Vervelend gevoel.. Terecht?
zaterdag 18 juli 2020 om 21:25
Hoe zouden jullie het vinden als jullie prille relatie (paar maanden) nog wekelijks 'vriendschappelijk' appt met een scharrel van een half jaar terug en ze werkelijk alle posts van elkaar nog liken? Ps: 2 keer met elkaar naar bed geweest maar vriend vond het seksueel niet goed genoeg klikken, zo zegt hij.
Binnenkort gaan ze elkaar weer treffen bij een openingsborrel van een netwerk waar ze elkaar van kennen.
Binnenkort gaan ze elkaar weer treffen bij een openingsborrel van een netwerk waar ze elkaar van kennen.

zaterdag 18 juli 2020 om 21:28
Niet tof. Ik vind het vreemd dat er nog zoveel contact en interesse is. Het is zogenaamd 'vriendschappelijk' maar ze hebben elkaar in totaal maar 3 keer gezien, waarvan 2 keer seks. Het is dus niet zo dat ze al jaren bevriend waren.
zaterdag 18 juli 2020 om 21:29
Zou ik ook niet tof vinden hoor. Dit zijn geen 'beste vrienden'. Dit zijn scharrels die elkaar 3 keer gezien hebben, waarom moet je elkaar dan nu zo vaak spreken?Radertje85 schreef: ↑18-07-2020 21:28Niet tof. Ik vind het vreemd dat er nog zoveel contact en interesse is. Het is zogenaamd 'vriendschappelijk' maar ze hebben elkaar in totaal maar 3 keer gezien, waarvan 2 keer seks. Het is dus niet zo dat ze al jaren bevriend waren.
zaterdag 18 juli 2020 om 21:30
Ze weet van mij, maar reageerde heel stom op zijn mededeling dat wij iets hadden ('dit moet je zeker van haar vertellen hahaha, je zit nu al onder de plak. Ik ben zo blij dat ik geen relatie heb, ik wil er echt nooit 1')forumfossiel schreef: ↑18-07-2020 21:28Als je er niet stiekem over doet, en het wekelijks is en niet meerdere keren per dag, zou ik me er niet al te druk om maken, tenminste als scharrel op de hoogte is van jouw bestaan. Als zij niet mag weten dat ie verkering heeft, zou ik dat onacceptabel vinden.

zaterdag 18 juli 2020 om 21:33
En hoe reageerde je vriend op die reactie. Ik zou zwelg namelijk niet vriendschappelijk contact houden met iemand die lullige opmerkingen maakt over mijn vriend( in) of het feit dat ik een relatie heb.
Zo’n kindererachtig commentaar zou mij de vriendschap doen heroverwegen. Maar misschien is jouw vriend conflictmijdend en hoopt ie dat ze vanzelf ophoudt met appen als ze zelf ooit verliefd wordt.
Zo’n kindererachtig commentaar zou mij de vriendschap doen heroverwegen. Maar misschien is jouw vriend conflictmijdend en hoopt ie dat ze vanzelf ophoudt met appen als ze zelf ooit verliefd wordt.
zaterdag 18 juli 2020 om 21:35
Dat is inderdaad een heel stomme reactie, waarmee ze met name zichzelf heel erg voor l*l zet. Ben ook wel heel benieuwd wat hij daarvan vond en hoe hij reageerde.Radertje85 schreef: ↑18-07-2020 21:30Ze weet van mij, maar reageerde heel stom op zijn mededeling dat wij iets hadden ('dit moet je zeker van haar vertellen hahaha, je zit nu al onder de plak. Ik ben zo blij dat ik geen relatie heb, ik wil er echt nooit 1')
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
zaterdag 18 juli 2020 om 21:37
Hij reageerde vrij neutraal. Van 'ik vind het leuk en iets om te vieren'. Ging daarna over op ander onderwerp. Daarna gewoon net zoveel contact als altijd gehouden. Ze sturen elkaar ook foto's van elkaar. Gewone, dat wel. Maar foto van bv op terras zitten, terugkomen van fietsen etc.
Ze noemen elkaar soms 'mnr. X (achternaam vriend) en hij haar' mvr. Of dame achternaam'
Ze noemen elkaar soms 'mnr. X (achternaam vriend) en hij haar' mvr. Of dame achternaam'
anoniem_288781 wijzigde dit bericht op 18-07-2020 21:39
13.59% gewijzigd
zaterdag 18 juli 2020 om 21:41
Ja. 2 weken geleden ofzo mocht ik de gesprekken lezen. Deze gingen echter terug tot 2/3 maand geleden. Daarvoor was het gesprek verwijderd. Net in de periode dat wij serieuzer werden. Toen ik vroeg waarom hij de chats verwijderd had zei hij 'pfff, weet ik niet, vast omdat ik er weer eens klaar mee was ofzo'
zaterdag 18 juli 2020 om 21:42
zaterdag 18 juli 2020 om 21:47
Dat is dan wel weer een goed teken. Hij maakt er geen enorm conflict van, maar hij gaat wel tegen haar in. Het was een slecht teken geweest als hij iets had gestuurd in de trant van 'ja joh, je weet hoe dat gaatRadertje85 schreef: ↑18-07-2020 21:37Hij reageerde vrij neutraal. Van 'ik vind het leuk en iets om te vieren'. Ging daarna over op ander onderwerp.

Don't waste your time on jealousy,
zaterdag 18 juli 2020 om 21:47
Dat is een jaloers grietje.Radertje85 schreef: ↑18-07-2020 21:30Ze weet van mij, maar reageerde heel stom op zijn mededeling dat wij iets hadden ('dit moet je zeker van haar vertellen hahaha, je zit nu al onder de plak. Ik ben zo blij dat ik geen relatie heb, ik wil er echt nooit 1')
Hoe oud is zij?

zaterdag 18 juli 2020 om 21:49
Ik ben niet erg moeilijk, vind ik zelf, maar ik zou dit ook niet zo tof vinden. Het zijn geen vrienden inderdaad, ze zijn drie keer samen uit geweest en hebben twee keer seks gehad. Er is verder geen reden om hier een prachtige vriendschap te laten opbloeien, zeker niet na een toch wel lullige opmerking over jou, of in ieder geval over zijn relatie.
Het is een beetje lastig, want je kunt hem niets verbieden. Maar je kunt wel eerlijk aangeven waarom jij je hier niet prettig bij voelt. Zijn reactie zal vervolgens verschillende kanten op kunnen. Of hij heeft begrip en vermindert het contact. Of hij zegt dat het onzin is en trekt zich er niets van aan.
Het is een beetje lastig, want je kunt hem niets verbieden. Maar je kunt wel eerlijk aangeven waarom jij je hier niet prettig bij voelt. Zijn reactie zal vervolgens verschillende kanten op kunnen. Of hij heeft begrip en vermindert het contact. Of hij zegt dat het onzin is en trekt zich er niets van aan.

zaterdag 18 juli 2020 om 21:49
Voor mij een no-go op deze manier.Radertje85 schreef: ↑18-07-2020 21:28Niet tof. Ik vind het vreemd dat er nog zoveel contact en interesse is. Het is zogenaamd 'vriendschappelijk' maar ze hebben elkaar in totaal maar 3 keer gezien, waarvan 2 keer seks. Het is dus niet zo dat ze al jaren bevriend waren.

zaterdag 18 juli 2020 om 21:51
Maar hij heeft dus tot nu toe niet begrepen waarom je dit vervelend vindt. Nog maar weer een gesprek aan wagen.Radertje85 schreef: ↑18-07-2020 21:42Ik mocht de gesprekken lezen van hem, op zijn initiatief nadat we het er een week eerder over gehad hadden. Hij wilde laten zien dat er echt niks speelde. Nu lees ik uiteraard niet meer mee

zaterdag 18 juli 2020 om 21:53
Jaloerse doos, hahaha.Radertje85 schreef: ↑18-07-2020 21:30Ze weet van mij, maar reageerde heel stom op zijn mededeling dat wij iets hadden ('dit moet je zeker van haar vertellen hahaha, je zit nu al onder de plak. Ik ben zo blij dat ik geen relatie heb, ik wil er echt nooit 1')
Los daarvan lijkt het me zo’n domper om je in een prille relatie druk te moeten maken om een ander. Zou er geen trek in hebben.