Ik krijg geen hoogte van hem, help
vrijdag 26 juni 2020 om 21:06

vrijdag 26 juni 2020 om 21:12
Een smiley is overdreven. Maar je druk maken omdat er niet instant een nieuwe datum vastligt, met als eerste conclusie dat je géén hoogte van hem krijgt, dan weer niet.

leeg
vrijdag 26 juni 2020 om 21:18
Hahahahaha, als je het zo stelt. Misschien is het echt mijn onzekerheid en wil ik teveel bevestiging......
Al zijn de reacties hier best uiteenlopend.
Maar "kusjes" terwijl je iemand niet kent, komt op mij een beetje cheesy over ja. Je moet iemand echt eerst irl ontmoeten wil je kunnen weten of je diegene oprechte kusjes zou willen geven, vind ik.
vrijdag 26 juni 2020 om 21:28
Mwa, het moet wel een beetje van twee kanten komen. Ik vind het niet meer dan redelijk dat wanneer hij afzegt, hij ook het initiatief mag nemen om iets nieuws te plannen. Ben zijn moeder niet en ook z'n hond niet.
vrijdag 26 juni 2020 om 21:29
Wie zal het zeggen... hij was ziek naar huis gegaan van werk, zei hij.
Als je nog een date wil, zou ik denken dat je het hebt over verplaatsen ipv over cancelen. Maar misschien denkt ie daar niet over na.
I don't know.
vrijdag 26 juni 2020 om 21:31
Hmm..als je echt ziek bent, ben je misschien inderdaad even niet zo bezig met je formulering dus dat zegt niet perse zoveel. Ik zou het even afwachten, maar als hij inderdaad niet met een nieuw voorstel komt, weet je genoeg.

vrijdag 26 juni 2020 om 21:34
Ik vind dat je veel negatieve aannames doet. Hij gebruikt een verkeerd woord, hij gebruikt een verkeerde smiley, hij reageert te laat. Allemaal mini-details en jij hangt daar allemaal conclusies aan. Kan hij wel iéts goed doen?

vrijdag 26 juni 2020 om 21:44
Nou inderdaad. Zo is daten best vermoeiend. Als je dit soort gedachten hebt, dan wordt het hem gewoon niet.nerdopviva schreef: ↑26-06-2020 21:34Ik vind dat je veel negatieve aannames doet. Hij gebruikt een verkeerd woord, hij gebruikt een verkeerde smiley, hij reageert te laat. Allemaal mini-details en jij hangt daar allemaal conclusies aan. Kan hij wel iéts goed doen?
Het loopt of het loopt niet. Stop met energie verspillen aan dit soort gedachten, je weet nu eenmaal nooit in die beginfase hoeveel andere contacten er nog zijn, dat hoort er een beetje bij. Iemand hoeft jou ook niet instant zo leuk te vinden dat hij alles meteen laat vallen. Geef iets een beetje de tijd, dan merk je vanzelf of je allebei de behoefte hebt aan meer contact met elkaar.

vrijdag 26 juni 2020 om 21:51
Jee dit zie ik nu pas. Je lijkt wel boos. Hij is je niks verplicht he. Veiliger voor hem als hij je gaat ghosten.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
vrijdag 26 juni 2020 om 21:54
O nee, ik ben niet boosEllerlilalinne schreef: ↑26-06-2020 21:51Jee dit zie ik nu pas. Je lijkt wel boos. Hij is je niks verplicht he. Veiliger voor hem als hij je gaat ghosten.