Wie kampeert er nu in Nederland?
donderdag 16 juli 2020 om 09:31
donderdag 16 juli 2020 om 09:34
donderdag 16 juli 2020 om 09:40
Ik heb toen ik veertien was een keer een compleet verregende vakantie gehad in Friesland, waar familie van ons een seizoensplaats had. Mijn ouders kijken daar echt op terug als een verpeste vakantie door het slechte weer, ik heb er heel goede herinneringen aan, ik vond het heel knus.
Sowieso wordt het weer volgens mij wel iets beter volgende week. Of het leuk wordt ligt er denk ik een beetje aan hoe je gaat kamperen (klein tentje, grote tent, caravan) en wat er daar allemaal te doen is.
Sowieso wordt het weer volgens mij wel iets beter volgende week. Of het leuk wordt ligt er denk ik een beetje aan hoe je gaat kamperen (klein tentje, grote tent, caravan) en wat er daar allemaal te doen is.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.

donderdag 16 juli 2020 om 09:59
donderdag 16 juli 2020 om 10:02
Ga je in een caravan of stacaravan? Dan zou je het er best op kunnen gokken, dat is nog wel te doen als je verregent en omkeren kan altijd nog.
In een tent is het wel echt drama, want alles wordt koud en nat en blubberig, echt huilen.
Ik zou als ik jou was dan nog even een paar daagjes afwachten en duimen dat er volgende week droogte voorspeld wordt
In een tent is het wel echt drama, want alles wordt koud en nat en blubberig, echt huilen.

ugli wijzigde dit bericht op 16-07-2020 11:03
0.85% gewijzigd
donderdag 16 juli 2020 om 10:06
Dank voor de reacties!
Ik en dochter zijn echte warm weer kampeerders, man en zoon vinden alles best.
Wij gaan met een grote tent en ben bang dat we veel binnen moeten gaan zitten, heb al een kacheltje gekocht en man keek met opgetrokken wenkbrauwen toe.
Normaal slapen we alleen maar in de tent omdat we dan echt buitenleven In zuid Frankrijk oid.
We maken het er het beste van maar stiekem zou ik het liefst doorrijden naar het zuiden!
Wij gaan met een grote tent en ben bang dat we veel binnen moeten gaan zitten, heb al een kacheltje gekocht en man keek met opgetrokken wenkbrauwen toe.
Normaal slapen we alleen maar in de tent omdat we dan echt buitenleven In zuid Frankrijk oid.
We maken het er het beste van maar stiekem zou ik het liefst doorrijden naar het zuiden!
Het weer volgende week wordt al weer stukken beter.
In een stacaravan of huisje heb je sowieso weinig last van het weer.
In eigen caravan of tent iets meer. Alles wordt nat. Maar aan de andere kant, op een camping is iedereen weer buiten zodra het droog is. Mijn vakanties in NL zijn nooit verpest door het weer. Je bent op een andere locatie in een ander ritme en dat vind ik zelf altijd al heerlijk.
In een stacaravan of huisje heb je sowieso weinig last van het weer.
In eigen caravan of tent iets meer. Alles wordt nat. Maar aan de andere kant, op een camping is iedereen weer buiten zodra het droog is. Mijn vakanties in NL zijn nooit verpest door het weer. Je bent op een andere locatie in een ander ritme en dat vind ik zelf altijd al heerlijk.
donderdag 16 juli 2020 om 10:08
donderdag 16 juli 2020 om 10:12
Nou, dan neem ik toch maar de bikini meegroenebroek schreef: ↑16-07-2020 10:08En het hangt er ook wel een beetje vanaf waar je gaat kamperen. In zeeland waait veel regen over. In zuid limburg tussen de heuvels heb je ook minder last van regen. In zuid limburg is het ook vaak een paar graden warmer dan de rest van NL.

Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
donderdag 16 juli 2020 om 10:14
Ook met 20 graden is in het zonnetje zitten lekker. Ik neem trouwens altijd van die pashminasjaals en wollen sokken mee voor in de avonden;) of ik trek gewoon mijn slaapzak over me heen.Jiska1978 schreef: ↑16-07-2020 10:06Dank voor de reacties!
Ook in Nederland zit je alleen binnen/overdekt als het regent.

donderdag 16 juli 2020 om 10:24
Wij stonden vorige week, in de regen, op de camping. Zodra het weer droog is zit je weer buiten en dan is het prima. Wij hadden ook een kachel mee en dat was wel heel fijn! 's avonds voor het slapen die lekker aan, deken ervoor hangen en alles lekker laten opwarmen. In de tent is het namelijk vervelend dat alles zo klam wordt en dan is met een kacheltje echt veel beter te doen.

donderdag 16 juli 2020 om 10:26
Fijn dat het zo geslaagd was, maar dit is precies het stuk wat ik niet leuk vind aan kamperen. Ik wil mijn deken niet eerst op hoeven warmen tegen klamheid, of andere dingen moeten doen om het draaglijk te maken.mimmi83 schreef: ↑16-07-2020 10:24Wij stonden vorige week, in de regen, op de camping. Zodra het weer droog is zit je weer buiten en dan is het prima. Wij hadden ook een kachel mee en dat was wel heel fijn! 's avonds voor het slapen die lekker aan, deken ervoor hangen en alles lekker laten opwarmen. In de tent is het namelijk vervelend dat alles zo klam wordt en dan is met een kacheltje echt veel beter te doen.
donderdag 16 juli 2020 om 10:59
donderdag 16 juli 2020 om 11:01