Radiostilte [Geen OP]

14-07-2020 14:36 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-07-2020 15:23
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
0.00% gewijzigd
Waarom open je binnen een paar minuten twee verschillende topics over hetzelfde dan?
Laat gaan, laat gaan.
Het is je ex...
dianaf wijzigde dit bericht op 14-07-2020 14:48
0.00% gewijzigd
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
ja hup weg met die tranen en trakteer jezelf op een groot stuk chocolade. Ex is ex ik trek toch ook niet mijn vieze onderbroek weer aan als ik net onder de douche vandaan kom?!?
Let it go.. Even flink uithuilen, met vriendinnen afspreken, chocola eten, wijn drinken en jankfilms kijken.

Waarom zou je iemand terug willen die jou niet wil? Heb je geen eigenwaarde?
Och... liefdesverdriet... je kunt niets doen om hem weer terug te laten komen. Heeeel misschien krijgt hij spijt, maar waarschijnlijk niet. Sterkte met loslaten.
Liefdesverdriet is klote, maar je stelt je nu wel heel afhankelijk op. Hij heeft het uitgemaakt. Waarschijnlijk had hij daar zijn goede redenen voor. Even verdrietig zijn en weer doorgaan, maar nooit op iemand zitten wachten die jou niet meer wil

Overigens, als jij je bezig gaat houden met dit soort spelletjes en hoop houden, dan duurt het liefdesverdriet alleen maar langer
Waarom respecteer je zijn wens niet dat het uit is ?
Waarom open je hier meerdere topics over?
Nee heb je, ja kun je krijgen.
het beste advies is dat je er geen fuck om moet geven wat hij denkt. zegt en doet..

Helaas is dat vaak niet de realiteit en blijven we lang hangen in liefdesverdriet erg herkenbaar maar zo zonde van je leven...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven