UD november 2020
woensdag 4 maart 2020 om 21:11
Wie is er ook uitgerekend in november 2020 en vindt het gezellig om mee te schrijven?
Helaas niet meer zwanger of al een tijd niets meer geschreven:
Vicky, Sneeuwwitje, Bloemmetje2, andijviestamppot, Gember1
Nickname | Leeftijd | Kindje | Uitgerekend op | J/M | Bijzonderheden/aankomende echo's |
Tealey | 31 | 1e | 2 november | Meisje | |
Chamaedorea | 28 | 1e | 3 november | Jongen | zwanger na KID |
Nokie | 33 | 1e | 3 november | Meisje | |
Sha1988 | ? | ? | 7 november | Jongen | 09-06 20weken echo |
Babygroot | 28 | 1e | 7 november | Meisje | |
Rieta123 | 33 | 2e | 7 november | Jongen | |
LenteGroen | 28 | 1e | 9 november | Jongen | |
Eendje-01 | 28 | 1e | 12 november | Meisje | |
Seaofdreams | ? | ? | ? | Meisje | |
Poosje81 | 38 | 3e | 18 november | Meisje | |
Salvabo | 27 | 1e | 18 november | Jongen | zwanger na ICSI |
Heytan | 32 en 33 | 2e | 22 november | ?? | 11-06 volgende echo |
Alanna | 31 | 1e | 23 november | ?? | zwanger na eiceldonatie |
Karzou | ? | 2e | 25 november | Meisje | |
Tisookwat | 35 | 2e | 26 november | ?? | cryo van icsi |
Helaas niet meer zwanger of al een tijd niets meer geschreven:
Vicky, Sneeuwwitje, Bloemmetje2, andijviestamppot, Gember1
anoniem_396232 wijzigde dit bericht op 24-10-2020 20:02
69.80% gewijzigd
woensdag 1 juli 2020 om 10:49
Oh Gember wat een ontzettend verdrietig bericht. Zeker omdat het zo uit het niets komt na goede echo's en idd ook een goede NIPT. De keuze die je moet maken is vreselijk, maar ik vind het ontzettend dapper dat je dit kunt doen voor je kindje.
Ik wens je heel veel sterkte de komende periode. En als je ooit nog even je hart wil luchten, dan ben je hier altijd welkom!
Ik wens je heel veel sterkte de komende periode. En als je ooit nog even je hart wil luchten, dan ben je hier altijd welkom!
woensdag 1 juli 2020 om 16:37
Wat verschrikkelijk Gember!
Mag ik vragen wat er uit de echo is gebleken? Ik snap het uiteraard als je dit liever niet deelt hoor!
Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar een bekende youtuber stond een paar maanden geleden voor dezelfde keuze. Zij heeft onlangs een video hierover online gezet waarin ze vertelt hoe dat was: https://www.youtube.com/watch?v=ks95ib4ONjM&t=140s
Heel veel sterkte voor jou en je partner
Mag ik vragen wat er uit de echo is gebleken? Ik snap het uiteraard als je dit liever niet deelt hoor!
Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar een bekende youtuber stond een paar maanden geleden voor dezelfde keuze. Zij heeft onlangs een video hierover online gezet waarin ze vertelt hoe dat was: https://www.youtube.com/watch?v=ks95ib4ONjM&t=140s
Heel veel sterkte voor jou en je partner

woensdag 1 juli 2020 om 20:31
Dankjewel voor jullie berichtjes. Ik wil jullie niet laten schrikken maar om helemaal niet meer te reageren voelde ook gek.
De precieze aandoening laat ik liever in het midden, het is te complex om in woorden te omvatten en wil niet anderen die wellicht Googlen op deze aandoening beïnvloeden in hun persoonlijke keuze.
Nokie ik heb geen berichtje gehad (of moet ik dat ergens aanvinken ofzo?)
De precieze aandoening laat ik liever in het midden, het is te complex om in woorden te omvatten en wil niet anderen die wellicht Googlen op deze aandoening beïnvloeden in hun persoonlijke keuze.
Nokie ik heb geen berichtje gehad (of moet ik dat ergens aanvinken ofzo?)
woensdag 8 juli 2020 om 09:56
Dankjewel allemaal!
Hij is er, en het is zo een mooi perfect minimensje. Heel klein maar wel helemaal af, nageltjes, wenkbrauwtjes, schattige lipjes, alles erop en eraan. Zijn afwijking is ook duidelijk zichtbaar.
De bevalling was heftig, je lichaam wil gewoon nog helemaal niet. Uiteindelijk een ruggenprik, het ging met mij ook helemaal niet goed meer namelijk qua bloeddruk en hoge koorts.
Emotioneel gaat het alle kanten op met echt hele diepe dalen waarin ik denk dat het nooit meer goed komt. We hebben hem mee naar huis genomen en krijgen ontzettend veel steun van lieve familie en vrienden. Dat maakt het dragelijk, maar het blijft zo ontzettend moeilijk. Hij is zo mooi en we kunnen gelukkig heel veel naar hem kijken.
Hij is er, en het is zo een mooi perfect minimensje. Heel klein maar wel helemaal af, nageltjes, wenkbrauwtjes, schattige lipjes, alles erop en eraan. Zijn afwijking is ook duidelijk zichtbaar.
De bevalling was heftig, je lichaam wil gewoon nog helemaal niet. Uiteindelijk een ruggenprik, het ging met mij ook helemaal niet goed meer namelijk qua bloeddruk en hoge koorts.
Emotioneel gaat het alle kanten op met echt hele diepe dalen waarin ik denk dat het nooit meer goed komt. We hebben hem mee naar huis genomen en krijgen ontzettend veel steun van lieve familie en vrienden. Dat maakt het dragelijk, maar het blijft zo ontzettend moeilijk. Hij is zo mooi en we kunnen gelukkig heel veel naar hem kijken.

woensdag 8 juli 2020 om 12:16
woensdag 8 juli 2020 om 19:39

vrijdag 10 juli 2020 om 14:37
dinsdag 14 juli 2020 om 12:30
Dank jullie wel allemaal.
We hebben gelukkig ontzettend veel steun aan elkaar en lieve vrienden en familie.
Onze band is nog veel hechter geworden
Het gemis zal altijd blijven maar ook trots overheerst echt.
Allemaal een ontzettend fijne zwangerschap gewenst, met alle geluk en mooie baby's in november!
We hebben gelukkig ontzettend veel steun aan elkaar en lieve vrienden en familie.
Onze band is nog veel hechter geworden

Allemaal een ontzettend fijne zwangerschap gewenst, met alle geluk en mooie baby's in november!
donderdag 16 juli 2020 om 17:47
Nogmaals heel veel sterkte voor jullie allemaal Gember, en wat een mooie woorden, respect voor je kracht!Gember1 schreef: ↑14-07-2020 12:30Dank jullie wel allemaal.
Onze band is nog veel hechter geworden![]()