Provider Simpel: ervaringen
maandag 20 juli 2020 om 20:31
maandag 20 juli 2020 om 20:45
Wij hebben T-Mobile thuis, maar bij ons konden ze niet tippen aan wat ik bij simpel betaal: 5 GB, 1000 smsjes en onbeperkt bellen voor 10 euro per maand. Ik heb nu weer verlengd voor 2 jaar, en nu kreeg ik zelfs 3 maanden gratis.
maandag 20 juli 2020 om 21:01
+1Bruschetta_ schreef: ↑20-07-2020 20:33Hier heel positief, zit er inmiddels alweer 2 jaar bij en heb net weer voor 2 jaar verlengd.
maandag 20 juli 2020 om 21:05
Hier ook al jáááren een vaste klant. Nooit storing, geen gedoe met facturen en een goed bereikbare helpdesk.
Simpel gaat over het T-Mobile netwerk:
https://www.simpel.nl/dekkingskaart-netwerk-simpel
Simpel gaat over het T-Mobile netwerk:
https://www.simpel.nl/dekkingskaart-netwerk-simpel
maandag 20 juli 2020 om 21:17
Ook alleen maar positieve ervaringen. Voor 50 cent per maand kun je een plafond instellen, heb ik voor mijn kinderen, maar je kunt maximaal drie nummers instellen die ze altijd kunnen bellen, ongeacht hun verbruik. Ik betaal 5 euro per maand.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
maandag 20 juli 2020 om 22:04
maandag 20 juli 2020 om 22:05
maandag 20 juli 2020 om 22:27
maandag 20 juli 2020 om 22:35
Voor mij hetzelfde! Spotgoedkoop! Prima bereik, geen klachten.
maandag 20 juli 2020 om 22:45
Als je t abonnement houdt is er niks aan de hand. Opzeggen is andere koek!
Ik heb er 6!!!!!! maanden overgedaan om klaar te zijn met Simpel nadat mijn abbo afliep.
Ze konden niet in hun systeem goed verwerken dat ik mijn abbo had opgezegd. Ze zeiden steeds Van wel, maar het systeem deed toch steeds anders. Dat gebeurt wel vaker zeiden ze. Ik heb aanmaningen en dreigbrieven en bijna de deurwaarder op de stoep gehad
. Kortom: t was drama. De laatste keer ben ik Echt heel streng Geweest nadat ze dreigden met de deurwaarder. Op de een of andere manier kon die laatste medewerker mijn dossier sluiten maar ik kon er geen bevestiging van krijgen. Hopeloos.
Ik heb nu 2 maanden niks gehoord, dus keeping my fingers crossed. Er is eerder 2 maanden radiostiltegeweest en toen kwamen de dreigmails en brieven...
Ik heb er 6!!!!!! maanden overgedaan om klaar te zijn met Simpel nadat mijn abbo afliep.
Ze konden niet in hun systeem goed verwerken dat ik mijn abbo had opgezegd. Ze zeiden steeds Van wel, maar het systeem deed toch steeds anders. Dat gebeurt wel vaker zeiden ze. Ik heb aanmaningen en dreigbrieven en bijna de deurwaarder op de stoep gehad
. Kortom: t was drama. De laatste keer ben ik Echt heel streng Geweest nadat ze dreigden met de deurwaarder. Op de een of andere manier kon die laatste medewerker mijn dossier sluiten maar ik kon er geen bevestiging van krijgen. Hopeloos.
Ik heb nu 2 maanden niks gehoord, dus keeping my fingers crossed. Er is eerder 2 maanden radiostiltegeweest en toen kwamen de dreigmails en brieven...