UD november 2020

04-03-2020 21:11 631 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er ook uitgerekend in november 2020 en vindt het gezellig om mee te schrijven?

NicknameLeeftijdKindjeUitgerekend opJ/MBijzonderheden/aankomende echo's
Tealey311e 2 novemberMeisje
Chamaedorea281e3 novemberJongen zwanger na KID
Nokie331e3 novemberMeisje
Sha1988??7 novemberJongen 09-06 20weken echo
Babygroot281e 7 novemberMeisje
Rieta123332e7 novemberJongen
LenteGroen281e9 novemberJongen
Eendje-01281e12 novemberMeisje
Seaofdreams???Meisje
Poosje81383e 18 novemberMeisje
Salvabo271e18 novemberJongenzwanger na ICSI
Heytan32 en 332e22 november?? 11-06 volgende echo
Alanna311e23 november??zwanger na eiceldonatie
Karzou?2e25 novemberMeisje
Tisookwat352e 26 november??cryo van icsi

Helaas niet meer zwanger of al een tijd niets meer geschreven:
Vicky, Sneeuwwitje, Bloemmetje2, andijviestamppot, Gember1
anoniem_396232 wijzigde dit bericht op 24-10-2020 20:02
69.80% gewijzigd
Oh Gember wat een ontzettend verdrietig bericht. Zeker omdat het zo uit het niets komt na goede echo's en idd ook een goede NIPT. De keuze die je moet maken is vreselijk, maar ik vind het ontzettend dapper dat je dit kunt doen voor je kindje.

Ik wens je heel veel sterkte de komende periode. En als je ooit nog even je hart wil luchten, dan ben je hier altijd welkom!
Wat ontzettend verdrietig om te horen Gember. Heel veel sterkte aan jullie allebei :hug:
Aaach shit nee gember! Wat ontzettend verdrietig en heftig dit zeg! Heel erg veel sterkte voor jullie gewenst de komende tijd!
Nee wat erg Gember, wat ontzettend verdrietig en moeilijk voor jullie. Heel veel sterkte de komende tijd!
Wat verschrikkelijk Gember!

Mag ik vragen wat er uit de echo is gebleken? Ik snap het uiteraard als je dit liever niet deelt hoor!
Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar een bekende youtuber stond een paar maanden geleden voor dezelfde keuze. Zij heeft onlangs een video hierover online gezet waarin ze vertelt hoe dat was: https://www.youtube.com/watch?v=ks95ib4ONjM&t=140s

Heel veel sterkte voor jou en je partner :hug: :hug:
Jeetje Gember, wat een ontzettend moeilijk nieuws. :hug:
Heel veel sterkte, en denk vooral aan jullie zelf de komende tijd.
Ik heb je ook een privébericht gestuurd.
Dankjewel voor jullie berichtjes. Ik wil jullie niet laten schrikken maar om helemaal niet meer te reageren voelde ook gek.

De precieze aandoening laat ik liever in het midden, het is te complex om in woorden te omvatten en wil niet anderen die wellicht Googlen op deze aandoening beïnvloeden in hun persoonlijke keuze.

Nokie ik heb geen berichtje gehad (of moet ik dat ergens aanvinken ofzo?)
Gember, als het goed is heb je nu wel een privébericht.
(na 4 pogingen)
Ah Gember, wat vreselijk voor je.
Heel veel sterkte voor jullie :heart:
Gember veel sterkte ❤️
Dankjewel allemaal!

Hij is er, en het is zo een mooi perfect minimensje. Heel klein maar wel helemaal af, nageltjes, wenkbrauwtjes, schattige lipjes, alles erop en eraan. Zijn afwijking is ook duidelijk zichtbaar.

De bevalling was heftig, je lichaam wil gewoon nog helemaal niet. Uiteindelijk een ruggenprik, het ging met mij ook helemaal niet goed meer namelijk qua bloeddruk en hoge koorts.

Emotioneel gaat het alle kanten op met echt hele diepe dalen waarin ik denk dat het nooit meer goed komt. We hebben hem mee naar huis genomen en krijgen ontzettend veel steun van lieve familie en vrienden. Dat maakt het dragelijk, maar het blijft zo ontzettend moeilijk. Hij is zo mooi en we kunnen gelukkig heel veel naar hem kijken. :heart:
Lieve Gember,

Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie zoon!

Ten tweede wil ik jou en je partner ook ontzettend veel sterkte toewensen :hug:
De komende periode lijkt me echt onmenselijk moeilijk... Ik hoop dat jullie een mooi afscheid mogen hebben.

Xx
Gember, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje. Wat kan je het mooi opschrijven!

Veel sterkte voor jullie de komende tijd, aarzel niet om om hulp te vragen, dit is niet niks!
Lieve Gember,
Ik weet niet zo goed wat te schrijven op dit moment.
Ook van mij gefeliciteerd met jullie zoon.
En enorm veel sterkte gewenst, ik hoop dat jullie veel steun aan elkaar en iedereen om jullie heen hebben de komende tijd.
Geef het ook de tijd, doe alles in je eigen tempo.
Ik schrijf hier al een poosje niet meer mee maar Gember ik wil je even veel sterkte wensen. :hug:
Gember, gefeliciteerd en vooral ook veel sterkte. Dikke knuffel voor jullie.
Ah Gember,

gefeliciteerd met je mooie zoon.
Tegelijk enorm veel sterkte!
Hopelijk kunnen jullie blijvend steun vinden bij elkaar en bij de familie.
Aarzel zeker niet om hulp in te roepen als je daar nood aan hebt.
Hopelijk kunnen jullie ook mooi afscheid nemen
Hele dikke knuffel x
Lieve gember, heel veel sterkte :redrose:
Heel veel sterkte Gember! :redrose:
Hoe gaat het met iedereen?
Dank jullie wel allemaal.
We hebben gelukkig ontzettend veel steun aan elkaar en lieve vrienden en familie.
Onze band is nog veel hechter geworden :heart:
Het gemis zal altijd blijven maar ook trots overheerst echt.

Allemaal een ontzettend fijne zwangerschap gewenst, met alle geluk en mooie baby's in november!
Heel veel sterkte gember :rose:
(Ps wil iemand mij uit de tabel halen? Lukte me toen al niet om erin te komen 😉)
Gember, ik heb je uit de tabel gehaald, wel eronder vernoemd. Mocht je dat liever ook niet willen dan haal ik dat ook voor je weg.
Gember1 schreef:
14-07-2020 12:30
Dank jullie wel allemaal.
We hebben gelukkig ontzettend veel steun aan elkaar en lieve vrienden en familie.
Onze band is nog veel hechter geworden :heart:
Het gemis zal altijd blijven maar ook trots overheerst echt.

Allemaal een ontzettend fijne zwangerschap gewenst, met alle geluk en mooie baby's in november!
Nogmaals heel veel sterkte voor jullie allemaal Gember, en wat een mooie woorden, respect voor je kracht!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven