Ik krijg geen hoogte van hem, help

26-06-2020 20:55 114 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
sssweet wijzigde dit bericht op 01-07-2020 21:14
0.00% gewijzigd
Marana schreef:
26-06-2020 23:49
Maar als je elkaar nog niet hebt ontmoet, en je hebt geen zin in de date, dan hoef je toch geen smoes te verzinnen? Met zo'n smoes moet je een nieuwe date plannen en weer dat gedoe aangaan. Gewoon zeggen dat je het niet ziet zitten is veel logischer dan zeggen dat je ziek bent als je geen zin hebt in de date.
Dat zou je denken maar smoesjes zijn makkelijker gemaakt denk ik dan eerlijk zeggen dat je geen zin hebt.
Helaas heb ik me daar, toen ik ook nog wel eens bijna op date ging, ook schuldig aan gemaakt.
Vond een date leuk totdat het moment echt daar was, dan wilde ik niet meer en dan gebeurde er zogenaamd ook altijd van alles : trein te laat, overwerken, hamster ziek..

Niet netjes en zou ik nu niet meer zo doen .
Billy_Mean schreef:
27-06-2020 10:34
Dat zou je denken maar smoesjes zijn makkelijker gemaakt denk ik dan eerlijk zeggen dat je geen zin hebt.
Helaas heb ik me daar, toen ik ook nog wel eens bijna op date ging, ook schuldig aan gemaakt.
Vond een date leuk totdat het moment echt daar was, dan wilde ik niet meer en dan gebeurde er zogenaamd ook altijd van alles : trein te laat, overwerken, hamster ziek..

Niet netjes en zou ik nu niet meer zo doen .

Niet netjes, maar vooral ook suf, want de volgende dag moet je weer wat verzinnen. Terwijl eerlijk zeggen dat je geen date wilt direct het contact afkapt, dan ben je er in 1x vanaf.
Ik snap je houding wel hoor To. Zou inderdaad wat je zelf ook al zei ergens vandaag vragen hoe het gaat en dan loslaten.
Marana schreef:
27-06-2020 10:36
Niet netjes, maar vooral ook suf, want de volgende dag moet je weer wat verzinnen. Terwijl eerlijk zeggen dat je geen date wilt direct het contact afkapt, dan ben je er in 1x vanaf.
Dat weet ik inmiddels ook. En inderdaad, ik maakte er alleen maar zere wonden mee.
Het vloog mij als het puntje bij paaltje kwam altijd teveel aan, dat daten.

Mocht ik ooit nog vrijgezel worden, ga ik het zo lang door de supermarkt lopen, totdat ik spontaan tegen iemand aan bots😬
Als ik jou was, zou ik gewoon een berichtje sturen. Het valt me op dat appen steeds meer een spel is geworden: ‘nu is het jouw beurt’. Ik vind dat onnodig want dat is vragen om piekeren. Sommige mannen denken oprecht niet zo na over wat ze sturen, of het overkomt alsof ze interesse hebben, etc. En er lopen ook zeker mannen rond die expres vaag afzeggen en dan ghosten. Jij kent deze man niet in het echt dus dat maakt het lastig om het ‘zeker te weten’.
Vraag gewoon hoe het gaat en stel voor nieuwe datum te prikken. Afhankelijk van zijn reactie een volgende keuze maken. Bespaar jezelf het wachten!
Ik ben een keer de dag dat we onze 2e date zouden hebben een paar uur voor de afspraak ziek geworden. ( we zouden elkaar s' avonds zien) Noro virus. Dat komt heel plots op, en dat gebeurde dus ook. Dus ik moest hem iets van 2 uur van te voren afzeggen. Bij het noro virus komt het er aan beide kanten tegelijk uit, zeg maar. Dus ja, écht ziek. Niet in staat om te daten.
Hij geloofde mij ook niet, en heeft niks meer van zich laten horen.

Niet dat ik daar rouwig om ben, ben al 15 jaar samen met mijn man. Maar het hoeft dus niet altijd maar een smoes te zijn.

Als je elkaar nog maar nét kent of in jouw geval, elkaar niet kent. hoef je niet op de knieën te liggen om iemand te overtuigen.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
VGM1980 schreef:
27-06-2020 11:09
Ik ben een keer de dag dat we onze 2e date zouden hebben een paar uur voor de afspraak ziek geworden. ( we zouden elkaar s' avonds zien) Noro virus. Dat komt heel plots op, en dat gebeurde dus ook. Dus ik moest hem iets van 2 uur van te voren afzeggen. Bij het noro virus komt het er aan beide kanten tegelijk uit, zeg maar. Dus ja, écht ziek. Niet in staat om te daten.
Hij geloofde mij ook niet, en heeft niks meer van zich laten horen.

Niet dat ik daar rouwig om ben, ben al 15 jaar samen met mijn man. Maar het hoeft dus niet altijd maar een smoes te zijn.

Als je elkaar nog maar nét kent of in jouw geval, elkaar niet kent. hoef je niet op de knieën te liggen om iemand te overtuigen.
Bedoel je dat de date en je man een en dezelfde persoon zijn?
Reacties niet gelezen maar ik vind je topic vermoeiend. Ik bedoel hoe je nu al nadenkt over deze gast en je zogenaamde grapje vind ik ook flauw. Ik ben benieuwd of er nog een afspraakje komt.
ik ben niet eens benieuwd...
echt wat boeit het nou, iemand met wie je alleen wat zinnetjes hebt gewisseld (per app ook nog) is toch niet iemand om zo erg over na te denken en een topic over te openen?
Lorem Ipsum
turquasi schreef:
27-06-2020 12:38
ik ben niet eens benieuwd...
echt wat boeit het nou, iemand met wie je alleen wat zinnetjes hebt gewisseld (per app ook nog) is toch niet iemand om zo erg over na te denken en een topic over te openen?
Ik vind het ook veel drukte over iemand die TO nog niet eens ooit ontmoet heeft en waar ze pas drie weken mee appt.
Hoe kan zo iemand belangrijk zijn? En dan ook helemaal analyseren welke smileys hij stuurt en dit ook noemen?

Voor iedereen die het niet snapte, alhoewel het mij duidelijk leek, ik was hier natuurlijk niet serieus:
Oriander schreef:
26-06-2020 21:07
Dat vind ik altijd zo koel, een kus smiley zonder hartje.
Ik ben blij met de serieuze en goed bedoelde reacties hier, ook als ze confronterend zijn. Maar ik verwonder me een beetje over de semi geïrriteerde reacties op dit forum, in dit geval op mijn topic. Prima als je dit topic totaal niet boeiend of misschien wel belachelijk vindt, ieder z’n eigen ding, maar wat doe je hier dan? Steek je tijd liever in iets dat je wel leuk of interessant vindt. Want mij help je in ieder geval niet met irritaties of sarcasme.
Afwachten of hij zelf nog appt, want als hij graag met je wil daten zal hij dat laten weten zodra hij beter is. Mannen laten vaak pas iets horen zodra ze met iets concreets kunnen komen. Tenzij hij appt om de aandacht maar dat lijkt deze niet te doen.
sssweet schreef:
27-06-2020 13:16
Ik ben blij met de serieuze en goed bedoelde reacties hier, ook als ze confronterend zijn. Maar ik verwonder me een beetje over de semi geïrriteerde reacties op dit forum, in dit geval op mijn topic. Prima als je dit topic totaal niet boeiend of misschien wel belachelijk vindt, ieder z’n eigen ding, maar wat doe je hier dan? Steek je tijd liever in iets dat je wel leuk of interessant vindt. Want mij help je in ieder geval niet met irritaties of sarcasme.
We zitten hier allemaal in hetzelfde schuitje. We hebben allemaal geen leven.
En geen date
Julus schreef:
27-06-2020 13:22
Afwachten of hij zelf nog appt, want als hij graag met je wil daten zal hij dat laten weten zodra hij beter is. Mannen laten vaak pas iets horen zodra ze met iets concreets kunnen komen. Tenzij hij appt om de aandacht maar dat lijkt deze niet te doen.
TO zou toch ook hem een berichtje kunnen sturen om te vragen hoe het met hem gaat..
sssweet schreef:
27-06-2020 13:16
Niks van aantrekken, je bent vrij om een topic te openen waarover je maar wilt.

Met betrekking tot je date: wat zou je zelf eigenlijk willen?
Billy_Mean schreef:
27-06-2020 14:08
Niks van aantrekken, je bent vrij om een topic te openen waarover je maar wilt.

Met betrekking tot je date: wat zou je zelf eigenlijk willen?
Ik wil het liefst dat hij met een nieuw plan komt (maar daarop heb ik natuurlijk geen invloed haha), want ondanks de mening van sommigen hier vind ik dat in dit geval gewoon aan hem. Als ik had afgezegd, was het aan mij. Daarvoor heb ik liever wat geduld, dan dat ik het eruit moet trekken. En aangezien mannen over het algemeen een relatief grote behoefte hebben aan ruimte, lijkt me dat ook beter. En als ik na een paar dagen niks meer heb gehoord, tja dan wellicht vragen hoe het gaat, maar dat zou dan meer een check zijn om te kijken of er nog wat in zit. En dat is niet omdat het me eigenlijk niet interesseert hoe het met hem gaat, maar já ik ben gewoon voorzichtig.
sssweet schreef:
27-06-2020 14:31
Ik wil het liefst dat hij met een nieuw plan komt (maar daarop heb ik natuurlijk geen invloed haha), want ondanks de mening van sommigen hier vind ik dat in dit geval gewoon aan hem. Als ik had afgezegd, was het aan mij. Daarvoor heb ik liever wat geduld, dan dat ik het eruit moet trekken. En aangezien mannen over het algemeen een relatief grote behoefte hebben aan ruimte, lijkt me dat ook beter. En als ik na een paar dagen niks meer heb gehoord, tja dan wellicht vragen hoe het gaat, maar dat zou dan meer een check zijn om te kijken of er nog wat in zit. En dat is niet omdat het me eigenlijk niet interesseert hoe het met hem gaat, maar já ik ben gewoon voorzichtig.

Ervan uitgaande dat hij echt ziek is, staat zijn hoofd nu even niet naar daten.
Als je het graag een kans geeft en leuk en volwassen wilt overkomen, dan zou ik hem vandaag of morgen vragen of hij zich al wat beter voelt. Ziek zijn is natuurlijk niet leuk en voor mannen al helemaal niet 😬 dus dan waardeert hij het vast als je interesse toont.
Julus schreef:
27-06-2020 13:54
En geen date
Precies. De beste stuurlui staan aan wal.
sssweet schreef:
27-06-2020 14:31
Pffff, ingewikkeld. :nut:
Heb je nog wel door dat die gast gewoon ziek in bed kan liggen en dan helemaal niet bezig is met daten?
froufrou80 schreef:
27-06-2020 15:57
Heb je nog wel door dat die gast gewoon ziek in bed kan liggen en dan helemaal niet bezig is met daten?
Of op de IC met corona.
WeidseVelden schreef:
27-06-2020 11:22
Bedoel je dat de date en je man een en dezelfde persoon zijn?

Nee, niet diezelfde man. Hij liet niks meer van zich horen. En toen ik hem een tijd later tegen kwam negeerde hij mij.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
stellar schreef:
27-06-2020 01:32
Er is nog geen persoonlijk contact geweest, ze weet nog niks van het persoon achter de berichtjes, een heel excuus in drievoud waarom iemand toch niet wil afspreken lijkt me wat overdreven.

Ging het om in drievoud excuus aanbieden dan? Is toch nergens gezegd of trek jij het graag gelijk in het overdrevene?
wij slapen nooit.
In het algemeen is mijn mening, laat het gewoon netjes weten als je toch van een date afziet, ongeacht of je elkaar nog niet hebt gezien. Getuigt van fatsoen vind ik. En daar ontbreekt het maar al te vaak aan in de huidige tijd van daten. Zakelijke afspraken laat je toch ook weten als het toch niet door kan gaan.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven