Wel of niet "in-to-me"
donderdag 16 juli 2020 om 20:51
Hoi allemaal,
Altijd als ik topics lees over vragen of een man wel of niet geïnteresseerd is denk ik, joh wat maakt het uit, je komt er vanzelf achter maak je niet druk.
En nu zit ik zelf met zo'n vraag.
Het betreft een collega, hij begeleid mij bij een bepaald project. We hebben iedere 2 weken een uur telefonisch overleg geplan. Gaandeweg gingen de gesprekken van puur zakelijk naar vragen over elkaars weekend, grapjes over en weer, leuke anekdotes... tussendoor vraagt hij vaak wat ik de vorige avond heb gedaan, etc etc etc.
2 weken geleden weer een leuk gesprek gehad. Tussendoor ineens niks gehoord. Als ik hem zakelijk wat vroeg heel kort antwoord, vroeg ik hem privé iets ook een heel kort antwoord.
Vandaag weer een belafspraak staan. Ik verwachtte een heel kort zakelijk gesprek, maar nee was echt heel leuk en gezellig, echt ook veel gelachen. Hij vroeg me quasi voor de grap om de volgende keer het gesprek te voeren bij een kop koffie. Ik stelde voor om onze gesprekken tijdens de vakantieperiode te cancelen, waarop hij aangaf dan in ieder geval de laatste werkdag nog even te willen bellen. Uiteindelijk gaf ik aan het gesprek af te ronden omdat we ipv 1 al 1,5 uur aan het kletsen waren. Waarop hij verschrikt reageerde met: nu al??!!
En nu... voel ik me enigszins verward.
Wat denken jullie? Is dit gewoon collega-collega en heel normaal of niet?
Altijd als ik topics lees over vragen of een man wel of niet geïnteresseerd is denk ik, joh wat maakt het uit, je komt er vanzelf achter maak je niet druk.
En nu zit ik zelf met zo'n vraag.
Het betreft een collega, hij begeleid mij bij een bepaald project. We hebben iedere 2 weken een uur telefonisch overleg geplan. Gaandeweg gingen de gesprekken van puur zakelijk naar vragen over elkaars weekend, grapjes over en weer, leuke anekdotes... tussendoor vraagt hij vaak wat ik de vorige avond heb gedaan, etc etc etc.
2 weken geleden weer een leuk gesprek gehad. Tussendoor ineens niks gehoord. Als ik hem zakelijk wat vroeg heel kort antwoord, vroeg ik hem privé iets ook een heel kort antwoord.
Vandaag weer een belafspraak staan. Ik verwachtte een heel kort zakelijk gesprek, maar nee was echt heel leuk en gezellig, echt ook veel gelachen. Hij vroeg me quasi voor de grap om de volgende keer het gesprek te voeren bij een kop koffie. Ik stelde voor om onze gesprekken tijdens de vakantieperiode te cancelen, waarop hij aangaf dan in ieder geval de laatste werkdag nog even te willen bellen. Uiteindelijk gaf ik aan het gesprek af te ronden omdat we ipv 1 al 1,5 uur aan het kletsen waren. Waarop hij verschrikt reageerde met: nu al??!!
En nu... voel ik me enigszins verward.
Wat denken jullie? Is dit gewoon collega-collega en heel normaal of niet?

donderdag 16 juli 2020 om 22:42
Tuurlijk wel. Wat kan jou het nou schelen of hij je wil? Breek jij graag harten ofzo?

donderdag 16 juli 2020 om 22:53
Prostituees misschien!Mevrouwdewit schreef: ↑16-07-2020 22:52Overleg met een kop koffie is zo gek nog niet hoor..dat doen zoveel mensen op het werk.
vrijdag 17 juli 2020 om 00:31
vrijdag 17 juli 2020 om 00:33

vrijdag 17 juli 2020 om 02:31
grappig nu je hebt verteld hoe jij er in staat en niks van hem wil, lees ik je OP heel anders.
Vaak klopt intuïtie wel denk ik en voel je dat hij je leuk vindt of met je flirt. Het kan ook een leuke klik zijn die je voelt, zonder bijbedoelingen.
Daar ben je zelf bij, hou het vriendschappelijk als het kan en zakelijk als het moet.
Vaak klopt intuïtie wel denk ik en voel je dat hij je leuk vindt of met je flirt. Het kan ook een leuke klik zijn die je voelt, zonder bijbedoelingen.
Daar ben je zelf bij, hou het vriendschappelijk als het kan en zakelijk als het moet.
vrijdag 17 juli 2020 om 06:11
Dankjewel, wat mij betreft is het vriendschappelijk en gewoon erg gezellig en hoop dat dat zo blijft. Anders zal ik inderdaad moeten schakelen naar zakelijk wat ik jammer zou vinden.SanneH01 schreef: ↑17-07-2020 02:31grappig nu je hebt verteld hoe jij er in staat en niks van hem wil, lees ik je OP heel anders.

vrijdag 17 juli 2020 om 07:04
vrijdag 17 juli 2020 om 11:14
Dit. Ik zou er niet teveel van denken.troelieboelie schreef: ↑16-07-2020 22:01Ik heb dit soort gesprekken ook met iemand die ik begeleid, soms kort en zakelijk en soms worden ook persoonlijke zaken besproken. We lijken op elkaar en er is een klik. Niet romantisch maar omdat we op elkaar lijken en in dezelfde levensfase zitten. Soms vormen vriendschappen ook in werk zonder bijbedoelingen.

vrijdag 17 juli 2020 om 11:57
En als hij een vrouwelijke alleenstaande collega was geweest die 100% heteroseksueel was, had je dan ook rare gedachten gehad bij dezelfde gesprekken?
Misschien is hij wel gewoon een mens en vindt hij het prettig om gezellige contacten te hebben met mensen om hem heen - en heeft hij met de een wat meer een klik dan met de ander.
Misschien is hij wel gewoon een mens en vindt hij het prettig om gezellige contacten te hebben met mensen om hem heen - en heeft hij met de een wat meer een klik dan met de ander.
vrijdag 17 juli 2020 om 12:10
Volgens mij vind je het wel leuk, de aandacht. Mag hoor, maar waarom wil je daar dan hier bevestiging van?
Je verwijst naar andere topics waarin vrouwen graag weten of ze in de smaak vallen bij een man omdat ze dat veelal erg graag zouden willen en nu zit jij zelf met zo'n vraag, zogezegd omdat je het niet graag zou willen...
Het is gewoon vleiend, toch, maar hier een topic over openen en doen alsof liever niet hebt dat hij je leuk vindt, vind ik wel wat aandachtszoekend...
Om je te quoten: wat maakt het uit? maak je niet druk...
Je verwijst naar andere topics waarin vrouwen graag weten of ze in de smaak vallen bij een man omdat ze dat veelal erg graag zouden willen en nu zit jij zelf met zo'n vraag, zogezegd omdat je het niet graag zou willen...
Het is gewoon vleiend, toch, maar hier een topic over openen en doen alsof liever niet hebt dat hij je leuk vindt, vind ik wel wat aandachtszoekend...
Om je te quoten: wat maakt het uit? maak je niet druk...

vrijdag 17 juli 2020 om 18:43
Ow en TO blijkbaar ook?creativeguy schreef: ↑17-07-2020 18:39Ik vrees toch dat TO een beetje aandachtsgeil is. Ze heeft een vriend, maar zit erg op zijn aandacht te azen....