hoe goed kan een ipad tegen de hitte

18-07-2020 18:29 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik vroeg me af of jullie ervaring hebben met een ipad en de hitte. Ik ga volgende week 2 weken op vakantie naar Zuid-Frankrijk met de caravan. Het is hier meestal 2 weken lang rond de 30 graden met veel zon. Overdag ben ik vaak op het strand te vinden en was het mijn plan om de ipad dan in de caravan te laten (die overigens wel in de zon staat). Het liefst wil ik de ipad wel meenemen om dan 's avonds of 's ochtends wat erop te kunnen doen als ik even niks te doen heb.

Toch twijfel ik aangezien ik op internet gezocht heb en wel begrijp dat een te hoge temperatuur ervoor kan zorgen dat de batterij van de ipad verslechtert.

Denken jullie dat het kan om hem mee te nemen? Of kan ik het risico beter niet nemen en is het beter om hem thuis te laten?
Leg hem in een koelbox.
Tip: Laat je ipad NOOIT in de caravan achter. Als hij wordt gestolen kun je fluiten naar je geld. In een caravan is niets verzekerd. In je auto wel, mits er dan braakschade is.
Verder kan een ipad prima tegen hitte. Als hij te warm wordt gaat hij uit.
Ik denk dat er in elke tent en caravan minimaal 1 iPad ligt.
LīlyRose schreef:
18-07-2020 18:33
Ik denk dat er in elke tent en caravan minimaal 1 iPad ligt.
Klopt, en dat weten dievenbendes dus ook. Kleine moeite om je waardevolle spullen in de kofferbak te bewaren als je weg gaat.

En ja, mijn caravan is ooit leeggeroofd op een camping (met bewaking) in Zuid Frankrijk. Dus ik heb mijn lesje wel geleerd.
Maar ja, die dieven denken nog steeds dat hij in de caravan ligt, en die breken ze dan open. Vinden ze niks gaan ze verder met de auto.
ik geef mn bek ook maar een douw
Bedankt voor de reacties! Ik ben er nu inderdaad wel van overtuigd dat ik hem dan niet in de caravan ga leggen. Waarschijnlijk leg ik hem dan in de auto maar daar wordt het natuurlijk ook heel warm dus vandaar nog steeds de twijfel.
appelflap1234 schreef:
18-07-2020 18:46
Bedankt voor de reacties! Ik ben er nu inderdaad wel van overtuigd dat ik hem dan niet in de caravan ga leggen. Waarschijnlijk leg ik hem dan in de auto maar daar wordt het natuurlijk ook heel warm dus vandaar nog steeds de twijfel.
Maak een kluisje in je auto waar je dergelijke dingen in kan doen.
Madeliefjees schreef:
18-07-2020 18:45
Maar ja, die dieven denken nog steeds dat hij in de caravan ligt, en die breken ze dan open. Vinden ze niks gaan ze verder met de auto.
Uh nee, want een auto openbreken is een stuk meer werk en valt veel meer op dan snel inbreken in een tent of caravan. Die moeite gaan ze niet nemen hoor. Die lui werken vliegensvlug. En bovendien, als ze inbreken in je auto dan kun je je ipad wél vergoed krijgen door de verzekering. Maar doe vooral wat je niet laten kan. ;-D
appelflap1234 schreef:
18-07-2020 18:46
Doe ik ook altijd, en die hitte is nooit een probleem geweest. 😊
En waarom zegt de verzekering altijd: laat nooit waardevolle spullen achter in je auto!
ik geef mn bek ook maar een douw
iPads leveren toch niet zoveel op tegenwoordig?
In de auto is dit ook niet maar zo gegarandeerd verzekerd!!!
Ik had onze ipad in Zuid Frankrijk bij 37-40 graden gewoon in de tent liggen.

Nooit over nagedacht eigenlijk, of dat een probleem zou kunnen zijn.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
gewoon even proberen in de magnetron.
Van apple weet ik dat een iphone het aangeeft als het te heet is (tijdens een vakantie in een heel warm land werd dat aangegeven op de iphone). Hoe dat met een ipad is, geen idee. Maar kan het kwaad als je de ipad uitlaat? Andefs even met apple bellen voor de zskerheid. Nu krijg je alleen meningen en zij weten beter waar hun producten al dan niet tegen kunnen.
Je kunt de ipad ook uitschakelen als je weggaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven