die dit lezen en al zwanger zijn of zijn geweest.
Ook tijdens de mogelijk innestelings periode al last had van het feit wanneer je je buikspieren wil aanspannen dit pijn doet?
Ik heb dit werkelijk nog nooit meegemaakt ook niet tijdens de periode dat ik ongesteld moest worden.
anoniem_393812 wijzigde dit bericht op 26-06-2020 18:30
0.00% gewijzigd
vrijdag 26 juni 2020 om 18:34
vrijdag 26 juni 2020 om 18:40
Ja dat had ik ook, normaal span je die spieren automatisch aan maar dat voelde soort van ongemakkelijk ofzo
En mn buik helemaal ontspannen houden voelde ook gek trouwens
Ik ben nu 10 weken zwanger
vrijdag 26 juni 2020 om 18:49
vrijdag 26 juni 2020 om 18:51
Hmmm, bedankt voor het antwoorden! Ik wacht het af! 8 juli is mijn NOD dus ik zou er dan ongeveer wel achterkomen.Irish_Wasser_Woman schreef: ↑26-06-2020 18:49Ik herken het eigenlijk welHield ook lang aan.
Kan het nu (37 weken) wel beter zonder dat het zeer doet. Het moet ook wel, want de boel laten hangen doet wél zeer![]()
Ik weet alleen niet meer exact per wanneer ik dat gevoel had/kreeg, of dat al vóór een positieve test was, of pas daarna......
vrijdag 26 juni 2020 om 18:58
Huh? Dat is pas over 12 dagen of zo?? Dan is heeft het zaadje je eitje gister of zo, gevonden.....
Ik dacht dat je ieder moment kon gaan testen.....

Er is nog geen sprake van een innesteling..... Dat duurt minstens nog een paar dagen.....
vrijdag 26 juni 2020 om 19:05
Volgens mijn berekening is dat.. ik had altijd een cyclus van 28 dagen voordat ik met anticonceptie begon. Vandaar dat ik er dan ook vanuit ga dat dat nu hetzelfde is.Irish_Wasser_Woman schreef: ↑26-06-2020 18:58Huh? Dat is pas over 12 dagen of zo?? Dan is heeft het zaadje je eitje gister of zo, gevonden.....
Ik dacht dat je ieder moment kon gaan testen.....![]()
Er is nog geen sprake van een innesteling..... Dat duurt minstens nog een paar dagen.....
Maandag had ik ineens een klein beetje bloed bij na het toilet gaan. Vandaar dat ik het niet zeker weet.
vrijdag 26 juni 2020 om 19:34
vrijdag 26 juni 2020 om 19:40
Maar dan zou je, volgens je eigen gedachten over de 28 dagen, pas twee dagen geleden je eisprong hebben gehad.....janiekx schreef: ↑26-06-2020 19:05Volgens mijn berekening is dat.. ik had altijd een cyclus van 28 dagen voordat ik met anticonceptie begon. Vandaar dat ik er dan ook vanuit ga dat dat nu hetzelfde is.
Maandag had ik ineens een klein beetje bloed bij na het toilet gaan. Vandaar dat ik het niet zeker weet.
vrijdag 26 juni 2020 om 19:41
Ik ga er vooral niet van uit dat je zwanger bent, omdat je nog midden in je cyclus zit. Je moet nog zwanger worden.
Innesteling kan niet eerder dan 6 dagen na de bevruchting plaatsvinden. Het embryo moet eerst nog van de eileiders naar de baarmoeder, en het moet ook nog 'hatchen'. En daarna is pas de innesteling.
Pas rond je verwachte menstruatie datum is er voldoende hCG aanwezig om te kunnen meten (of voelen), en dan blijft je menstruatie uit.
Dáárna pas wordt het hormoon relaxine gemaakt, waarvan je banden en spieren slapper worden.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog