Vervelend gevoel.. Terecht?

18-07-2020 21:25 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe zouden jullie het vinden als jullie prille relatie (paar maanden) nog wekelijks 'vriendschappelijk' appt met een scharrel van een half jaar terug en ze werkelijk alle posts van elkaar nog liken? Ps: 2 keer met elkaar naar bed geweest maar vriend vond het seksueel niet goed genoeg klikken, zo zegt hij.
Binnenkort gaan ze elkaar weer treffen bij een openingsborrel van een netwerk waar ze elkaar van kennen.
Is dit dezelfde man waar je in maart al 5 maanden een relatie mee had? Dan zou ik me idd zorgen maken over die scharrel van een half jaar geleden
NM1717 schreef:
18-07-2020 21:54
Is dit dezelfde man waar je in maart al 5 maanden een relatie mee had? Dan zou ik me idd zorgen maken over die scharrel van een half jaar geleden
Nee, niet dezelfde..
Radertje85 schreef:
18-07-2020 21:56
Nee, niet dezelfde..
Oh sorry dan slaat mijn reactie ook nergens op. Maar toch ook niet gezond dat je je de laatste maanden dus over verschillende mannen zo druk maakt. hoe heb je zo snel een nieuwe gevonden?
Ik zou hier geen zin in hebben. Mocht ik ooit weer in de situatie van een nieuwe relatie starten komen, zou ik hiervan weglopen. Ik weet dat dat voor sommigen heel lomp klinkt, maar het moet voor mij leuk zijn. Zeker de eerste maanden en bij redelijk intensief contact met een ander waar seks mee geweest is en geen jarenlange vriendschap is opgebouwd. Ik zou hem veel geluk wensen verder.
Radertje85 schreef:
18-07-2020 21:56
Nee, niet dezelfde..
In mei was je nog wel met hem toch?
Je zoekt ze wel uit met hun oude scharrels!
Maar als je in zo’n kort tijd bestek van misschien net een maand hier al tegenaan loopt (als je het al zo snel een relatie kan noemen) dan zou ik er gewoon mee kappen.
Dus zij wil geen relatie? Misschien zag hij haar zitten maar wilde zij alleen vriendschap. Dan is het geen goed teken dat hij zoveel contact met haar houdt. Hij hoopt misschien dat ze nog van gedachten verandert? Waarom zou hij nog zoveel met haar bezig zijn, terwijl ze elkaar amper kennen?

Ik zou er geen zin in hebben.
Nee, niet leuk!
Julus schreef:
18-07-2020 22:03
Dus zij wil geen relatie? Misschien zag hij haar zitten maar wilde zij alleen vriendschap. Dan is het geen goed teken dat hij zoveel contact met haar houdt. Hij hoopt misschien dat ze nog van gedachten verandert? Waarom zou hij nog zoveel met haar bezig zijn, terwijl ze elkaar amper kennen?

Ik zou er geen zin in hebben.
Ja of misschien wilde zij wel een relatie en hij niet en laat ze zich gewoon gigantisch kennen nu. Als zij degene was die niet wilde zou ze toch niet zo stom reageren op zijn bericht? Ik vind het echt een bericht waar de jaloezie vanaf druipt.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Ik zou zeggen: volg je intuïtie.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
ik zou zeggen
ga lekker naar haar
vierde keer seks is misschien wel goed
Jufjoke schreef:
18-07-2020 21:49
Ik ben niet erg moeilijk, vind ik zelf, maar ik zou dit ook niet zo tof vinden. Het zijn geen vrienden inderdaad, ze zijn drie keer samen uit geweest en hebben twee keer seks gehad. Er is verder geen reden om hier een prachtige vriendschap te laten opbloeien, zeker niet na een toch wel lullige opmerking over jou, of in ieder geval over zijn relatie.
Het is een beetje lastig, want je kunt hem niets verbieden. Maar je kunt wel eerlijk aangeven waarom jij je hier niet prettig bij voelt. Zijn reactie zal vervolgens verschillende kanten op kunnen. Of hij heeft begrip en vermindert het contact. Of hij zegt dat het onzin is en trekt zich er niets van aan.
Het kan natuurlijk zo zijn dat ze niet klikken in de liefde, maar wel klikken als vrienden. Ik begrijp niet zo goed waarom mannen geen vrouwen als vrienden mogen hebben.

Ik zou hem inderdaad vertellen hoe jij je erbij voelt. Aan hem wat hij ermee doet. Ik kan zomaar indenken dat hij gewoon met deze vriendschap doorgaat en waarom ook niet, als het gewoon vriendschappelijk is
Deze zou ik ook gedag zwaaien.
Murrmurr schreef:
18-07-2020 21:57
Oh sorry dan slaat mijn reactie ook nergens op. Maar toch ook niet gezond dat je je de laatste maanden dus over verschillende mannen zo druk maakt. hoe heb je zo snel een nieuwe gevonden?
Jouw reactie slaat altijd ergens op. Al is het een songtekst van Jan Smit.

Dit topic slaat nergens op. Het kan bijna niet kloppen. In maart na een relatiebreuk een nieuwe relatie en dan nu weer een relatie van een paar maanden? Dan lijkt het bijna alsof er wat overlap is geweest....Waar haalt ze de tijd vandaan met ook nog eens een jong kind?
Ik vind het knap. Is mij in jaren niet gelukt. Maar misschien ligt de lat niet heel hoog?
Because schreef:
18-07-2020 22:45
Het kan natuurlijk zo zijn dat ze niet klikken in de liefde, maar wel klikken als vrienden. Ik begrijp niet zo goed waarom mannen geen vrouwen als vrienden mogen hebben.

Ik zou hem inderdaad vertellen hoe jij je erbij voelt. Aan hem wat hij ermee doet. Ik kan zomaar indenken dat hij gewoon met deze vriendschap doorgaat en waarom ook niet, als het gewoon vriendschappelijk is

Want ze delen... heel veel gemeenschappelijke interesses enzo..?

Nee hoor, dit zijn geen vrienden. Vriendschappen m/v is geen probleem, maar dit contact staat voor iets anders. Zij wil je vent, en hij houdt dit achter de hand of kickt op de aandacht.

En de reden dat de gesprekken gewist zijn ten tijde van jullie serieuzer-worden is omdat er toen dingen gebeurd/besproken zijn die niet passen bij iemand die met iemand anders serieuzer wordt.
Such fun!1
Je kent hem net, dan wil je geen gedoe toch? Dan moet het toch heel leuk zijn samen?
Hij heeft eerdere gesprekken met haar gewist toen het serieus werd tussen jullie, daarmee leek hij zijn vorige 2night stand afgesloten te hebben, maar hij geniet blijkbaar nog steeds van de aandacht van haar.
Ik vind het niet netjes van hem om het contact met zijn seksbuddy te houden, het is niet dat hij een 10jarige vriendschap weg gooit.

Eerlijk gezegd zou ik ook niet blij worden dat ze elkaar binnenkort zien.. je kunt hem niet thuis houden, maar misschien kun je het eens bespreken wat je onzekerheden zijn?
MarindaH schreef:
18-07-2020 23:03
Want ze delen... heel veel gemeenschappelijke interesses enzo..?

Nee hoor, dit zijn geen vrienden. Vriendschappen m/v is geen probleem, maar dit contact staat voor iets anders. Zij wil je vent, en hij houdt dit achter de hand of kickt op de aandacht.

En de reden dat de gesprekken gewist zijn ten tijde van jullie serieuzer-worden is omdat er toen dingen gebeurd/besproken zijn die niet passen bij iemand die met iemand anders serieuzer wordt.
Helemaal mee eens.
En ik geloof zeker wel in vriendschap m-v, maar alleen als er van beide kanten geen (emotionele of seksuele) gevoelens zijn. Dat is hier niet het geval
Klinkt als dat jij de scharrel bent. Afkappen.
wij slapen nooit.
Murrmurr schreef:
18-07-2020 21:57
Hoezo die vraag?
Wil jij ook op die plek gaan zoeken?
Ik heb ooit zo’n vriend gehad die niet kon breken met een oude scharrel. Heel frustrerend vond ik dat. Volgens hem waren ze beste vrienden, En voor mij mét benefits maar toen ik vroeg waarom ze dan nooit prominent aanwezig was in de vriendengroep en ik niet werd voorgesteld aan haar kreeg ik nooit een antwoord.

Dan gingen we bijvoorbeeld samen uit en was zij daar ook (dan hadden ze nul contact, maar wel steeds oogcontact en alsof er “iets” was). Tegen de tijd dat we thuis waren kreeg hij allemaal appjes met cryptische teksten waar zij dan om gierden van het lachen.

Op gegeven moment was ik hier helemaal klaar mee en was de relatie over.
Bleek dat hij ondertussen al met 1 been in een nieuwe relatie zat (met een ander, dat dan weer wel).

Kortom, het is voor mij not done om met een scharrel contact te onderhouden. Heb dat zelf ook nooit gedaan, maar dat is mijn mening. Er komt altijd gezeik van.
hannaa46 schreef:
18-07-2020 23:33
Hoezo die vraag?
Wil jij ook op die plek gaan zoeken?
Alsjeblieft niet! meer dat ik het eigenlijk niet echt geloof
Nadal schreef:
18-07-2020 22:00
Ik zou hier geen zin in hebben. Mocht ik ooit weer in de situatie van een nieuwe relatie starten komen, zou ik hiervan weglopen. Ik weet dat dat voor sommigen heel lomp klinkt, maar het moet voor mij leuk zijn. Zeker de eerste maanden en bij redelijk intensief contact met een ander waar seks mee geweest is en geen jarenlange vriendschap is opgebouwd. Ik zou hem veel geluk wensen verder.

Mee eens, geen zin in dit soort drama, dan maar geen relatie.
Julus schreef:
18-07-2020 23:01
Ik vind het knap. Is mij in jaren niet gelukt. Maar misschien ligt de lat niet heel hoog?
Ik zat dit tijdens het lezen dus ook te denken :hihi:
Julus schreef:
18-07-2020 23:01
Haha dat sowieso. In maart was het nog:

"Na relatiebreuk nieuwe relatie met een man met wie het heerlijk voelt. Zowel fysiek als emotioneel voel ik me aangetrokken. Ook hij geeft vaak complimenten, noemt me mooi, lekker etc. Ik ben het voor hem zegt hij, hij voelt zich nu al supercomfortabel in de relatie en wil mij nog heeeeel lang gelukkig maken zegt hij. Wat hij voor mij voelt is nieuw voor hem. Zonder enorme pieken en dalen maar ontzettend stabiel en volwassen. Hij vindt onze klik uitzonderlijk. "

En nu alweer maandenlang een relatie met een ander :hyper:
Een pener en een beetje vlotte babbel is genoeg.
vivautrecht85 schreef:
19-07-2020 00:55
Haha dat sowieso. In maart was het nog:

"Na relatiebreuk nieuwe relatie met een man met wie het heerlijk voelt. Zowel fysiek als emotioneel voel ik me aangetrokken. Ook hij geeft vaak complimenten, noemt me mooi, lekker etc. Ik ben het voor hem zegt hij, hij voelt zich nu al supercomfortabel in de relatie en wil mij nog heeeeel lang gelukkig maken zegt hij. Wat hij voor mij voelt is nieuw voor hem. Zonder enorme pieken en dalen maar ontzettend stabiel en volwassen. Hij vindt onze klik uitzonderlijk. "

En nu alweer maandenlang een relatie met een ander :hyper:
Een pener en een beetje vlotte babbel is genoeg.
Ja en in mei was ze ook al een paar maanden samen met een man! Ik vind het ook heel erg knap.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven