Verander op foto s

18-07-2020 22:01 15 berichten
Hoe kan dat ik op foto s er zo verschillende uitzie, soms een smalle hoofd en dan weer een breed hoofd..heeft het met de camera te maken??of met mijn assymetrie?mijn kinderen staan er wel elke keer hetzelfde op als ik een foto met ze maak,Maar ik niet,dus hoe kan dit??
Alle reacties Link kopieren
dat lijkt maar zo. Dit gevoel heb ik ook vaak.
Nou ik heb het ook iemand anders gevraagd en die zegt ook dat ik er idd steeds anders er uit zie op foto s,daarom vraag ik me af ook of het door de camera kan komen?
harlekijntjes schreef:
18-07-2020 22:25
Nou ik heb het ook iemand anders gevraagd en die zegt ook dat ik er idd steeds anders er uit zie op foto s,daarom vraag ik me af ook of het door de camera kan komen?
Hee, dat is wel vreemd inderdaad.
ligt vaak aan de hoek waarin de foto genomen is
Ik vind mijn man ook vaak niet ‘lijken’ op foto’s
Saivash schreef:
18-07-2020 23:00
Ik vind mijn man ook vaak niet ‘lijken’ op foto’s
Ja ik dus ook niet,Ik vind het zoiets vreemd..
Misschien heeft het met uitstraling te maken. Ik vind mijn man op foto’s niet echt super maar in het echt wel een knappe man...
Baileyslife schreef:
18-07-2020 22:58
ligt vaak aan de hoek waarin de foto genomen is
Aha,wij fotograveren gewoon recht voor de persoon..
Saivash schreef:
18-07-2020 23:39
Misschien heeft het met uitstraling te maken. Ik vind mijn man op foto’s niet echt super maar in het echt wel een knappe man...

Nee ik kijk echt puur naar de vorm van mijn hoofd,en soms is ie breed op de foto en soms smal,dan denk ik ook welke foto klopt nou..
harlekijntjes schreef:
19-07-2020 00:08
Aha,wij fotograveren gewoon recht voor de persoon..
Dat zal het probleem wel zijn: je wordt gefotograveert.
Sommige modellen hebben dat eigenlijk ook. In het echt zou je ze zo voorbij lopen en maken ze niet direct indruk. Maar op foto spatten ze er vanaf. Is dat niet wat ze fotogeniek noemen?

Misschien bestaat dat ook andersom, dus dat je in het echt knapper bent dan op foto. Een soort ‘fotostupide’ zeg maar.
Sta je vaak aan de zijkant? Ik merk dat met name mobiele telefoons foto's aan de zijkant breder lijken te "trekken". Zal wel met de kleine lens te maken hebben.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Eames6 schreef:
19-07-2020 08:28
Sommige modellen hebben dat eigenlijk ook. In het echt zou je ze zo voorbij lopen en maken ze niet direct indruk. Maar op foto spatten ze er vanaf. Is dat niet wat ze fotogeniek noemen?

Misschien bestaat dat ook andersom, dus dat je in het echt knapper bent dan op foto. Een soort ‘fotostupide’ zeg maar.
Ja er is wel eens gezegd dat ik er beter uit zie dan op foto s,ik weet ook dat ik fotogeniek ben,Maar vervormt daardoor je hoofd helemaal?
S7rin schreef:
19-07-2020 09:09
Sta je vaak aan de zijkant? Ik merk dat met name mobiele telefoons foto's aan de zijkant breder lijken te "trekken". Zal wel met de kleine lens te maken hebben.
Ja soms aan de zijkant en soms gewoon lager of in het midden,het verschilt..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven