Ik krijg geen hoogte van hem, help

26-06-2020 20:55 114 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
sssweet wijzigde dit bericht op 01-07-2020 21:14
0.00% gewijzigd
Veel gedoe voor zo'n prille situatie.
leeg
Je titel is nauwkeurig, je krijgt geen hoogte van hem. Next!
Niet zo ongeduldig, kan zijn dat hij je geappt heeft en daarna met een knallende migraine of corona zijn bed is ingedoken en zijn telefoon uit heeft gezet.

Ga vooral niet voor hem invullen
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
sssweet schreef:
26-06-2020 20:55
Hij stuurde terug: Thanks! [kus smiley, zonder hartje]
Dat vind ik altijd zo koel, een kus smiley zonder hartje.
Oriander schreef:
26-06-2020 21:07
Dat vind ik altijd zo koel, een kus smiley zonder hartje.
Is dit serieus? Haha. Ik vind dat al best overdreven als je iemand nog niet eens irl ontmoet hebt.
sssweet schreef:
26-06-2020 21:09
Is dit serieus? Haha. Ik vind dat al best overdreven als je iemand nog niet eens irl ontmoet hebt.
Een smiley is overdreven. Maar je druk maken omdat er niet instant een nieuwe datum vastligt, met als eerste conclusie dat je géén hoogte van hem krijgt, dan weer niet. :@@:
leeg
Waar is je leven gebleven?
Met peinzen over of hij appt of niet, of hij nog date met anderen en of hij echt ziek is verandert echt helemaal niets aan de situatie. Wat maakt het uit? Als hij nog een date wil merk je dat vanzelf wel.
..
Dit wordt niks. Next!
Helena_z schreef:
26-06-2020 21:12
Een smiley is overdreven. Maar je druk maken omdat er niet instant een nieuwe datum vastligt, met als eerste conclusie dat je géén hoogte van hem krijgt, dan weer niet. :@@:
Hahahahaha, als je het zo stelt. Misschien is het echt mijn onzekerheid en wil ik teveel bevestiging......
Al zijn de reacties hier best uiteenlopend.

Maar "kusjes" terwijl je iemand niet kent, komt op mij een beetje cheesy over ja. Je moet iemand echt eerst irl ontmoeten wil je kunnen weten of je diegene oprechte kusjes zou willen geven, vind ik.
Je kunt toch gewoon zeggen dat het beter is dat hij een nieuwe datum prikt zodra hij beter is?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Wat voor ziek zijn ziekte heeft ie dan?
Tickel schreef:
26-06-2020 21:23
Je kunt toch gewoon zeggen dat het beter is dat hij een nieuwe datum prikt zodra hij beter is?
Mwa, het moet wel een beetje van twee kanten komen. Ik vind het niet meer dan redelijk dat wanneer hij afzegt, hij ook het initiatief mag nemen om iets nieuws te plannen. Ben zijn moeder niet en ook z'n hond niet.
Ik zou niks doen. Ik vind toch dat er wat initiatief in een man moet zitten anders zal het wel niet zo'n vaart lopen met zijn voorkeur voor jou.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
WeidseVelden schreef:
26-06-2020 21:24
Wat voor ziek zijn ziekte heeft ie dan?
Wie zal het zeggen... hij was ziek naar huis gegaan van werk, zei hij.
Als je nog een date wil, zou ik denken dat je het hebt over verplaatsen ipv over cancelen. Maar misschien denkt ie daar niet over na.
I don't know.
sssweet schreef:
26-06-2020 21:29
Als je nog een date wil, zou ik denken dat je het hebt over verplaatsen ipv over cancelen. Maar misschien denkt ie daar niet over na.
I don't know.
Hmm..als je echt ziek bent, ben je misschien inderdaad even niet zo bezig met je formulering dus dat zegt niet perse zoveel. Ik zou het even afwachten, maar als hij inderdaad niet met een nieuw voorstel komt, weet je genoeg.
sssweet schreef:
26-06-2020 21:29
I don't know.

Ik vind dat je veel negatieve aannames doet. Hij gebruikt een verkeerd woord, hij gebruikt een verkeerde smiley, hij reageert te laat. Allemaal mini-details en jij hangt daar allemaal conclusies aan. Kan hij wel iéts goed doen?
Als hij ziek van huis is gegaan voelt ie zich misschien ook wel echt rot.
Dan heeft het plannen van een date geen prioriteit.
Mijn hoofd zou daar dan ook even niet naar staan.
Ik zou hem even een paar dagen de tijd geven om zelf het initiatief te nemen voor contact.
Ik begrijp je wel, maar hij is ziek.
ellerlilalinne wijzigde dit bericht op 26-06-2020 21:51
8.64% gewijzigd
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
“Ik ben z’n moeder niet en zn hond niet”
Wow de passie en het enthousiasme spat van m’n schermpje af.
Als je er zo over denkt, waarom nog op date gaan want dit gaat niet werken zo
nerdopviva schreef:
26-06-2020 21:34
Ik vind dat je veel negatieve aannames doet. Hij gebruikt een verkeerd woord, hij gebruikt een verkeerde smiley, hij reageert te laat. Allemaal mini-details en jij hangt daar allemaal conclusies aan. Kan hij wel iéts goed doen?
Nou inderdaad. Zo is daten best vermoeiend. Als je dit soort gedachten hebt, dan wordt het hem gewoon niet.
Het loopt of het loopt niet. Stop met energie verspillen aan dit soort gedachten, je weet nu eenmaal nooit in die beginfase hoeveel andere contacten er nog zijn, dat hoort er een beetje bij. Iemand hoeft jou ook niet instant zo leuk te vinden dat hij alles meteen laat vallen. Geef iets een beetje de tijd, dan merk je vanzelf of je allebei de behoefte hebt aan meer contact met elkaar.
Nondeju wat een dramaqueen ben je.

Die man is ziek. Laat m even lekker ziek zijn.
sssweet schreef:
26-06-2020 21:28
Mwa, het moet wel een beetje van twee kanten komen. Ik vind het niet meer dan redelijk dat wanneer hij afzegt, hij ook het initiatief mag nemen om iets nieuws te plannen. Ben zijn moeder niet en ook z'n hond niet.
Jee dit zie ik nu pas. Je lijkt wel boos. Hij is je niks verplicht he. Veiliger voor hem als hij je gaat ghosten.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Ellerlilalinne schreef:
26-06-2020 21:51
Jee dit zie ik nu pas. Je lijkt wel boos. Hij is je niks verplicht he. Veiliger voor hem als hij je gaat ghosten.
O nee, ik ben niet boos ;) Ik ga alleen niet meer moeite doen voor een man dan hij voor mij, been there done that, zou niemand moeten doen. Dus die “felle” reactie heeft niks met hem te maken en heb ik ook niet tegen hem gezegd.
hoe kan je nou een date veplaatsen als je niet weet hoe lang je ziek bent
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven