Uitgerekend eind februari begin maart

maandag 22 juni 2020 om 13:22
Wie vindt het leuk om alles wat bij onze (nu nog prille) zwangerschap hoort te delen?

Er is al een topic van februari, maar die is al erg vol. Dus ik dacht, laat ik een nieuwe aanmaken voor eind feb/begin maart! Je kunt zelf de tabel bijwerken. De gegevens daarvoor zijn:
Gebruikersnaam: Babyeindfeb
Wachtwoord: Babyeindfeb
Ambracia 
Cakejes
Tijdje niks van gehoord, maar altijd welkom terug: Lathyrusjes

Er is al een topic van februari, maar die is al erg vol. Dus ik dacht, laat ik een nieuwe aanmaken voor eind feb/begin maart! Je kunt zelf de tabel bijwerken. De gegevens daarvoor zijn:
Gebruikersnaam: Babyeindfeb
Wachtwoord: Babyeindfeb
Naam | Lft | #kind | UD | Geslacht |
---|---|---|---|---|
Numberonejasmin | 31 | 2e | 18 feb | meisje |
pampusgras12 | 30 | 2e | 24 feb | jongen |
Frigga | 29 | 2e | 26 feb | verrassing |
Pimpelmusje | 32 | 2e | 27 feb | meisje |
GreenBean | 35 | 1e | 27 feb | meisje |
Artemiz | 26 | 1e | 1 mrt | ... |
Sterrenmunt--- | 28 | 2e | 1 mrt | verrassing |
Helmgras | 31 | 3e | 2 mrt | meisje |
Bankkussen | 27 | 1e | 2 mrt | meisje |
Zebrastrepen | 36 | 2e | 5 mrt | ... |
. | . | . | . | ...... |

Cakejes

Tijdje niks van gehoord, maar altijd welkom terug: Lathyrusjes
anoniem_637a886e2b1aa wijzigde dit bericht op 29-10-2020 10:56
68.39% gewijzigd

maandag 20 juli 2020 om 09:12
Helmgras, ik herken veel in wat je schrijft. Hormonen en misselijkheid sucks ! Bij mij is het hormonaal denken nu weer een beetje gaan liggen maar wisselt per dag. Ook afhankelijk van hoe mijn nacht was.
Sterrenmunt wat leuk dat je het aan je ouders vertelt hebt. Blijft een bijzonder moment. Nog op een bijzondere manier aangepakt?
Ego: zit nu in de auto terug vanuit de echo. Alles was goed, mooi kloppend hartje en het kindje lag precies op schema. Ben zo dankbaar en gelukkig. Nu hopen dat de misselijkheid snel voorbij is. Mijn gewicht is trouwens al aan het stijgen met een paar kilo. Door de misselijkheid heb ik veel zin in koolhydraten en vet eten. Maar even opletten als die misselijkheid straks voorbij is want wil geen 30 kilo aankomen haha.
Sterrenmunt wat leuk dat je het aan je ouders vertelt hebt. Blijft een bijzonder moment. Nog op een bijzondere manier aangepakt?
Ego: zit nu in de auto terug vanuit de echo. Alles was goed, mooi kloppend hartje en het kindje lag precies op schema. Ben zo dankbaar en gelukkig. Nu hopen dat de misselijkheid snel voorbij is. Mijn gewicht is trouwens al aan het stijgen met een paar kilo. Door de misselijkheid heb ik veel zin in koolhydraten en vet eten. Maar even opletten als die misselijkheid straks voorbij is want wil geen 30 kilo aankomen haha.
maandag 20 juli 2020 om 09:30
Gefeliciteerd!!Pampusgras12 schreef: ↑20-07-2020 09:12Helmgras, ik herken veel in wat je schrijft. Hormonen en misselijkheid sucks ! Bij mij is het hormonaal denken nu weer een beetje gaan liggen maar wisselt per dag. Ook afhankelijk van hoe mijn nacht was.

Snap dat je geen 30 kilo wilt aankomen. Ik moet zeggen dat ik ook zag dat er 1,5 bij zit sinds dat ik weet dat ik zwanger ben. Hoop het toch wel bij de max 10-12 kilo te houden deze zwangerschap.

maandag 20 juli 2020 om 09:58
Wat fijn Pampusgras! Lekker van gaan genieten.
ambracia sterkte vandaag!
Qua kilo's ben ik hier eerst wat afgevallen door de misselijkheid, maar inmiddels zit die 2 kilo er ook alweer aan. Ik maak me er verder niet zo druk om. Hoop wel dat het een beetje binnen de perken blijft, maar zie een zwangerschap ook bij uitstek als tijd om er wat minder op te letten onder het mom: ik word toch dik.
In mijn vorige zwangerschappen overigens zo'n 15 kilo aangekomen, dus dat was prima.
Hebben jullie ook al specifieke cravings?
ambracia sterkte vandaag!
Qua kilo's ben ik hier eerst wat afgevallen door de misselijkheid, maar inmiddels zit die 2 kilo er ook alweer aan. Ik maak me er verder niet zo druk om. Hoop wel dat het een beetje binnen de perken blijft, maar zie een zwangerschap ook bij uitstek als tijd om er wat minder op te letten onder het mom: ik word toch dik.
In mijn vorige zwangerschappen overigens zo'n 15 kilo aangekomen, dus dat was prima.
Hebben jullie ook al specifieke cravings?

maandag 20 juli 2020 om 15:10
Ik heb de afspraak gehad en heb medicatie meegekregen. Bij het binnengaan van het ziekenhuis natuurlijk precies twee mensen die met pasgeboren baby's (ook een tweeling!) naar huis gingen
maar goed, heb me er maar voor afgesloten. Verder werd ik heel aardig geholpen. Ik moest daar ter plekke één pil innemen en kreeg de vaginale tabletten mee voor morgen, die moet ik 24 uur na deze pil inbrengen. Hopelijk komt hiermee alles op gang en kan ik het hierna afsluiten!
Ik wens jullie allemaal een hele voorspoedige zwangerschap toe en kom hier vast nog wel eens kijken!

Ik wens jullie allemaal een hele voorspoedige zwangerschap toe en kom hier vast nog wel eens kijken!
dinsdag 21 juli 2020 om 09:53
Zebrastrepen, bankkussen en pampusgras: gefeliciteerd met de mooie echo's!!! Wat fijn zeg! Heerlijk gevoel is dat!
Ik heb morgen ook de eerste echo, super spannend! Ik blijf ook erg misselijk, gelukkig maar 1 keer overgegeven (toen we op de snelweg reden, dat was wel ellende)... Ik hoop dat dat over 4 weken toch echt minder wordt, want het voelt erg naar. Met mijn zoontje had ik niks noppes nada aan klachten, wat een heerlijkheid was dat, haha!
Pimpelmusje, jij hebt vandaag de eerste echo? Spannend! Laat je horen hoe het was?
Ik heb nu 3 dagen vrij en daar ben ik wel aan toe, dus ik hang vandaag lekker op de bank. Ik werk onregelmatig in de zorg met dementerende ouderen op een kleinschalige woongroep. Wat voor werk doen jullie en lukt dat nog goed?
Ik weet niet meer wie het al gedeeld had met familie en vrienden, maar wat tof! De vorige keer deelden wij het pas met 15 weken, ik denk dat we dat nu weer proberen te doen. Ik vind het stiekem zo speciaal om samen met mijn man een geheim te bewaren
Ik heb morgen ook de eerste echo, super spannend! Ik blijf ook erg misselijk, gelukkig maar 1 keer overgegeven (toen we op de snelweg reden, dat was wel ellende)... Ik hoop dat dat over 4 weken toch echt minder wordt, want het voelt erg naar. Met mijn zoontje had ik niks noppes nada aan klachten, wat een heerlijkheid was dat, haha!
Pimpelmusje, jij hebt vandaag de eerste echo? Spannend! Laat je horen hoe het was?
Ik heb nu 3 dagen vrij en daar ben ik wel aan toe, dus ik hang vandaag lekker op de bank. Ik werk onregelmatig in de zorg met dementerende ouderen op een kleinschalige woongroep. Wat voor werk doen jullie en lukt dat nog goed?
Ik weet niet meer wie het al gedeeld had met familie en vrienden, maar wat tof! De vorige keer deelden wij het pas met 15 weken, ik denk dat we dat nu weer proberen te doen. Ik vind het stiekem zo speciaal om samen met mijn man een geheim te bewaren

dinsdag 21 juli 2020 om 11:16
Ambracia: veel sterkte. Hopelijk komt de miskraam nu spoedig op gang en kan je het daarna afsluiten en wat bijkomen op je vakantie. Veel geluk voor in de toekomst!
Helmgras: vervelend om ook emotioneel zo last te hebben van de hormonen. Lijkt me heel irritant om je daardoor steeds niet jezelf te voelen. Hopelijk wordt dat gauw ook wat beter! Het leukere stuk van onze zwangerschappen komt eraan hopelijk!! En cravings: jaaa! Voor mij waren de appels & chips heel herkenbaar, maar ook: vlees. En dat is echt wel gek, want ik eet al jaren geen vlees en vond het idee om het te eten ook altijd totaal niet aantrekkelijk. Maar nu heb ik er al een aantal keer aan toegegeven
Sterrenmunt: wat mooi die reactie, haha! Heel leuk!
Pampusgras: gefeliiteerd!!!
Super, nu lekker verder broeden!
Cakejes: hoe gaat het met jou? Nog erg onzeker of lukt het om het wat van je af te zetten? Hopelijk gaat de tijd niet al te traag voorbij voor je en heb je wat afleiding.
Frigga: kan me voorstellen dat even vrij wel fijn is! Ik sta voor de klas en heb nu net vakantie, dus dat komt voor mij perfect uit. Als het goed is, 14 weken bij het eind van de zomervakantie, dus dan zou het lastigste stuk achter de rug moeten zijn, of kan je in elk geval vertellen wat er aan de hand is. Wat mooi om zo'n tijd met je man het nieuws geheim gehouden te hebben. Kan me wel voorstellen dat dat heel bijzonder is. Ik heb deze keer op een of andere manier niet zo'n vertelbehoefte dit keer, dus ik kan me voorstellen dat we nog even wachten met delen. Maar 15 weken gaan we niet halen denk ik hoor!
Hier net terug van de verloskundige. Bijzonder om daar weer te zijn! En een mooi kloppend hartje gezien, dus we zijn heel blij!
Termijn werd nu geschat op 8+2, dus dat klopt precies met wat ik dacht op basis van ovulatietest (en dus niet op basis van eerste dag laatste menstruatie, door de korte luteale fase). We mogen over ruim twee weken alweer, omdat we anders niet voor de 12 weken een termijnecho kunnen hebben ivm onze vakantie. Dus dat voelt wel erg luxe!
Greenbean, Sterrenmunt, de beurt is aan jullie!! Veel plezier & succes alvast en ik hoop op mooie berichten van jullie hier!

Helmgras: vervelend om ook emotioneel zo last te hebben van de hormonen. Lijkt me heel irritant om je daardoor steeds niet jezelf te voelen. Hopelijk wordt dat gauw ook wat beter! Het leukere stuk van onze zwangerschappen komt eraan hopelijk!! En cravings: jaaa! Voor mij waren de appels & chips heel herkenbaar, maar ook: vlees. En dat is echt wel gek, want ik eet al jaren geen vlees en vond het idee om het te eten ook altijd totaal niet aantrekkelijk. Maar nu heb ik er al een aantal keer aan toegegeven

Sterrenmunt: wat mooi die reactie, haha! Heel leuk!
Pampusgras: gefeliiteerd!!!

Cakejes: hoe gaat het met jou? Nog erg onzeker of lukt het om het wat van je af te zetten? Hopelijk gaat de tijd niet al te traag voorbij voor je en heb je wat afleiding.
Frigga: kan me voorstellen dat even vrij wel fijn is! Ik sta voor de klas en heb nu net vakantie, dus dat komt voor mij perfect uit. Als het goed is, 14 weken bij het eind van de zomervakantie, dus dan zou het lastigste stuk achter de rug moeten zijn, of kan je in elk geval vertellen wat er aan de hand is. Wat mooi om zo'n tijd met je man het nieuws geheim gehouden te hebben. Kan me wel voorstellen dat dat heel bijzonder is. Ik heb deze keer op een of andere manier niet zo'n vertelbehoefte dit keer, dus ik kan me voorstellen dat we nog even wachten met delen. Maar 15 weken gaan we niet halen denk ik hoor!

Hier net terug van de verloskundige. Bijzonder om daar weer te zijn! En een mooi kloppend hartje gezien, dus we zijn heel blij!

Greenbean, Sterrenmunt, de beurt is aan jullie!! Veel plezier & succes alvast en ik hoop op mooie berichten van jullie hier!

dinsdag 21 juli 2020 om 13:25
ambracia Hopelijk komt het nu snel op gang en ben je snel schoon, Ik hoop dat je ondanks alles nog een beetje van je vakantie kan genieten.
Pimpelmusje Yes, een mooie kloppend hartje
Blijft bijzonder he.
Mijn onzekerheid is wisselend. Ik merk dat wij al wel heerlijk aan het fantaseren en bedenken zijn hoe wij alles moeten gaan doen zoals zolder opruimen, studeerkamer verplaatsen etc. Aan de ander kant houd ik ook nog heel erg een slag om de arm. Gaat dus op en af. Hier loopt nog een kleintje rond van bijna 11 maanden dus de tijd gaat wel snel. Volgende week mag ik weer naar de gynaecoloog dus afwachten nog. Wij hebben het inmiddels wel aan mijn ouders verteld en die waren heeeel erg verbaasd maar wel enthousiast.
frigga hier nog iemand die in zorg werkt. Ivm herkenbaarheid laat ik functie en werkplek even achterwege. In elk geval een drukke baan. op het werk weten ze het nog niet. Denk niet dat het heel lang gaat duren. Merk dat ik nu al afwisselend last heb van mijn bekken. Vorige zwangerschap zat ik met 25 weken al thuis
Heel veel succes met de echo morgen
Pimpelmusje Yes, een mooie kloppend hartje

Mijn onzekerheid is wisselend. Ik merk dat wij al wel heerlijk aan het fantaseren en bedenken zijn hoe wij alles moeten gaan doen zoals zolder opruimen, studeerkamer verplaatsen etc. Aan de ander kant houd ik ook nog heel erg een slag om de arm. Gaat dus op en af. Hier loopt nog een kleintje rond van bijna 11 maanden dus de tijd gaat wel snel. Volgende week mag ik weer naar de gynaecoloog dus afwachten nog. Wij hebben het inmiddels wel aan mijn ouders verteld en die waren heeeel erg verbaasd maar wel enthousiast.
frigga hier nog iemand die in zorg werkt. Ivm herkenbaarheid laat ik functie en werkplek even achterwege. In elk geval een drukke baan. op het werk weten ze het nog niet. Denk niet dat het heel lang gaat duren. Merk dat ik nu al afwisselend last heb van mijn bekken. Vorige zwangerschap zat ik met 25 weken al thuis

Heel veel succes met de echo morgen

dinsdag 21 juli 2020 om 15:36
Frigga: veel succes en plezier gewenst morgen! Blijft toch spannend.
Ik laat mijn functie achterwege ivm herkenbaarheid. Maar kantoorbaan en gaat nog goed. Als we ooit overgaan naar FB/whatsapp zal ik mijzelf verder voorstellen.
Pimpelmusje: zo fijn een kloppend hartje! Geniet van dit fijne nieuws. Blijft bizar hoe die ovulatietesten kloppen he.
Cakejes wat leuk een dreumes van 11 maanden. Dat is aanpoten strakjes maar erg leuk kort op elkaar. Hopelijk spelen ze lekker samen over een tijd.
Ik laat mijn functie achterwege ivm herkenbaarheid. Maar kantoorbaan en gaat nog goed. Als we ooit overgaan naar FB/whatsapp zal ik mijzelf verder voorstellen.
Pimpelmusje: zo fijn een kloppend hartje! Geniet van dit fijne nieuws. Blijft bizar hoe die ovulatietesten kloppen he.
Cakejes wat leuk een dreumes van 11 maanden. Dat is aanpoten strakjes maar erg leuk kort op elkaar. Hopelijk spelen ze lekker samen over een tijd.
dinsdag 21 juli 2020 om 19:35
Gefeliciteerd met de hartjes pampusgras en pimpelmusje!
Hoe gaat het met jou ambracia? Hebben de pillen hun werk gedaan?
Wij hebben het dit weekend aan een deel van de familie verteld. Ik was zo misselijk en moe dat ik het echt niet kon verbergen. En ik krijg ook echt al een uitstekend buikje
gelukkig werk ik thuis, anders zou dat echt wel gaan opvallen.
numberonejasmin onze zoon was ook dysmatuur (2800 gram na 39 weken zwangerschap). Ik neem nu ook weer bloedverdunnners om de doorstroming in de placenta te verbeteren. Laten we hopen dat onze babys in de maak wat groter zulllen zijn!
Hoe gaat het met jou ambracia? Hebben de pillen hun werk gedaan?
Wij hebben het dit weekend aan een deel van de familie verteld. Ik was zo misselijk en moe dat ik het echt niet kon verbergen. En ik krijg ook echt al een uitstekend buikje

numberonejasmin onze zoon was ook dysmatuur (2800 gram na 39 weken zwangerschap). Ik neem nu ook weer bloedverdunnners om de doorstroming in de placenta te verbeteren. Laten we hopen dat onze babys in de maak wat groter zulllen zijn!

dinsdag 21 juli 2020 om 19:45
Hier gebeurt helaas nog niet zoveel. Ik heb om 14.30 uur die krengen ingebracht. Rond etenstijd had ik wel flinke buikpijn (nou ja, het kan veel erger) en een klein beetje bloedverlies bij het naar de wc gaan. Nu moet ik zeggen dat het eigenlijk wel gaat. Tsja behalve dat ik me echt verschrikkelijk kut voel nu. Echt weer iets voor mij ook dat dit nu ook niet op gang komt. Kan ik het donderdag nog een keer gaan zitten doen en wedden dat het dan weer niet komt, zit ik er lekker op vakantie mee. Of dat ik straks denk: niks aan de hand ik ga gewoon naar bed, en dat ik dan 's nachts half dood bloed.Zebrastrepen schreef: ↑21-07-2020 19:35Hoe gaat het met jou ambracia? Hebben de pillen hun werk gedaan?
Wij hebben het dit weekend aan een deel van de familie verteld. Ik was zo misselijk en moe dat ik het echt niet kon verbergen. En ik krijg ook echt al een uitstekend buikjegelukkig werk ik thuis, anders zou dat echt wel gaan opvallen.
Dat buikje had ik ook al een beetje.. kan ook nog steeds wel van je darmen zijn. Ik had gisteren namelijk als bijwerking van die pil die ik moest nemen super diarree gekregen (ook nog

dinsdag 21 juli 2020 om 19:56
Wat heftig ambracia! Hopelijk doen de pillen toch snel hun werk. Hoe snel zou je wat moeten merken? Probeer positief te blijven. Er is geen reden toch om aan te nemen dat het niet zou werken?
Hier vandaag een beetje bloedverlies gehad. Enorm van geschrokken! Vk gebeld en ik kan donderdag langskomen voor een echo.
Hier vandaag een beetje bloedverlies gehad. Enorm van geschrokken! Vk gebeld en ik kan donderdag langskomen voor een echo.

dinsdag 21 juli 2020 om 20:00
Oh nee wat schrikken. Hopelijk is het niks. Logisch dat je schrikt. Ik zit op bloed te wachten en jij nietHelmgras31 schreef: ↑21-07-2020 19:56Wat heftig ambracia! Hopelijk doen de pillen toch snel hun werk. Hoe snel zou je wat moeten merken? Probeer positief te blijven. Er is geen reden toch om aan te nemen dat het niet zou werken?

In de folder staat dat de buikkrampen en bloedverlies 2 tot 6 uur na het inbrengen van de pillen starten en dat de miskraam vaak kort daarop volgt. Dus ik zit al aan de 5,5 uur. Dank voor je berichtje. Ik ben normaal altijd positief maar heb nu een rotdag, moest ook nog veel werkgerelateerde dingen doen tussendoor.

dinsdag 21 juli 2020 om 21:13
Gefeliciteerd Pampusgras! Lekker van genieten! Ja ik had een taart gemaakt met roze en blauwe muisjes. Had tegen moeder gezegd dat die voor mijn tante was, wiens dochter ook zwanger is. Dus daar eerst een paar woorden aan gericht en toen dochter om de grond gezet met haar shirt waarop stond dat ze grote zus wordt. Super leuk 
Ach Ambracia wat rot zeg. Eerst al die babies in de wachtkamer en nu die stomme pillen. Ik hoop dat ze gauw hun werk doen (hopelijk inmiddels?) en het meevalt. Veel sterkte
Frigga inderdaad speciaal om het geheim met je man te delen! Naar dat je zo misselijk bent.
Spannend ook morgen je echo, ben benieuwd!
Geweldig Pimpelmusje, gefeliciteerd!
Zebrastrepen wat naar zo misselijk. Maar wel leuk om te delen! Hoe reageerden ze?
Greenbean hoe gaat het met jou? Hou je het vol met wachten tot donderdag?
Och jakkes Helmgras wat een schrik! Is het inmiddels weer gestopt?
Hier morgen de 1e afspraak. Vind het best spannend. Was in week 6 best misselijk en nu nauwelijks meer. Nou ja, we gaan het zien! Ik houd jullie op de hoogte!

Ach Ambracia wat rot zeg. Eerst al die babies in de wachtkamer en nu die stomme pillen. Ik hoop dat ze gauw hun werk doen (hopelijk inmiddels?) en het meevalt. Veel sterkte

Frigga inderdaad speciaal om het geheim met je man te delen! Naar dat je zo misselijk bent.

Geweldig Pimpelmusje, gefeliciteerd!
Zebrastrepen wat naar zo misselijk. Maar wel leuk om te delen! Hoe reageerden ze?
Greenbean hoe gaat het met jou? Hou je het vol met wachten tot donderdag?
Och jakkes Helmgras wat een schrik! Is het inmiddels weer gestopt?
Hier morgen de 1e afspraak. Vind het best spannend. Was in week 6 best misselijk en nu nauwelijks meer. Nou ja, we gaan het zien! Ik houd jullie op de hoogte!
dinsdag 21 juli 2020 om 21:24
Hè bah wat naar Ambracia.... Dat er dan niets lijkt te gebeuren. Heel vervelend! Kan me voorstellen dat je vakantie je ook extra onrustig maakt, want je wilt er dan niet mee zitten natuurlijk. Ik hoop voor je dat het gauw op gang komt!
Zet hem op!
Schrikken Helmgras! Hopelijk is het wat onschuldigs, fijn dat je even kan komen donderdag.
Succes morgen Sterrenmunt! Leuk hoe jullie het verteld hebben
Heb je goed contact met die nicht? Wel heel leuk en bijzonder, zo dichtbij elkaar uitgerekend zijn!

Schrikken Helmgras! Hopelijk is het wat onschuldigs, fijn dat je even kan komen donderdag.
Succes morgen Sterrenmunt! Leuk hoe jullie het verteld hebben

dinsdag 21 juli 2020 om 21:51
Wat vervelend ambracia. Is het al wat meer op gang gekomen? Het vruchtje was rond 5 weken dacht ik? Misschien is er daarom ook minder kramp en bloed, en lijkt het meer op een flinke menstruatie? Ik hoop dat je er weinig last van zal hebben op vakantie.
Schrikken helmgras! Fijn dat je zo snel mag komen voor een echo.
Schrikken helmgras! Fijn dat je zo snel mag komen voor een echo.
woensdag 22 juli 2020 om 00:26
zebrastrepen dat buikje herken ik hoor. Ik werk gewoon op locatie, ben benieuwd hoe lang ik het nog verborgen kan houden. Wat balen zeg dat je je zo beroerd voelt.
Helmgras jeetje dat is schrikken zeg. Fijn dat je zo snel terecht kan. Al snap ik dat donderdag dan nog te ver weg is voor je gevoel. Hopelijk geen bloedverlies meer gehad
Sterrenmunt leuk dat je het al verteld hebt. Succes morgen!
Ambracia hoe is het nu? Niet gek toch dat je een rotdag hebt. Dit doet ook wel wat met je. Hopelijk is het inmiddels op gang gekomen.
Pampusgras ik hoop ook dat ze straks veel aan elkaar hebben. Zal inderdaad aan poten worden. Onze zoon is een erg ondernemend jongetje. Als hij wakker is dan is hij ook ' aan'
Hier vandaag aan mijn ouders verteld. Die waren heel erg verbaasd en verrast. Erg leuk. Geen bijzondere manier van vertellen hoor. Gewoon eruit geflapt.
Verder begonnen met moeders voor moeders. Kreeg weer zo'n mooie wikkeldoek erbij
Helmgras jeetje dat is schrikken zeg. Fijn dat je zo snel terecht kan. Al snap ik dat donderdag dan nog te ver weg is voor je gevoel. Hopelijk geen bloedverlies meer gehad
Sterrenmunt leuk dat je het al verteld hebt. Succes morgen!
Ambracia hoe is het nu? Niet gek toch dat je een rotdag hebt. Dit doet ook wel wat met je. Hopelijk is het inmiddels op gang gekomen.
Pampusgras ik hoop ook dat ze straks veel aan elkaar hebben. Zal inderdaad aan poten worden. Onze zoon is een erg ondernemend jongetje. Als hij wakker is dan is hij ook ' aan'

Hier vandaag aan mijn ouders verteld. Die waren heel erg verbaasd en verrast. Erg leuk. Geen bijzondere manier van vertellen hoor. Gewoon eruit geflapt.
Verder begonnen met moeders voor moeders. Kreeg weer zo'n mooie wikkeldoek erbij
woensdag 22 juli 2020 om 07:44
Ambracia Hoe gaat het nu? Hopelijk hebben de tabletten hun werk inmiddels gedaan.
Frigga Hier een kantoorbaan ook, fulltime. Mijn enige echte kwaaltje is dat ik heel moe ben, maar gelukkig werk ik veel thuis door corona en kan ik in tussendoor even gaan liggen als het nodig is. Kan me voorstellen dat onregelmatig werken en in de zorg heel anders is voor je lijf. Fijn dat je even vrij hebt en heel veel succes vandaag.
Pimpelmusje Ook bij jou een kloppend hartje, zo fijn! Geniet ervan!
Cakejes Vervelend hè, die onzekerheid. Ik herken het helemaal! Leuk dat je het aan je ouders hebt verteld, dat willen wij vrijdag gaan doen. Denk dat ze ook heel verrast zullen zijn, lijkt me zo'n bijzonder moment.
Zebrastrepen Dat is lekker snel al een buikje! Dan wordt het inderdaad lastig verbergen. Lang leve thuis werken
.
Helmgras Wat schrikken! Hopelijk goed nieuws morgen, de dag zal wel lang duren vandaag... Is het bloedverlies wel relatief snel opgehouden?
Sterrenmunt Jij mag ook vandaag, succes en we horen graag hoe het ging!
Hier duurt het nog steeds lang tot het morgen is
. Merk dat ik enorm begin te twijfelen of alles wel goed zit. Soort zelfbescherming mocht het niet goed zijn denk ik... Gelukkig staat mijn vriend er heel nuchter in en weet ie me wel op het juiste moment uit de 'negatieve modus' te krijgen. Om 9 uur al de beurt morgenochtend dus heel lang duurt het nu niet meer!
Frigga Hier een kantoorbaan ook, fulltime. Mijn enige echte kwaaltje is dat ik heel moe ben, maar gelukkig werk ik veel thuis door corona en kan ik in tussendoor even gaan liggen als het nodig is. Kan me voorstellen dat onregelmatig werken en in de zorg heel anders is voor je lijf. Fijn dat je even vrij hebt en heel veel succes vandaag.
Pimpelmusje Ook bij jou een kloppend hartje, zo fijn! Geniet ervan!
Cakejes Vervelend hè, die onzekerheid. Ik herken het helemaal! Leuk dat je het aan je ouders hebt verteld, dat willen wij vrijdag gaan doen. Denk dat ze ook heel verrast zullen zijn, lijkt me zo'n bijzonder moment.
Zebrastrepen Dat is lekker snel al een buikje! Dan wordt het inderdaad lastig verbergen. Lang leve thuis werken

Helmgras Wat schrikken! Hopelijk goed nieuws morgen, de dag zal wel lang duren vandaag... Is het bloedverlies wel relatief snel opgehouden?
Sterrenmunt Jij mag ook vandaag, succes en we horen graag hoe het ging!
Hier duurt het nog steeds lang tot het morgen is

woensdag 22 juli 2020 om 16:05
Wij hebben ook een mooi klein kindje gezien met kloppend hartje
. Ik heb ook al een afspraak bij de gynaecoloog omdat ik pre eclampsie had bij mijn eerste zwangerschap en ons zoontje enorm dysmatuur was bij de geboorte. Ik ben nu 8+5, dus iets verder dan ik eerst dacht
.
Sterrenmunt, fijn! Gefeliciteerd!!!

Sterrenmunt, fijn! Gefeliciteerd!!!